škoda 100 stěrače

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 27.10.2017 do 07.11.2017, založil/a Maty110l
řadit dle data
11:37:23
07.11.2017
Jiskra - zrušená registrace
-> srdcar 120L: Díky nastudoval jsem a už vyřešeno. Byl jsem to zkontrolovat a zjistil jsem, že mám povolený z boku šroubek na vymezování axiální vůle rotoru...
23:52:38
04.11.2017
srdcar 120L
-> Jiskra: Mám za to, že máš prohozené kabely u motůrku. Na cyklování má běžet jako na pomalejší chod. Takže když běží rychle, nestačí dráha doběhu a přejede vypínací kontakt. Žádná brzda v motůrku není, brzdí jen třením stíracích lišt o sklo. Případně si najdi schéma elektriky když by sis nebyl jistý.
12:35:05
01.11.2017
Jiskra - zrušená registrace
Vetřu se sem. Mám problém s doběhem stířačů. Motorek je originál a ještě na něj nebylo šáhnuto v tom smyslu, že šroub doběhového kontaktu je ještě zalepený barvou.

Problém - stěrače při zaplém cyklovači po mokrém skle přejedou a pokračují v cyklu. Na suchém skle v pohodě. Cyklovač je v pořádku (el.Favorití) a dělá to i na normální cykly a rychlosti. Po vypnutí udělají ještě několik kyvů a pak se teprve zastaví. Přijde mi, že je rychlost motorku docela vysoká, protože kyvy jsou znatelně rychlejší, než u jiných aut. Tím se přes doběh. spínač dostane motor setrvačností.

Otázka - je v motorku nějaká brzda (třecí kroužek nebo tak), nebo něco co se má vyměnit seštelovat tak, aby se to nedělo?

Děkuju.
upraveno 1x, naposled 01.11.2017 12:54:29
19:58:57
27.10.2017
srdcar 120L
Podívej se do tématu "zapojení cyklovače", dával jsem tam schéma elektriky Š 100, zapojení cyklovače a je tam i připojení k motůrku stěračů, stačí se podívat a pročítat příspěvky. Na schématu 134 je motůrek stěračů, 133 je vlastní cyklovač. 5 5
upraveno 1x, naposled 27.10.2017 20:02:23
16:16:46
27.10.2017
Maty110l
Kluci nemáte prosím někdo fotku jak jsou dráty na motorku stěračů? mě je jeden debil odpojil a teď nevím jak tam patří.....děkuju
Extreme Tyres