Zátěžový test baterie

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 16.05.2022 do 20.12.2022, založil/a radekp
řadit dle data
13:24:02
20.12.2022
Milan 136
-> minno 20.12.22 13:00:55: Tak spojka u manuálu. Baterka v klíči na to má velký vliv. Pokud to auto nevidí klíč uvnitř, nestartuje.
13:00:55
20.12.2022
minno
-> Milan 136 20.12.22 11:45:24: Baterka v kľúči s tým môže mať aký súvis? Málo zošľapnutá brzda to asi len u automatu, či? Aj tak neviem, čo to znamená "málo". Vší silou na ňu vari netreba tlačiť.
12:03:45
20.12.2022
U-Geen
-> saskyn2 19.12.22 21:22:24: Suzuki stejne tak, toci dokud nechytne.
12:03:08
20.12.2022
Milan 136
12:01:48
20.12.2022
palinator
-> saskyn2 19.12.22 21:22:24:
I stará Caddy TDI-PD už vypínala startér když motor chytl.
11:45:24
20.12.2022
Milan 136
-> saskyn2 19.12.22 21:22:24: 52
Tak tak. Už jsem to tu někde psal. Občas se zapomenu třeba u Superba 2 s tlačítkem. Tak ho musíš ještě držet, aby to startovalo.
Jinak co jde přes startovací relé, tak je to tak jak píšeš no. Cvakneš a točí to samo.
Ta B8 divný. Ale může to být sesypaný tak, že je to hluchý. Ale to by nevyřešilo oteplení.
Spíš tipuju baterku v klíči, nebo málo sešlápnutou brzdu.
06:35:44
20.12.2022
CHIP
-> radekp: Když jsem před dvěma lety koupil auto, tak mi ve škodovce ukázali podobnej výstup z podobné mašiny, že mám ihned vyměnit baterii. Jako věděl jsem, že v autě je nově zakoupená baterie, ovšem o jejím skutečném stáří jsem neměl potuchy. Každopádně .. baterie do dneška funguje naprosto bezvadně. Je tedy pravdou, že ji sem tam nechám nabíječkou v autě nabít.
21:22:24
19.12.2022
saskyn2
A koncernovy auta co mají tlačítko, nebo Passat b7 s šachtou na klíč točí dokud motor nechytne. Jede to na impuls. Tj když klic pustis tak stejně točí. A naopak když klic držíš a motor už chytne tak se starter vypne i při držení klíče. Šachta v B6 funguje ještě jako u starých aut.
21:13:34
19.12.2022
saskyn2
-> minno 19.12.22 19:42:35: nesmysl, B8 normálně startuje s polovybitou baterkou. Starter sotva prevaluje a heká ale točí. To si měl problém někde jinde.
19:55:04
19.12.2022
MVM
-> minno: Záleží v jakym stavu nabití ty baterky v těch dvou autech byly. Ještě před tím než začalo mrznout. Pokud ty auta mají chytrý "nedobíjení". A jezdilo to jen krátký jizdy třeba po městě. Tak už to může být prostě málo a mráz tomu jen ubere.
19:42:35
19.12.2022
minno
-> COL: Vyzerá to tak, že stav baterky vstupuje aj do rozhodnutia RJ, či začať štartovať, alebo nie. Dnes potvrdené rovnaké správanie na dvoch úplne iných autách (Ford Galaxy 2011 a VW Passat 2018). Ani jedno auto ani neťuklo. Obidve stáli 3-5 dní teraz na tých silných mrazoch (-15 až -20°C). Takže napätie na svorkách baterky za ten čas v mraze určite dosť pokleslo a predpokladám, že RJ sa to už nepáčilo. Inak mi nejde do hlavy, prečo by štartér ani neťukol.

Ale zaujímali by ma skúsenosti iných.
19:24:52
19.12.2022
COL
-> minno: Stav baterky se urcite vyhodnocuje. Jestli je to ale vstup pro to, vubec nezacit startovat, nevim. Ale ridi, nebo ridila se tim treba moznost zapnout nezavisle topeni (krom dostatku paliva).
18:44:11
19.12.2022
Syny
Tak já mám "moderní auto" z roku 2010 a co mam ozkouseno, tak mi starter točí po dobu co mám otočený klíček a jakmile ho pustím, končí i točení starteru ať motor chytnul nebo ne. A naopak když klíček držím a motor nechce naskočit, tak jediný co starter zastaví jsem buď já tím, že klíček povolím a nebo zadřenej motor :) Ale dost možná to bude tím, že mám jedno z posledních aut co nemá start-stop.
upraveno 2x, naposled 20.12.2022 12:37:09
18:39:04
19.12.2022
minno
-> darklord: Vďaka za skúsenosť.
15:54:53
19.12.2022
darklord
-> minno 19.12.22 15:12:48: mam "moderne" auto z roku snad 2014, a to startuje presne ako popisujes, staci tuknut klucom do polohy start a ono uz toci a toci a toci kym to nechyti. Ked nechyti v nejakom limite tak normalne zhasne.
15:22:41
19.12.2022
minno
No a vrátim sa k mojej pôvodnej téme. Myslíte, že management dnešných áut vyhodnocuje stav batérie (a schopnosť štartu) reálne? Z toho, čo som teraz počul o dvoch prípadoch, mi to tak nepripadá.
15:12:48
19.12.2022
minno
-> Milan 136: Áno, je mi jasné, že to nie je o tom fyzickom tlačítku. Ale inak (aspoň pre mňa) dobrý podnet na zamyslenie. Trochu odbočím od pôvodne plánovanej témy, ale zaujíma ma to (nemám vlastnú skúsenosť): Pri tlačítkovom / kľúčovom "modernom" štartovaní naozaj ide len o impulz na štart? Inak povedané, ak motor potrebuje z nejakého dôvodu dlhšie pretáčať, než chytí, musím to tlačítko / kľúč držať (ako u starých áut), alebo stačí dať len ten "impulz" (krátky stisk tlačítka / krátky impulz kľúčom v spínacej skrinke) a management sa už postará o zvyšok (pretáčanie, kým nechytí... a ak nechytí, tak...1)? Trochu to rozviniem.... Ak na modernom aute so štartovaním kľúčom, RJ vyhodnotí nízke napätie, štartér si takisto ani len neškytne? Snáď sa chápeme3
14:36:00
19.12.2022
Milan 136
-> minno 19.12.22 14:03:25: To není o tlačítku, ale o managementu akumulátoru v rámci start/stop, rekuperace atd.
Je úplně jedno, jestli tam pošleš ten impuls na start klíčem, nebo tlačítkem. Pořád to ovládají ty samé jednotky a relé. Teda alespoň u koncernu.
14:03:25
19.12.2022
minno
Akú máte skúsenosť s autami so štartovacím tlačítkom ("umelá štartovacia inteligencia") vs. vyhodnocovanie stavu batérie?

