Proměření alternátoru Favorit

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 30.11.2017 do 19.01.2018, založil/a Dusty_87
řadit dle data
08:52:40
19.01.2018
Dusty_87
Děkuji všem za odpovědi, nakonec stačilo odpájet můstek ze statoru, všechno pročistit a nakonec na soustruhu líznout ty měděné kroužky a už to funguje.
19:14:56
04.01.2018
srdcar 120L
-> Dusty_87: Bohužel, bez letování to nejde. Diody můžeš samotné zkusit pomocí žárovky, nejlíp z hlavního světlometu. Plus a mínus, v jednom směru bude svítit, v opačné polaritě nebude. Pokud nebude svítit ani při přehození polarity, tak je dioda vadná. Je to nejjednodušší zkouška diod.
08:09:48
01.12.2017
Dusty_87
Možná blbý dotaz, ale jde to nejak proměřit i bez pájení?
20:36:49
30.11.2017
LUKAS
diodovy mostik odspajkuj s vynutia statora..3draty..je tam 9 usmernovacich diod meraj na mulitimetri rozsah na ohmi-alebo test diod ak tam maš prepni ...odpor zavernom smere nekonečny ukaže merak "1" -prepoluj na diode kable s meraku ukaže odpor okolo 600-800ohm zaleži aky altik ake diody atd atd..zmeraj zberace krružky či nesu prerazene na kotvu rotor altika... :)
upraveno 1x, naposled 30.11.2017 20:37:24
20:30:38
30.11.2017
Tomaso435
-> Dusty_87: tak kup novej regulátor a přebud altik
20:21:51
30.11.2017
Dusty_87
Jj, ten s chladičem...
Btw, můžu snad za to, že měl v sobě Rapid 400 piv? Tak se holt trochu motal, no...
18:14:37
30.11.2017
Tomaso435
-> Dusty_87: tak víš jak, člověku kterej si odře pravý dveře rád poradím vždycky 3
Hele a kabel ke kontrolce je OK? ja bych vyměnil regulátor. Předpokládám že tam máš ještě takovej ten co má na sobě alu chladič jakoby ne?
18:08:14
30.11.2017
Dusty_87
No Ty aby ses neozval jako první... Nový regulátor jsem nedával, uhlíky se dotýkají i s rezervou... Chci tomu altíku dát ještě šanci...
18:01:55
30.11.2017
Tomaso435
tak první sis zodpověděl sám, fajn :-D No a druhá rada zní, jdi na vrakáč kup za 150 druhej altík a jezdí dál :D
jinak ty uhlíky máš jak dlouhý? dost možná už se nedotýkaj...
Pokud si měnil ten regulátor s těma uhlíkama musí se altík přebudit... pač ten regulátor má myslim otočenou polaritu....
17:57:08
30.11.2017
Dusty_87
Ahoj, hledal jsem, ale nenašel. Problém začal docela nevinně. Kontrolka dobíjení zhasla až po protočení motoru do 1900, následně cca po měsíci do 3000 a pak už nechtěla zhasnout vůbec. Když jsem měřil napětí po nastartování, tak na baterce bylo pořád jenom 12V. Altík jsem vytáhl z auta a pročistil, stáhl ty měděné kroužky na rotoru (na 31mm, dle Andrta je min. 29,5). Uhlíky v regulátoru, či jak se tomu nadává chodí volně. Než ho vrátím do auta, tak bych chtěl proměřit diody, ale nevim, které výstupy proti kterým měřit, ani co mám na které kombinaci naměřit (mám jenom obič multimetr a s elektrem nejsu zrovna kamarád)... Prosím o radu. To, že su mamlas a nemám do toho vrtat, když tomu nerozumím, vím, ale jinak se to asi nenaučím4
Extreme Tyres