Přístrojovka

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 15.06.2015 do 13.03.2016, založil/a Jackie
řadit dle data
09:49:23
13.03.2016
Polyš
Tady je zapojen první zelenej-na svorkovnici,červený na plus,modrý na mínus.Jestli to takhle funguje?To ještě nevím Předělávám štít s budíky.
08:36:22
13.03.2016
MOLSO
-> Polyš: ak ti to funguje, nechaj to tak 3 len si pamatam ze mam na budiku Z Č M kde cerveny kabel bol mnou natiahnuty od indučky 1
08:23:53
13.03.2016
Polyš
-> MOLSO: Sehnal jsem LUMEL,ale byl zapojenej 1 + - Jak je to tedy dobře?
10:26:11
21.02.2016
MOLSO
-> Michal130: lumel ma poradie zlava + I - pri pohlade na zadok budika 4
19:03:20
19.02.2016
Michal130
Jinak celou přístojovku jsem zapojil dle tohoto obrázku..

Až na to, že tady v tom nákresu je otáčkoměr od PALu. A dávám tam Lumel.
zvětšit Přístrojovka - obrázek od Michal130 vložen 19.02.2016 19:03:20
upraveno 2x, naposled 19.02.2016 19:07:52
18:53:05
19.02.2016
Michal130
Takže, bude stačit když od kontaktu I u otáčkoměru natáhnu kabel až k cívce na kontakt I ?
zvětšit Přístrojovka - obrázek od Michal130 vložen 19.02.2016 18:53:05
18:26:21
19.02.2016
palinator
-> Michal130:

Musí. Je to svorka až za přerušovačem, ne před co je u spínačky.
18:03:32
19.02.2016
Michal130
Musí se do Š125 přidávat kabel od otáčkoměru k cívce, nebo se jen zapojí ta 6-ti polová svorkovnice a někde ze svazku se vytáhne kabel k cívce?
07:47:04
13.07.2015
rsvancara
-> palinator: Asi nemá co, zkus šlápnout na plyn :-D
15:35:58
26.06.2015
Jackie
Ten PAL co tam mám ukazuje celkem dobře 6 Jsem s tim spokojen 6
23:44:34
25.06.2015
palinator
-> minno:

Já mám hranatej PAL, kupoval jsem ho taky novej a neukazuje vůbec. 3
23:25:58
24.06.2015
minno
-> MOLSO 16.06.15 06:27:28: -> Jackie: pal tam nedavaj ten ukazuje +-3000 otacokJa mám PAL a ukazuje dobre. Kupoval som ho v roku 2003 úplne nový ešte normálne v Mototechne, stál okolo 1200 Sk, to bol môj prvý tuning na aute1
upraveno 2x, naposled 24.06.2015 23:26:46
21:43:19
17.06.2015
Jackie
-> haso: Aha, díky 6 kouknu na to
21:01:57
17.06.2015
haso
-> Jackie: v kasni je zaslepena priechodka a cez nu tam pichnes nahon tachometra
20:53:36
17.06.2015
Jackie
-> MOLSO: Jo děkuju. Po chvíli mi to došlo 1. A dostanu tam vůbec náhon tachometru, když u sdružený byl uprostřed a tady je nalevo ?
19:57:14
17.06.2015
MOLSO
-> Jackie: pretoze tie funguju len pri zapnutom zapalovani - cerveny kabel je napajanie pri I polohe klucika
16:55:33
17.06.2015
Jackie
Ještě bych měl dotaz. Jak tak koukám na to schéma, nejde mi do hlavy proč jde ten červenej plusovej kabel do kostry kontrolek baterky a oleje.
20:08:42
16.06.2015
Jackie
-> ochoda: Moc ti děkuju, to je skvělý. Určitě mi to hodně pomůže 6
19:49:54
16.06.2015
ochoda
Někde tu je téma s tímhle obrázkem. Mě to strašně pomohlo. Omlouvám se majiteli že to tu šířim, ale snad to neva když se to nechá dohledat.
zvětšit Přístrojovka - obrázek od ochoda vložen 16.06.2015 19:49:54
19:43:36
16.06.2015
Jackie
Děkuju. Pokusím se s tím něco udělat. Taky se něják zbláznil budík na teplotu. Když otočím klíček, ručička vystřelí na druhý konec budíku.
09:30:28
16.06.2015
rsvancara
Máš v otáčkoměru špatně kabel od cívky, v podstatě jsi uzemnil cívku, takže to je stejné, jako by byly kontakty rozdělovače byly pořád sepnuté (teda aspoň takhle se to povedlo mě) :-)
06:27:28
16.06.2015
MOLSO
-> Jackie: pal tam nedavaj ten ukazuje +-3000 otacok 1



ale teraz vazne - teoreticky moze byt problem niekde v kabelazi, alebo priamo v otackomeri - po pripojeni otackomera "ukostris" kontakt 1 na cievke a preto ti zhasne motor.
05:15:03
16.06.2015
Jackie
-> MOLSO: Je to Pal. Jsou na něm udělaný značky. Napravo + , nalevo kostra a uprostřed něco ve tvaru 1.
22:26:30
15.06.2015
MOLSO
-> Jackie: asi bude zle zapojeny otackomer - skus poprehadzovat kable. co je to za otackomer ? Lumel, Mera lumel alebo Pal ?
22:04:41
15.06.2015
Jackie
Zdravím. Mám ve svojí stodvacítce sdruženou přístrojovku a sehnal jsem přístrojovku z LS, tak bych jí tam rád dal. Kabely na ní byli už zapojený akorát chyběly ty tři na otáčkoměru. Tak jsem je na něj natáhl a přístrojovku zapojil do auta. Všechny kontrolky fungují jak mají, ale auto nestartuje. Zjistil jsem, že když sundám kostru z otáčkoměru, nastartuje normálně. Při spuštěnym motoru jsem kostru napojil zpět a motor zhasnul. Poradil by jste mi někdo co s tím?
upraveno 1x, naposled 15.06.2015 22:06:08
Extreme Tyres