skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problém elektrika motora
-> kovinko: A když by jsi vzal dejme tomu pomocné startovací kabely a udělal na agregát (motor nebo převodovku) přímé spojení od akumulátoru,pomůže to? Nebo to samé s plusem od baterie na odpojovač? Protože někde se to sakra ztrácet musí...
-> Bobesh: kábel som nepricvakol je voľný. Veď to poistky ok, len ten x kontakt cvaka, a čím viac pripojím tým nižšie volty namerám.
-> kovinko: Neskřípl jsi kabel odpojovače volnoběhu pod držák filtru? Stává se. Ale zároveň mě překvapuje,že ti nevylítla pojistka,toto je totiž jištěný okruh...
-> Bobesh: batériu mám novú. Som zabudol dodať že keď som skúšal či je odpojovač voľnobehu dobrý tak po priložení ba kostru s privedenými 12v tak na mierne koplo. Tuším že skrat ale kurna kde
Řekl bych,že tam máš zkrat,synu. Nebo je baterie "zu grund".
Ahoj. Vo svojej stovke mám poistkovú skrinku aj s komplet kabelážou s felicie 1.3 50 kW. Na kabeláž mám pripojené originálne zapaľovanie ako bolo pôvodne. Pred zimou mi odišla prevodovka a šla na repas. Asi pred mesiacom sa mi vrátila a tak som to všetko poskladal tak ako predtým. No a tu nastáva problem. Auto neštartuje. Keď na 1 polohu kľúčika zapojím iba indukčnú cievku s rozdeľovačom tak na 15 kontakte je 12v na výstupe s cievky na rozdeľovač mam tiež 12v, pripojím odpojovač voľnobehu na karburátore, regulátor napätia a zrazu mám z 12v len 4v a cvaká mi x kontakt v poistkovej skrinke. Po zmeraní a zistení vyššie napísaného som vymenil kondenzátor rozdeľovača, a odpojovač karburátora. Nepomohlo. Medený ukostrovací pásik mam tak ako aj bol s tým som nič nerobil.