Zkrat v kabelaži

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 22.07.2015 do 03.08.2015, založil/a Donn
řadit dle data
21:20:23
03.08.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> rsvancara: hele to už si nepamatuju,jak to má GLi,...jediný co vím,že tam je někde díra na svazek k ŘJ a jestli to má kostru origo a nebo ne,netuším,...než se k tomu dostanu zase,bude to tvoje už ohnilý 3 Když vidím,kolik času na to auto mám...



Ale každopádně kostřit altík nemusíš,pokud nebarvíš držáky,...pokud jo,tak musíš,...já mám kostru na převodovku + pak kostru na altík od vzpěry držáku motoru...baterku jsem ještě nenabíjel a ani jí neodpojuju,...žádný zbytečný odběr tam neni teda 5
21:10:06
03.08.2015
rsvancara
-> Vena136: GLičko je navíc taky kostřený od šroubu převodovky přes kastlík baterky na pásek k AKU :-). Přemostění silentbloku je zachováno.
zvětšit Zkrat v kabelaži - obrázek od rsvancara vložen 03.08.2015 21:10:06
18:35:17
25.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> ondie: hoď extra kostru na převodovku,stačí ti 50cm pořádný kabel s dvěma očky vystaráno,nemusíš řešit žádný kostření agregátu 4
18:23:23
25.07.2015
ondie
-> Pavel P..: Dík,to sou pro mě docela plodný rady,protože mám pocit,že právě od vyndání motoru a jeho generálního omytí to dělá trochu víc.

Pásek sem odmastil,odrbal a pořádně dotáh,ale příčka je jak píšeš komaxit..a můžou tam bejt kocouři.

Supr,kouknu na to.
zvětšit Zkrat v kabelaži - obrázek od ondie vložen 25.07.2015 18:23:23
09:01:59
23.07.2015
bajou
-> ondie 23.07.15 00:24:13: Přesně tohle mi začalo dělat Garde. A právě když jsem jel na Pohofest, no taky jsem nebyl 2x klidnej 7
08:27:14
23.07.2015
Pavel P..
-> ondie: dělalo mi to taky, stačilo budík ukostřit solo kusem kabelu.... ted ale mám podobný proble u 130, po výměně motorový příčky mi budík taky lítá trochu a je to určitě ukostřením motoru.... protože na nakomaxitovaný příčce ten pásek moc velkej kontakt mít nebude.8
06:16:54
23.07.2015
Donn
Tak problem vyresen, byla spatne ukostrena palubka. Byl vypadly prave ten kabel co psal Jozka. Jediny kabel pristrojovky ktery neni ve svorkovnici. Je to spolecna kostra steracu a pristrojovky. Po pripojeni na kostru uz vse funguje normalne :)
00:24:13
23.07.2015
ondie
Mě dělá taky takhle brikule teploměr u š130.

Když rozsvítim (obrysovky,nebo tlumený/dálkový to je jedno) poskočí mi ručička teploměru o trochu doprava,což je v těhlech hicech dost depresivní jev.

Po čem jít?

Po kostře u budíku,nebo u ukostřovacího pásku na motoru,což je defakto kostra čidla,anebo to může být třeba i vadnej budík ?

Všechno jinak funguje bezvadně a jiný kocoury v elektrice nepozoruju.



On je to vlastně docela hloupej dotaz 1 prostě to chce zkusit.

Já jen jestli to je vážně horší kostrou,anebo to do jistý míry tyhle kulatý budíky prostě trochu dělaj.

Respektive jestli je to vada anebo trochu vlastnost.
upraveno 2x, naposled 23.07.2015 00:31:39
00:06:03
23.07.2015
Jozka
-> Donn: Ty stovkový palubky nejsou všechny stejný.. už si to bohužel nepamatuju, ale většinou byla jedna kostra zavedená do červený svorkovnice snad od některýho spoje kolem hřídele volantu a druhá byla sólo snad seshora budíku úplně zvlášť od ostatní kabeláže (?). Bohužel nemám žádnou kilí palubku po ruce..8
23:10:58
22.07.2015
Eidy
-> Donn: Prostě natáhni kostru kamkoliv na úchyt palubky apod.
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 23:11:10
23:01:58
22.07.2015
Donn
ja bych ji klidne natahl, nebo zapojil ten drat co neni zapojeny, ale nemam tuseni kam, to je ten problem. potrebuju zjistit co neni ukostrene. jedine co nefunguje jsou sterace, ty akorat rozviceji kontrolky blinkru a teplomer vystreli na max. teplotu. Ty sem ale kontroloval a vypada to vsechno vporadku.
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 23:02:27
22:58:35
22.07.2015
Eidy
-> Donn: Tak proměř kabely a natáhni novou kostru. Pomůže to. 4
22:41:08
22.07.2015
Donn
auto startuje, i jede uplne normalne, kostřící pásky sem právě kontroloval, jak u baterky, tak pod altikem, oba jsou vpohode. nasel jsem ale jeden drat za pristrojovkou, ktery nevede nikam. 100% je to kostrici drat, je uchyceny pod levym sroubem, ktery drzi ridici tyc, nahore u volantu, spolu s nim je tam i kostra kontrolky varovnych svetel. Drat je zluty a pomerne kratky, dosahne mozna tak do nejake svorkovnice, popripade do pojistkove skrinky, ale nekolikrat sem to tam prohlidnul a nenasel sem nic kam by mohl patrit. mozna je to jen spatne ukostrena pristrojovka, ale kde ta ma kostru, to netusim
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 22:42:04
22:35:10
22.07.2015
King
Jenom pro zajimavost - ten neprijemny jev v el. obvodech se zove "Zkrat" ;-)
22:23:29
22.07.2015
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Martin14: no to by hlavně spíš nenastartoval (a upekl páčku sytiče), tohle bude kostra vepředu
20:45:57
22.07.2015
Martin14
-> Donn: To vypada na kostru, jak jsi psal. Zkus vzit kus dratu a pripojit ho na - pol baterky a druhy konec nekam na motor nebo prevodovku a uvidis jestli to pomuze. Jinak bych hlavne proveril kostrici pasek od motoru k pricce, rado to oxiduje a pak to dela neplechu.
20:44:22
22.07.2015
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
nic neprobíjí do kostry, spíš někde kostra uhnila a upadla :) nebo je zaoxidovaná, povolená apod.



kdyby to byl skrat, tak už to auto nemáš
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 20:44:36
20:41:56
22.07.2015
Donn
Zdravim, po tech dnestnich vedrech se na me Skode 100 objevil jeden neprijemny problem s elektronikou, pri zapnutych svetlech teplomer ukazuje maximalni teplotu, pri zapnutem blinkru teplomer zase podskakuje. Sterace nejdou vubec a kdyz je zapnu tak se rozsviti kontrolky obou blinkru. Pravy blinkr sice blika ale kontrolka nedela nic, levy funguje normalne. Proste tam strasi v elektrice :D napada nekoho co s tim? Elektrikar nejsem ,ale rek bych ze nekde neco probiji do kostry, jenze nemuzu nic najit a uz si nevim rady
Extreme Tyres