Elektrika skoda 105 120

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 28.08.2019 do 18.07.2023, založil/a Davo
řadit dle data
08:51:02
18.07.2023
P@WL
-> Dušan 08.07.23 21:18:19: Presne tak pane, bolo to to jedno relé, avšak zistili sme že musí tam byť iba 30A, nakoľko som kúpil 30/40A a nefungovalo, resp auto s ním bežalo ale nezhaslo...
Takže snáď to niekomu pomôže do budúcna 4
21:18:19
08.07.2023
Dušan
jedno relé...
22:16:39
07.07.2023
P@WL
-> minno 07.07.23 21:07:25: Zásah som nerobil žiaden, snáď len niekedy v apríli som pri letovaní odpálil nechtiac diodu na prívode do altika, avšak tá tam údajne g prípade tohoto altika bola zbytočne, vtedy bolo všetko OK...
No zrovna teraz som skúšal pozerať ihlový ventil, ten nezatvára po zapnutí kľúčika do prvej polohy, zároveň som čistil kostru motora ( preventívne )
Avšak postrehol som,že pri zapnutí kľúčika už sa nerosvieti mazanie ani dobíjanie, práve naopak až po naštartovaní sa rozsvieti dobíjanie a otáčkomer ukazuje bludy.... Takže môj tip je elektrika okolo budíkov prípadne kábel od cievky k otáčkomeru, ktorý som už kedysi menil (?)
21:07:25
07.07.2023
minno
-> P@WL: Otázka je, či to začalo robiť z ničoho nič, alebo po nejakom zásahu. U nesériovej elektriky ale ťažko radiť, keď nevieme ako máš čo pozapájané.

Každopádne ti ale niekde prebíja elektrika, len nájsť, kde. V praxi to znamená, že na zapaľovacej cievke máš stále prúd aj po vypnutí zapaľovania.

Pri štartovaní je všetko ok? Čiže až po otočení kľúčika do polohy 1 sa ti rozsvietia kontrolky?

Kedysi som mal myslím rovnaký problém, ale už netuším, čím to bolo1
Skontroluj základné veci, či je zapojené všetko správne.

Ak máš k TCIP4 relátka, môže ti niektoré ostávať visieť. Skús nechať bežať motor na voľnobehu a mierne poklepkaj po týchto relé.
upraveno 1x, naposled 07.07.2023 21:09:46
18:56:34
07.07.2023
P@WL
Pekný deň prajem všetkým,
Neviem do ktorého topicu by sa to hodilo viac ako sem.... možno tu je nejaký konkrétny ale nenašiel som, tak sa prosím nehnevajte 1
Moja 105-ka začala v poslednom čase trpieť na to, že nezhasne po vypnutí zapaľovania do nulovej polohy ani po vytiahnutí kľúčika, dokonca ani keď vypnem vypínač, ktorý odpaja 1-ku poistku
Auto musím vždy zhasnúť cez kvalt. Zápalko mám bezkontakt TCIP4, či to môže mať súvis netuším preto sa pýtam tu.
Zatiaľ som očistil kontakty na spínačke a aj na zásuvke čo ide do RJ zapalka.
Priznám sa že ihlový ventil v karbci som neskúšal...
Ak má niekto postreh prípadne vie čo to môže byť budem moc rád za každú radu a tip 4
08:25:34
17.05.2020
Polyš
-> Eidy: Tak světla taky vyřešena-Nevím jak je to možný,ale probíjela úplně nová patice žárovky.Tak nakonec další nová patice na blikně je na dvě věci.Asi nějaký zmetky.
upraveno 1x, naposled 17.05.2020 09:36:16
21:19:15
16.05.2020
Eidy
-> Polyš: Tak je někde zkrat. Prohlídni kabely v místě, kdes to teď rozebíral.
17:43:01
16.05.2020
Polyš
-> Eidy: Tak kostru jsem vyřešil.Jenže problém.Když zapnu světla,tak pravý vyhodí čtvrtou pojistku.A když jsem dal pravý blinkr,kouřilo se z přerušovače.
15:22:09
16.05.2020
Eidy
-> Polyš: Jop, kostra.
14:35:28
16.05.2020
Polyš
Tak se přidám.Auto jsem složil.Ale několik závad.Při varovných bliknách blikaj i parkovačky.Při parkovačkách svítí pravá blikna,brzdovky a couvačky.a naopak nesvítí zadní pravá obrysovka.To vše bude dělat špatná kostra? Škoda 120.
upraveno 1x, naposled 16.05.2020 14:36:44
16:19:52
01.09.2019
srdcar 120L
-> Davo: Podívej se, z jakého materiálu jsou pojistky. Jestli jsou plastové, stojí za ho.no a vyházej je. Vyhřívají se a pak nedrží ve skřínce, ztratí vodivost. Zmenší se. To je největší zlo, co mohli vyrobit. Klasické porcelánové pojistky buď držely nebo se spálily. Jiná možnost u nich nebyla. Světlo na SPZ je na pojistce 4, bráno zleva, zpátečka a větrák topení je na pojistce 2. Brzdová světla jsou na 1 pojistce, stálý proud. Pokud jsou pojistky v pořádku (lze zkusit jednoduchou zkoušečkou se žárovičkou) tak závady jsou: nesvítí brzdova světla, může být vypálený nebo posunutý brzdový spínač nebo spálené obě žárovky, případně špatná kostra u žárovek. Pokud nesvítí couvačky může být vadný spínač zpátečky na převodovce nebo upadlý kabel u něho nebo žárovky, či opět kostra žárovek. Pokud nejde větrák topení může být závada ve svorkovnici u přepínače rychlosti, kostra motůrku, upadlý kabel na přívodu k motůrku, uhlíky na motůrku, zašpiněný sběrač uhlíků na motůrku. Prostě to chce hledat, až najdeš.
20:33:41
30.08.2019
Davo
Aha tak asi proto díky
16:54:26
30.08.2019
David.
-> Davo: u 105/120 jsou všechny 15A, 8A jsou na MBčko a nevím jaké má řada 100/110
16:24:04
30.08.2019
Davo
Ještě jeden dotaz skoda 105 120 má všechny pojistky označení 15 ? Pokud ne kam přijdou 8
22:30:17
28.08.2019
StepaNoFUN
-> Davo: Jak píše stepan... Kombinace více závad, ale za 742 je to otázka pár minut zjišťování.
21:50:44
28.08.2019
stepan
Kombinace více závad, tyhle věci spolu nemůžou souviset. Pokud nesvítí osvětlení spz, ale svítí koncový světla, tak to budou žárovky nebo kontakt (je to na jednom drátu). Zbytek by mohla být pojistka 2, ale to by toho nefungovalo víc.
upraveno 1x, naposled 28.08.2019 21:52:31
20:53:59
28.08.2019
Davo
Nesvítí světlo na spz, zpátečka, brzdový, a ventilátor topeni nechápu už nevím kde hledat poradí někdo
Extreme Tyres