Hranatý budíky a vše okolo nich

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 27.03.2015 do 09.10.2017, založil/a sekicz
řadit dle data
18:09:43
09.10.2017
Westas - zrušená registrace
-> Chali: :D tie najnovšie budíky to majú rovnako blbo :D a tie okrúhle sú nuda 1
16:54:23
09.10.2017
Chali
-> Westas: To máš za to,že tam cpeš něco tak hnusnýho a nesportovního 3 3 3
16:51:09
09.10.2017
Westas - zrušená registrace
Tak si odpoviem, ukostrovací kábel osvetlenia prístrojov, ten mimo ostatných káblov, nesmie byť pripojený k ukostreniu pôvodnému, ale musí byť pripojený zvlášť, extra káblom.

Poznámka: za montážny priestor náhonu rýchlomera, ktorý tam v podstate nieje, dávam súdruhom z AZNP nula bodov.
upraveno 1x, naposled 09.10.2017 16:52:00
23:18:22
08.10.2017
Westas - zrušená registrace
Ahoj, nemáte niekto schému na zapojenie hranatých budíkov ale z verzie Standard? Po mojom zapojení z dedukovania spojov na plošáku sa mi stala taká vec, že síce fungujú, ale ručička teplomera po zapnutí svetiel vyletí na max a máličko svietia kontrolky smeroviek, pri zapnutí smeroviek zasa preblikávajú aj kontrolky pod nimi a stvára mi to podobné kusy. Zapájam ich na dutinky do kabeláže z pôvodných L-kových budíkov.
22:31:25
03.05.2015
Robert 106
Jo a ještě se tam snad dají nastříhat kontrolky z fava a pak to je černý místo těch vyblitejch barev.
22:28:41
03.05.2015
Robert 106
-> sekicz: máš nějakou luxusnější verzi budíků podle toho 4 pinového konektoru pro zvláštní výbavu.

Ještě připomenu, že pokud tam chceš dát tyto nepěkné budíky a máš teď kulaté musíš přehodit bovden tachonetru do druhý díry v kastli.

