Dobija ale svieti kontrolka

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 03.05.2017 do 16.06.2017, založil/a KamilNM
řadit dle data
20:56:53
16.06.2017
castrol
-> minno: ked sa to vedelo pokazit ,nech sa to vie aj opravit
20:53:02
16.06.2017
Bukaj
-> darklord 14.06.17 10:02:56:
Jananas - To samo (lyric video)

4
20:46:09
16.06.2017
minno
-> darklord 14.06.17 10:02:56: tzv. oprava ponechaním 3
10:02:56
14.06.2017
darklord
-> Bukaj: samo sato, cestou z emisnej som tomu dal za usi a uz je zase vsetko v poriadku... 3
07:15:13
14.06.2017
Bukaj
-> darklord: No, spíš, než kostru motoru bych vinil kostru altíku, regulátoru, případně přístrojovky...
06:46:35
13.06.2017
darklord
-> Bukaj: otazne by bolo kde, kedze motor je ukostreny na priecku aj kablom priamo na baterku.
23:40:29
12.06.2017
Bukaj
-> darklord: Někde zoxidovala kostra, ne?
21:18:05
12.06.2017
darklord
Rychla otazka, rapid na volnobeh svieti kontrolka. V otackach pohasne az snad zhasne. Co sa mohlo skurvit? Auto len stalo v garazi a pred vytiahnutim bolo ospliechane vodou. Kabel ziadny nevypadol aspon z altiku a regulatora.
23:39:52
29.05.2017
srdcar 120L
-> KamilNM: Neuvádíš, jestli máš regulátor mechanickou kostku nebo elektronický. Protože s těmi mechanickými byl dost problém s nastavením a opalováním spínaných kontaktů. To je jedna část problému. Pak se jedná o zapojení, protože mechanický je jinak zapojený než elektronický. Pokud se začne rozsvěcet kontrolka dobíjení, může být špatně ukostřen motor na příčku. Změř při běžícím motoru napětí mezi blokem motoru a karoserií. Měl by být nula. Pokud ne, tak je špatné ukostření. Očistit a řádně dotáhnout. Uzemňovací pás je pod altíkem, dotáhni i držák altíku na bloku motoru. Dále může být vadná jedna dioda v usměrňovacím můstku uvnitř altíku nebo je celý můstek povolený, jsou to 3 šroubky M4, co koukají vedle vývodu +, dotáhnout. Je to dost častá závada altíků. Altík se dá poměrně dobře rozebrat a proměřit diody, jak na to, najdeš v některém odkazu o elektrice zde, musíš hledat. Přidávám schéma zapojení elektrického regulátoru a schéma altíku.
zvětšit Dobija ale svieti kontrolka - obrázek od srdcar 120L vložen 29.05.2017 23:39:52
16:56:43
03.05.2017
KamilNM
-> King: na D+ je na volnobeh 14.3 rovnako aj na 15ke. DF som nameral okolo 7V.
-> Eidy: to auto skladam po laku nikdy predtim som na nom nejazdil.
-> Jozka: ani ukostrenie nic nezmenilo
-> MOLSO 03.05.17 08:31:53: poistky ok
13:57:12
03.05.2017
Jozka
-> KamilNM: Žhnoucí kontrolka se mě naotravovala před pár lety až hrůza (Sice MB, ale v tomhle rozdíl není). Začlo samo od sebe, sílilo, čím víc otáček, tím víc světla..

Nakonec jsem odstavil kablík, kterej ukostřuje palubku, vynořující se ze svazku a totéž provedl jiným krátkým, chyceným přímo pod některý šroub kolem volantu a pohoda.

A asi po dvou letech jsem vrátil do původní konfigurace a jev se (zatím) nevrátil.
10:31:07
03.05.2017
King
-> KamilNM: Ta kontrolka za provozu v podstatě indikuje rozdíl napětí mezi R (D+) na altíku a spínaným plusem (15ka), kam je připojenej její druhej vývod v rámci palubky.
Čili otázka zní, jestli je těch +-14,3V i na R(D+) alternátoru/regulátoru a současně i na 15ce pro palubní desku...
upraveno 1x, naposled 03.05.2017 10:31:18
08:31:53
03.05.2017
MOLSO
pozri si poistky
08:24:39
03.05.2017
Eidy
-> KamilNM: Začalo to jen tak samo od sebe nebo po nějakém zásahu?
00:12:17
03.05.2017
KamilNM
Zdravim, vie mi niekto poradit na co sa mam zamerat? Jedna sa o stovku. Tesne po nastartovani kontrolka zhasne, potom sa akoby rozblika a zostane svietit. Pri zvysenych otackach ma tendenciu svietit viac. Vymenil som regulator a skusal tri alternatory. Ziarovka je 2W. Na baterke namerane 14.3V takmer pri vsetkych otackach. Ukostrenie som cistit a brusil.
Extreme Tyres