skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda 120 elektr. svazek
prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 12.01.2015 do 05.07.2024, založil/a marek.latr
16:45:00
05.07.2024
05.07.2024
George_S
Před časem jsem náhodou získal přední svazek z Favorita a od bráchy mám pojistkovou desku tak mně napadlo že to vyměním ve své 130ce a pojistkovou desku namontuji pod kaslik jako to má Favorit. Jen mně mrzí že Favorit měl ještě relé blinkrů stejně jako 130citka za panelem popelníku.
19:06:04
05.05.2024
05.05.2024
Jozka
-> Polyš: Bych i vypomohl, ale končím užovkama, resp. poslední schéma mám asi z roku 1984 - a do tý doby se s tím nepárali, schémata jsou uni cca pro modelovej rok a tyhle relátka tam byly prostě jen pro "lepší" výbavy dokreslený čárkovaně..
17:22:29
05.05.2024
05.05.2024
Polyš
Proto scháním ten plánek el.abych mohl přidat druhé relé.
15:55:26
05.05.2024
05.05.2024
Jozka
-> Bobesh: Můžu potvrdit - a nikdy jsem úplně nepobral, že u 110LS relé bylo (a problémy s přepínačem světel nebyly) a 120L navazujících užovek ho "ušetřili", i když stejná parabola, stejný H4, stejnej (?) přepínač.. Nu, možná spoléhali právě na to, že na kilech snesl ten přepínač oboje žárovky i bez relátka..
13:41:12
05.05.2024
05.05.2024
Bobesh
Přepínač světel LUCAS počítal se zatížením asymetrickými žárovkami v základní výbavě. Halogeny už jsou o čtvrtinu víc. Stejně to fungovalo u 100-110R, kde u LS a R bylo samostatné relé pro přídavná dálková světla s H3kami. Tam kupodivu nebyl problém ani po upgradu z asymetrik na H4, alespoň za svoji praxi nepamatuju problém s přepínačem či spínačem hlavních světel. LUCAS na 742 tohle bohužel tak dobře nesnášel. Pokud nejsou spínací relé již z výroby jako u výbav LS, exportních modelů a posledních ročníků, je žádoucí udělat přepojení obou párů hlavních světlometů přes relé.
Stejně tak se vyplatí nahradit původní pojistky 15A slabšími 8A a 15A ponechat pouze na prvních dvou pozicích, jak tomu bylo u 100-110R. Zejména po připojení vleku a možném zkratu na něm se stávalo, že se místo pojistek tavily kabely ve svazku...
Stejně tak se vyplatí nahradit původní pojistky 15A slabšími 8A a 15A ponechat pouze na prvních dvou pozicích, jak tomu bylo u 100-110R. Zejména po připojení vleku a možném zkratu na něm se stávalo, že se místo pojistek tavily kabely ve svazku...
20:42:13
03.05.2024
03.05.2024
Robert 106
Taky mám v M-ku 67 jedno relé přitom ty dálkový docela hořely, příkladem je typicky
Vyhřátá světelná houkačka.
Vyhřátá světelná houkačka.
17:52:57
29.04.2024
29.04.2024
StepaNoFUN
-> isti: s ipur palubkou urcite ne. Mel jsem 120LS jednu z prvnich a tam byly rele 2. Ale tam byly nutnost, protoze 4oko.
Podle me to bylo ze L melo jedno a cokoli "vejs" uz dve.
Nez to zacali koncem vyroby bastlit z toho, co zrovna bylo.
Podle me to bylo ze L melo jedno a cokoli "vejs" uz dve.
Nez to zacali koncem vyroby bastlit z toho, co zrovna bylo.
17:09:46
29.04.2024
29.04.2024
isti
Podla mňa 2 relé mali iba GL a GLS.Nesúvisí to s ipur palubovkou?
16:23:19
29.04.2024
29.04.2024
Polyš
-> Bukaj 29.04.24 00:24:23: No mám červenec 88 ajedno relé,a 125 s origo vlečkou srpen 89 také jedno relé.
13:50:43
29.04.2024
29.04.2024
Petrson
-> Bukaj: nene 105 r.v 10.87 a 120 r.v 12.87 a obě po jednom rele
07:41:33
29.04.2024
29.04.2024
minno
-> Bukaj 29.04.24 00:24:23: Ee, moja 120L 1988 má len jedno relé z výroby.
00:24:23
29.04.2024
29.04.2024
Bukaj
-> Polyš: Pokud vím, tak od modelu 87 už měly všechny vozy relé jak na dálková, tak na tlumená světla...
17:41:15
28.04.2024
28.04.2024
Polyš
Zdravím.Nemáte někdo el schéma škoda 120l rv88 ale jen s jedním spínacím relé v kufru?Všude jsem našel se dvěma relé.
23:59:13
12.01.2015
12.01.2015
Jozka
-> Bukaj: Bych fakt obrousil. Klasickej "hodinářskej" příslušný šířky, co znám já, má potom "na těle" příliš velkej průměr a konektror při jeho použití může prasknout.. A těma menšíma, který se do škvíry vlezou, se mi ten jazýček blbě trefuje..
23:46:37
12.01.2015
12.01.2015
Bukaj
-> StepaNoFUN 12.01.15 22:29:29: Ani nemusí bejt obroušenej
23:11:19
12.01.2015
12.01.2015
Jozka
-> Stepan FUN: Jo, tak upravím další.. a budu to muset vymyslet nějak, aby se zas neztratil.
22:29:29
12.01.2015
12.01.2015
StepaNoFUN
-> Jozka: Obroušenej "hodinářskej" šroubovák...
21:37:34
12.01.2015
12.01.2015
Jozka
-> Bukaj: Čím to "vypinováváš" ? Od tý doby, co jsem ztratil takovej malej šikovnej šroubováček, vždycky placatím konec 1,6 mm svařovacího drátu, ale není to úplně ono..
20:36:57
12.01.2015
12.01.2015
Bobesh
tři pracovní dny
15:03:14
12.01.2015
12.01.2015
Bukaj
Jde to, jediný konektor, který musíš "vypinovat" je k motorku stěračů, vše ostatní jde protahat dírama v kastli. A dalším zjednodušením, oproti starším modelům (1000MB, 100/110) jsou nařízlé gumové průchodky, pro jejichž výměnu nemusíš vytahat polovinu elektroinstalace z auta
14:47:00
12.01.2015
12.01.2015
stepan
Jde, jen to dá trochu práce.
12:50:38
12.01.2015
12.01.2015
marek.latr
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli jde vyndat kompletní svazek elektroinstalace ze škody 120 a přehodit ho do jiné. Nechce se mi tahat nová elektrika. děkuji