Tahle přístrojovka by měla smysl kdyby se do ní udělal průsvitný jednodílný ciferník.
21:27:14
09.04.2015
andy3456
TAK dík.6
20:28:22
09.04.2015
stepan
-> andy3456: Půjdeš po tišťáku budíků (ne jenom otáčkoměru) a ten co vede na kostru je kostra...
upraveno 1x, naposled 09.04.2015 20:28:38
20:12:05
09.04.2015
andy3456
A ako zistim kastru ked to neni popísané??
19:44:05
09.04.2015
stepan
-> andy3456: Co mám podle obrázku vědět? A zapojení ti popsal Bukaj, koukni se podle tištěnýho spoje na budíkách, co kam vede.
19:20:19
09.04.2015
andy3456
Tak sorry ale podla obrázka to vieš??
17:47:27
09.04.2015
stepan
-> andy3456: R3 určitě nepatří k tomu drátu ale k odporu číslo 3 (kterej není osazenej).
17:45:58
09.04.2015
andy3456
Ale práve to- tam neni je tam iba R3 a MM a teraz ktoré??
22:23:51
08.04.2015
Bukaj
-> andy3456: To je jednoduché - najdeš + a - podle tišťáku panelu přístrojů a třetí kabel je signálový.
15:02:03
08.04.2015
andy3456
je to označené:modrý kabel-MM
šedý kabel-R3
hnedý kabel-+
zvětšit Hranatý budíky a vše okolo nich - obrázek od andy3456 vložen 08.04.2015 15:02:03
14:44:59
08.04.2015
andy3456
-> darabos 07.04.15 21:45:22: práveže ani ja neviem ktory je ktorý
21:45:22
07.04.2015
darabos
-> andy3456: zrejme jeden kabel bude +12v, druhy kabel kostra a treti ide na indukcku kontak 1.
Ale netusim ktory je ktory.
21:31:38
07.04.2015
andy3456
Mám presne túto budíkovú skriňu len chcel by som (len)otáčkomer zapojit na motor TAZ-1500 a neviem ako.Vedú od tial 3 káble len ako ich zapojit pravdepodobne na indukčnú cievku ale ako??????????
zvětšit Hranatý budíky a vše okolo nich - obrázek od andy3456 vložen 07.04.2015 21:31:38
22:39:25
29.03.2015
sekicz
Abych přiznal barvu, mám ještě jedny v uplně sériovce 120L akorát nevim r.v. ale řekl bych že kousek předrevoluční, protože už to má právě ty hranatý budíky a vyhřejvaný zadní okno - jenom tak letmo jsem se na ní byl podívat v garáži, ale podívám se schválně do servisky až okolo ní projdu.3
19:57:57
29.03.2015
Bukaj
-> Petrson: Příplatková výbava, respektive ke konci výroby tam montovali i tyto buíky, ale byla o ně navýšena prodejní cena...
19:22:06
29.03.2015
Petrson
A co 125tky tam taky se dávaly,nebo se pletu?
17:58:05
29.03.2015
David.
-> Bukaj: hranatý budíky se dávaly už o kousek dříve od 4/87 a hlavně do modelů GL a kupé , 130L mívaly kulatý,samozřejmě s otáčkoměrem.
17:45:21
29.03.2015
Bukaj
-> zajoch: Tyto budíky se montovaly seriově do vozů Rapid a 130 od modelu 88 a snad do všech 135/136. Do ostatních modelů od 88 jako příplatková výbava.
Dále například do TAZ 1500...
16:35:57
29.03.2015
LUKAS
-> zajoch: Ja som ich mal v rapide z roku 1986 a aj v Mku z roku 1988..tieto hranaté v emke museli byt od vyroby pretože som to mal po prvom majitelovi tu od nas s ulice..a je možne že aj v rapide boli od novoty :)
16:26:07
29.03.2015
zajoch
Taky se na něco zeptám... Do čeho se dávaly tyto hranaté budíky? typy. Nějak v tom moc nemám jasto, a ted se mě na to někdo zeptal a začalo mě to taky zajímat ;)
22:17:31
28.03.2015
sekicz
dyžtak mi potom dej sz 1 5
22:12:10
28.03.2015
Zeke-ten šestý
-> sekicz: jo teploměry jsou na 80° a na 90°, některý budíky bržděnou rafičku maj a některý ne, ted nevim jaky to mit maj a jaky ne, po těch kabelech se ti kouknu, mám tu nějaký zásoby1
22:06:39
28.03.2015
sekicz
Aha, a má to nějakou hodnotu? :D Jinak zezadu vypadá takhle.
Já to spíš viděl tak že ty dráty z kulatejch naletuju přímo místo konektorů, ale když vyhrabu někde ty fávo konektory tak to udělám jak má bejt :D
A to schéma je pro ty typy teda stejný nebo jak?
To s tím teploměrem jsem asi četl? že jeden má optimální 90 a druhej 80 či co? a taky že maj různě bržděnou ručičku od palivoměru? četl jsem to na techwebu když jsem hledal nějaký infa o tý kabeláži
zvětšit Hranatý budíky a vše okolo nich - obrázek od sekicz vložen 28.03.2015 22:06:39
21:46:43
28.03.2015
Zeke-ten šestý
-> sekicz: pokud se nepletu, tak ten typ co máš ty je na motory 135/6 a myslim že 1205, liší se v tom teploměru, ale to vše vidíš z fotek3
21:39:57
28.03.2015
sekicz
Mám tenhle, jaký v nich jsou rozdíly?
zvětšit Hranatý budíky a vše okolo nich - obrázek od sekicz vložen 28.03.2015 21:39:57
21:11:37
27.03.2015
Chali
-> sekicz: svorkovnice seženeš skoro v každým Fávu i s dutinkama
20:31:48
27.03.2015
srdcar 120L
Doufám, že máš na mysli tento typ
zvětšit Hranatý budíky a vše okolo nich - obrázek od srdcar 120L vložen 27.03.2015 20:31:48
20:23:05
27.03.2015
srdcar 120L
A tady je rozepsáno, jak a kam jsou jednotlivé kabely zapojeny. Dají se navést původní kabely do kulatých dutinek a opatřit je bužírkou. Já to musel taky tak udělat, nesehnal jsem originál patici k tomu.
zvětšit Hranatý budíky a vše okolo nich - obrázek od srdcar 120L vložen 27.03.2015 20:23:05
20:20:53
27.03.2015
srdcar 120L
Zkusím ti pomoci, měl by ses v tom vyznat.
zvětšit Hranatý budíky a vše okolo nich - obrázek od srdcar 120L vložen 27.03.2015 20:20:53
11:13:54
27.03.2015
sekicz
Zdravim, pořídil jsem si hranatý budíky ovšem bez redukce. Tak bych rád sehnal všechno info ohledně zapojení pinů na panelu, inzerce na redukci, popřípadě po jakejch konektorech se mám koukat.
Taky mám pocit že ta svorkovnice/konektor/jaks etomuřiká je stejná s něčim na fáčku?
Chvíli jsem hledal po netu, virtu a tak různě a našel jsem odkaz na nějakej návod/vlákno na techwebu ale to je jaksi nedostupný.
V lokálních autodílech, který většinou maj věci na zadomotoráky věděli co chci ale nebyli schopný to dodat.

Jinak vim že nejsou moc lepší než kulatý ale kdybych to jednou chtěl zapojit tak ať to mám připravený.
Doufám, že to tu ve fóru nebude vadit, a děkuji za případný rady.
//přesunul jsem to do elektriky páč to asi bude lepší tady :D//
Extreme Tyres