Po aktuálnych skúsenostiach bracho + kolega, sme usúdili, že napriek tomu, že stav akumulátora by ešte určite zvládol auto spoľahlivo naštartovať, tento inteligentný systém tak odmietne vykonať - zrejme kvôli zistenému poklesu napätia pod stanovenú úroveň. Zdá sa mi to dosť hlúpe.
upraveno 2x, naposled 19.12.2022 14:14:41
08:15:37
12.08.2022
radekp
Nedal jsem zpětnou vazbu. Funguje to skvěle, jsem spokojený.
zvětšit Zátěžový test baterie - obrázek od radekp vložen 12.08.2022 08:15:37
09:47:12
17.05.2022
radekp
-> Matthes, záškodník z TechWebu: problem je že minimální kapacita 30Ah. Takže motorka nic. Vzal jsem Micro200, ktera umí od 3Ah. Z českého skladu
07:33:19
17.05.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> radekp: Ajo vidis 6 No mam i klasickej zatezak. Ono se hodi mit oboje. Uz jsem se setkal s baterkou, ktera se tvarila dobre, ale dala 10 A.
07:03:07
17.05.2022
radekp
-> Matthes, záškodník z TechWebu: viz muj treti odkaz. Nekdo (mozna Ty) zrovna tento model doporucoval jiz drive. Myslim ze na me obcasne pouziti bude stacit...
21:44:06
16.05.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> radekp: Ja mam levnou cinu, nejakej zlutej autotool a finguje dobre. Ukazuje zdravi baterky a uroven dobiti.
zvětšit Zátěžový test baterie - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 16.05.2022 21:44:06
21:36:28
16.05.2022
radekp
Chápu. U me to bude test slouzit asi jen jako potvrzeni, ze ma dotycny baterii v haji. V terenu, kde uz ji nedobijes.
Nema nekdo zkusenosti s levnym cinanem?
-> 11mAjA11: dik za tipy
20:35:54
16.05.2022
StepaNoFUN
-> radekp: Uživatelsky Ti zátěžák tu baterku vybije. Bezzátěžák nikoli. Bezzátěžovej tester Ti změří startovací proud, u zátěžovýho se řeší pokles napětí (a jeho rychlost) při jeho zátěži. Ani jedno Ti hned nezměří to, jestli baterka trpí samovybíjením (nedrží kapacitu)... U toho bezzátěžáku se to pozná o trochu líp...
20:32:29
16.05.2022
11mAjA11
Bez tiskárny je supr toto : www.autodilyparts.cz/cs/. ../18462071?gclid=CjwK...

Víc sofistikovaný a kvalitní je totok :
www.autodilyparts.cz/cs/. ../20508908
20:28:52
16.05.2022
radekp
Naposledy by se hodil minuly vikend na motorkach. Jeden kolega mrtva baterks, u druhe motorky jsme to svadeli na altik, starter, nakonec to bylo taky baterkou
20:26:49
16.05.2022
radekp
-> StepaNoFUN: jaky je uzivatelsky rozdil mezi zatezovym a bezzatezovym?

5000 za to nedam. Nezivim se tim, ale uz nekolikrat bych to v zivote vyuzil. Pokud bude slouzit cinan do 1000Kc, budu spokojeny.
20:19:31
16.05.2022
StepaNoFUN
Mám tenhle www.autolamp.cz/presny-be zzatezovy-tester-baterii-a -dobijeci-soustavy-s-tiska rnou----40a-az-2100a-start ovaci-proud_7946
a nestěžuju si. Výsledky v podstatě totožný s BOSCHem za trojnásobek...
20:17:24
16.05.2022
StepaNoFUN
Počkej - chceš zátěžovej, nebo bezzátěžovej (pracující na principu měření vnitřního odporu)?
20:13:31
16.05.2022
radekp
Vybírám tester baterie.
Co by všechno měl umět?
Stačí mi 12V (osobni auto, motorka)
Kapacita 3-220Ah
Test baterie, start, nabíjení, funkčnost starteru. Zobrazeni napeti, kapacity, vnitrniho odporu.
Priplatit si za neco lepsiho?

m.aliexpress.com/item/100 5001635139197.html?browser _id...

m.aliexpress.com/item/400 0257251936.html?spm=a2g0n. ...

m.aliexpress.com/item/327 75787737.html?gps-id=pla.. .
Extreme Tyres