Felicia 1.3mpi dobíjení/baterie problém

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 18.08.2016 do 21.08.2016, založil/a katana25
řadit dle data
19:21:24
21.08.2016
MVM
-> katana25: Přesně tak jak píší ostatní. Zaměř se na ukostření všeho. To znamená projít Všechny kostry který uvidíš,očistit oxidaci zahýbat kabely,může být uhnilý i pod bužírkou- na první pohled se to nemusí jevit zle. Za další změřit napětí na svorce 30 (očko 6) na altíku a hmotou motoru/blok. Potom +na baterce a mínus na baterce. Další možnost 30 na altíku a - na baterce. To vše nejdřív bez zátěže altíku (všecko vypnutý) a na volnoběh. A pak zopakovat s tím že pozapínáš všechny spotřebiče co v autě najdeš a zase na volnoběh a potom cca ve 3000ot. Neměl by tam být výraznej rozdíl v naměřenejch hodnotách voltů.
18:45:26
21.08.2016
vaclav3
-> katana25:

Kde to napětí za jízdy měříš?

Pokud někde jinde, než přímo na baterce, nebo na altíku, tak to děláš zbytečně. Znovu si projdi všechny spoje kolem pojistkovky a kostry. Někde bude něco zaoxidované, nebo uhnilé.
18:24:34
21.08.2016
Tomaso435
-> katana25: ty asi nebudeš mít doma několik desítek jiných altíků na výměnu nebo složení jednoho dobrýho co :-D
19:54:30
20.08.2016
katana25
Takže po 2 dnech zase na prd. Dopoledne dobrý 60km to dobíjelo 14V. Odpoledne to nešlo pod 14,2V, spíš ke 14,6V. Na křižovatce při brzdách, světlech a blinkrech to šlo až na 12,5V. Zřetelné pohasínání do rytmu blinkrů. Po vypnutí klíčku opět restart rádia, jen napětí nekolísalo opakovaně. Po nastartování cca za 5 minut po zbytek cesty 13,8-13,9V. Stání při brzdách, světlech a blinkrech 13,5V. Vidím to spíš na altík
19:29:55
18.08.2016
katana25
To je právě to nad čím váhám. Dal jsem jinou, ale starší. Hodnoty napětí jsou pořád stejný, ale čekám jestli se projeví to blikání při brzdách nebo to kolísání napětí po vypnutí nebo samovolný zvyšování při jízdě. Pár dní pojezdím a jestli to bude dobrý, koupím baterku.
18:41:50
18.08.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
A zkusil jsi vyměnit akumulátor?
18:39:56
18.08.2016
katana25
Dobrý den.

Mám problém s felicií 1.3MPi.



Na volnoběh mi při sešlápnutí brzy probliknou světla, při blinkrech taky. Toto nikdy nedělalo. Už se stává i při jízdě, při zvýšených otáčkách.



Kolísání napětí při vypnutí klíčku nebo zapnutí světel

Přijedu domů, vypnu klíček a napětí lítá třeba od 8V do 10-11V. Postačí zapnout a vypnout zapalování a napětí se stabilizuje a drží. Jiný případ - po ujetí cca 300m po startu při zapnutí světel a vyplo/zaplo se mi rádio.

Jedu - dobíjí +-0,1 kolem 14V a zničeho nic 14,3-14,5V.

Poruchy nahodilé, ale opakující se.



Alternátor starý 2 roky a měsíc,regulátor dám jiný, ne nový. Dle uhlíků, ale skoro nový. Auto normálně startuje i po několikadenním stání. Baterie Varta Silver 52Ah - věk tak cca 5let. Očistil jsem kostry, kontakty na baterii, prohlídnul kabeláž - k baterce, do pojistkovky, utáhl jsem vnitřní matky na diodovém bloku. Zdálo se, že to pomohlo, ale za 2 dny se při jízdě z ničeho nic zvedlo napětí ze 14V na 14,3-14,5V a při sešlápnutí brzdy problik světel. Odpoledne při vypnutí klíčku napětí strašně kolísalo.



Měřil jsem napětí - měřeno na pólech baterie:

- napětí při startu po stání cca 12h - cca 10V

- volnoběh vše vypnuto 14,1V

- volnoběh zapnutá světla, rádio, větrák na jedničku - 14,06V(ot 3000 - stejné)

- volnoběh zapnutá světla, rádio, větrák naplno - 12,7V a klesá (ot 3000 - 13,88V)

- volnoběh vypnutá světla, zapnuté rádio, větrák naplno - 14,04V(ot 3000 - stejné)

- volnoběh světla, brzdovky, blinkr, větrák na 1 a rádio - 13,2-13,4V

Stačí cokoli z toho vypnout nebo lehce zvýšit otáčky, jde na 13,8-14V

Při jízdě světla, větrák naplno, rádio - v dnešním hicu dávalo to 13,6. Stačí větrák na 3 a jde ke 14V.
Extreme Tyres