trvanlivost zapal. lišt z fel.1,3 Mpi

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 08.09.2017 do 15.09.2017, založil/a mira76
řadit dle data
23:53:12
15.09.2017
King
Obavam se problemem je, jak zminil Lamac, to nastaveni parametru buzeni civek. Civka v liste ma nejakou casovou konstantu, danou indukcnosti a odporem vinuti (L/R), po kterou ji ma cenu "krmit ". Pri prekroceni "doby plneni " se jenom zbytecne tavi jak civka, tak spinaci prvek v liste. Budou to odhadem stovky mikrosekund a kdo vi, co ma Ignitech v defaultu
19:57:54
14.09.2017
StepaNoFUN
-> Markop: A to vypadá, že bude ten problém...
18:41:21
14.09.2017
Markop
-> Westas: On tam nemá originální ECU.
16:30:42
14.09.2017
Westas - zrušená registrace
Na maminej Felde je jedna lišta od výroby od 97 teda 20 rokov. Tvoj problém bude niekde inde.
20:14:16
10.09.2017
havlik
Řídící jednotka MPI se systémem Simos2 ještě neměla zpětnou vazbu z VN modulu a proto stačily pro napájení pouze čtyři vodiče. +15, 31, signál pro impulsní modul VN 1 a signál pro impulsní modul VN2

Pin 1 - červená
Pin 2 - zelená + žlutá
Pin 3 - šedá + červená
Pin 4 - hnědá
20:02:54
10.09.2017
Lamac
V ignichu sa nenastavuje cievka/lišta,ale dá sa tam nastaviť okrem iných parametrov aj doba budenia,dlžka trvania iskry,o akú cievku sa jedná,a rôzne korekcie okolo toho.Najprv skontroluj toto nastavenie.
15:09:49
10.09.2017
mira76
ze začátku to nastartuje normálně a pak to začne mít divný zvuk, (při přidání plynu střílí do výfuku a jako by jelo na tři válce...).
13:54:51
10.09.2017
StepaNoFUN
-> Markop: Ale ty tranzistorový spínače odpálit není vůbec složitý... ;-) A pak se lišta chová jako "mrtvý". Stačí, když ignitech nude posílat signál pro cívku a ne pro lištu.
upraveno 1x, naposled 10.09.2017 13:55:55
11:03:03
10.09.2017
Markop
-> StepaNoFUN:
Dvě cívky a dva bezkontaktní tranzistorové spínače. Dobu nabíjení cívek a všechno okolo zapalování řídí ECU.
08:07:12
10.09.2017
StepaNoFUN
-> mira76: Jak již bylo zmíněno - neposíláš tam moc silnej řídící signál? Lišta není jenom 2 cívky, ale i elektronika...
06:18:53
10.09.2017
mira76
když půjdu po elektrice:
snímač na řemenici ???(že by dával špatné signály, iglitech řídící jednotka???, ještě jednou zkontroluji elektriku jestli tam není problém v mechanické části, ale to by se asi takto neprojevovalo......

Nejprve to prostě při jizdě střílelo do výfuku, někdy to střelilo a chcíplo to.....(a rány to byly pořádné), pak to začalo tarokovat, no a po výměně lišty ta lišta nenajela ani 10km a to samé, po výměně další lišty jsem to jenom nastartoval a po vrkání si z plynem na místě to za chvilku začalo střílet do výfuku , pak tarokovat....dál jsem to do úplného shoření lišty nezkoušel.
Pravděpodobně malá intenzita jiskry a dlouhý plamen (hoření) do výfuku....
Lambda u otryskování karbeců téměř ideální.
Budu řešit z úpravcem....
upraveno 2x, naposled 10.09.2017 11:09:19
13:54:43
09.09.2017
Matthes, záškodník z TechWebu
-> mira76: Neni problem v ridicim signalu? Nevim ted jestli si ta lista ridi nabijeni sama a nebo podle signalu z jednotky motoru. Vim ze jsme listu z fabie dali na kamaradovu mazdu kde mel puvodne dve solo civky a funguje mu to dlouho a dobre...
upraveno 1x, naposled 09.09.2017 13:55:19
13:50:07
09.09.2017
mira76
ne karbece jsou vyladěné, ale pálí se mi zapal. lišty, sice jsou z vrakáče, ale když se spálí už 3tí tak je to podezřelé....napřed to začne tarokovat a střílet do výfuku a pak to přestane pálit úplně.
Zkusím nejprve lišty na otcově felicii jestli jsou v pořádku a pak až na ignitechovém zapalování fáčka...
16:58:09
08.09.2017
Tomaso435
3 3 3 karburace ti nějak nejde 3 3
16:30:13
08.09.2017
mira76
Zajímali by mě vaše zkušenosti ze zapal. lišt z fel. 1,3 Mpi, má smysl vzít zap. lištu z vrakoviště???
Extreme Tyres