Poradte - zapojenie alternatora Fe 70a

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 04.10.2005 do 10.10.2005, založil/a Tomáš SK
řadit dle data
12:46:16
10.10.2005
King
Ja myslim, ze kdyz se to vynecha, ze to nebude zadna velka tragedie, protoze na ten zbytkovej magnetismus se u altiku se tak moc nehraje. To hralo podstatnou roli u dynam, ktery jsou diky vetsimu zbytkovymu magnetismu se nabudit sami, ale u altiku bych to asi neresil....
11:42:38
10.10.2005
Tomáš SK
-> King: Vyborne mistre, a mozes mi povedat, co sa stane, ked to nespravim? Musim to vobec robit?
09:45:39
10.10.2005
King
Ja to chapu tak, ze veskera manipulace s kabelama a konektorama by se mela asi odehravat na stojicim motoru a pak podle navodu motor zazehnout...Je to trosku nestastne formulovany, ale je potreba to chapat tak nejak kontextove :c)
23:52:09
09.10.2005
Tuxik
-> Tomáš SK: Pise sa tam o behu vo vyssich otackach a nasledne za tym je upozornenie, ze sa vsetko ma vykonat za KLIDU MOTORA taky na to koukam a nejak nechapu :-)
23:34:27
08.10.2005
Tomáš SK
Takze som narazil na dalsi problem po kupe CDL. Podla pribaleneho navodu je mozne, ze budem musiet prebudit alternator. Dufam, ze mi nejaky odbornik podari:



1) je niekto schopny povedat podla typu alternatora (Felicia, 70A Magneton, 443 116 516 661), ci vobec prebudenie musim spravit?



2) ked to nespravim, co sa stane?



3) ako zistim, ze prebudenie treba spravit?



4) moze mi niekto vysvetlit ten navod trocha zrozumitelnejsie? Pise sa tam o behu vo vyssich otackach a nasledne za tym je upozornenie, ze sa vsetko ma vykonat za KLIDU MOTORA %)
23:32:24
08.10.2005
Tomáš SK
23:31:55
08.10.2005
Tomáš SK
15:49:35
06.10.2005
Tomáš SK
-> Veron: No super, teraz uz len kupit ten regulator a dufat, ze chyba nie je vo vinuti altika a nezhori to zas 1
15:26:54
06.10.2005
Veron
-> Tomáš SK: nic jiného už tam neni, takhle to bohatě stačí: D+ kontrolka, B+ ty dva kabely, jak jsem psal a kostřící pásek k příčce motoru, případně nějaký kabel přímo k baterce... Toť vše, nic jiného se nikam nezapojuje.
13:42:08
06.10.2005
Tomáš SK
Ak som sa teraz nepomylil a B- je tam, kde som ho oznacil, tak potom je to ok. Nie je tam este nieco ine, co treba zapojit?
13:41:21
06.10.2005
Tomáš SK
13:24:07
06.10.2005
Tomáš SK
-> Veron: Dik, mail dorazil, i ked bez "ž, š, ť" atd. - nejake kodovanie to osekalo 9. Len neviem, na co tam treba ten svornik a 6 matic, ked som to pred tyzdnom prikladal v motoru, myslel som, ze bude stacit len dlhsi srob, 24mm dlha trubka s vnut. priemerom trocha vacsim ako 10mm na vymedzenie vole v uchyteni a opilovat tu dolnu nohu kvoli suososti.

S tym zapojenim som to dufam spravne pochopil tak, ze na B+ pojde vystup, na D+ vyzera, ze pojde kontrolka. Vidim tam este B-, to neviem na co je, zatial budem ignorovat.

Najhorsie je, ze chodim domov neskoro v noci, takze sa v tom nemozem rypat
10:01:57
06.10.2005
Veron
-> Tomáš SK: už se v tom orientuješ? Co ten mail, dorazil?
22:48:47
05.10.2005
strucy
-> Tomáš SK: 3 3 3
19:57:35
05.10.2005
PeterP136
-> Tomáš SK: Preco? To je to po oprave az take strasne?
14:54:11
05.10.2005
Tomáš SK
-> strucy: Vymenim moje auto za tvoje a k tomu ti pribalim aj ten altik, ok? Potom uvidime, kto sa ma 4 3
14:47:24
05.10.2005
strucy
-> Tomáš SK: sa máš aj ja by som chcel
14:20:11
05.10.2005
Tomáš SK
-> Veron: Ja viem 4 Len ten povodny zhorel 1 Takze tam teraz mam jednu velku dieru...
11:01:59
05.10.2005
Veron
-> Tomáš SK: moment moment!!!! Alt z Felicie má regulátor v sobě!!
08:56:37
05.10.2005
Tomáš SK
-> strucy: Zadara bez regulatora, ten musim este dokupit.
21:11:56
04.10.2005
strucy
-> Tomáš SK: tomáš za kolko si ho zohnal?
19:42:33
04.10.2005
Tomáš SK
-> Veron: Este raz dik, mail este nedosiel, zajtra skontrolujem. Pozriem tu schemu a uvidim.
18:58:33
04.10.2005
Veron
-> Tomáš SK: na tom se nedá (snad) nic zkazit, všechno je + napětí -)

prohlídni si schéma škodováckého regulátoru a budeš to mít snažší. Kouknu se, jak to mam na autě. U fábie je ještě jeden výstup navíc k ŘJ. Ten mail jsem ti už poslal, ale jestli nepřišel, tak to brzdí firewall u nás v práci a příjde to zítra.

Ale jinak na tom fakt nic neni..
17:26:06
04.10.2005
Tomáš SK
No, tu psychicku zabranu teda mam 3 Hlavne sa bojim, aby som po nastartovani neodpalil vsetko, co sa na aute odpalit da... budem ti vdacny za ten mail. Nemal by si aj nejake detailne fotky zapojenia?
16:09:23
04.10.2005
Veron
-> Tomáš SK: jo, to je o chvíli koukání do schémat, každopádně zůstanou k alternátoru 3kabely (nepočítám kostřící pásek) - 1. ke startéru (očko - silnej kabel), 2. k relátku vyhřívání okna(taky očko, slabší drát) - oba jsou připojený (přišroubovaný) na B+ a nakonec 3. kabel je signální k přístrojovce. Myslim, že z původního regulátoru je na svorce DF - a na tu samou se připojí na altík. Zbytek pryč. Pošlu ti mail s přesnějším popisem.

Největší problém je zdolat psychyckou zábranu, že se všechno vyhodí pryč..
15:43:15
04.10.2005
Tomáš SK
Porovnaval som alternator 55A s oddelenym regulatorom na mojom rapousovi a 70A z felicie a neviem, ktory kabel kde zapojit a ktore zostanu nepouzite, viete niekto poradit? (Veron, Razor?)
Extreme Tyres