-> Jarda: Spíš bych zkusil dát to čidlo tam, co je ten kroužek. Uvidíš co to bude dělat. Jestli to ten vstřikovač v jednotce "odpojí", nebo se mu bude pořád snažit posílat impulsy. Pokud se bude snažit posílat impulsy, máš vyhráno. Pokud ne, muselo byse to řešit ještě přes dvojitý relé, aby tam ten odpor nebyl i při provozu na benzín.
Ale pozor. To přerušení vstřiků bude pravděpodobně už u ŘJ motoru a ne až u vstřikovače.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zapojeni Tc-6 pro Lpg felicii
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 02.12.2012 do 06.01.2013, založil/a Jarda - zrušená registrace
-> Stepan FUN: zapojeni plynu....
na ten cervenej krouzek? ale budu tam muset pri provozu na LPG nejak nasimulovat vstrikovac... staci podobna ohmicka hodnota?
na ten cervenej krouzek? ale budu tam muset pri provozu na LPG nejak nasimulovat vstrikovac... staci podobna ohmicka hodnota?
-> Jarda: Musel bych si kuchnout konektor jednotky. tam to bejvá většinou dopojený. Nebo sežeň origo zapojení plynu...
-> Stepan FUN: je to mpi... diagnostika vypisuje pri provozu na LPG kratak vstriku na kostru
-> Jarda: V tom případě bude dost záležet na tom, jak je ten plyn zapojenej... Pokud pouze odpojuje vstřiky, tak by šlo udělat ten "spoj" od LPG ne u jednotky jak se to dělá, ale až za snímačem, případně kuchnout svazek a přesunout čidlo... To je BMM, nebo MPi?
-> vhml: jj, presne jak pises - spotrebu paliva dle jizdniho stylu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Otázka je co s tím chceš sledovat? Skutečnou spotřebu LPG, nebo obecně spotřebu paliva dle jízdního stylu?
Mě Sharan při plynu ukazuje asi o 2,5 litru blbě. Ale prostě vím že když se courám, ukazuje to tolik a pokud ukazuje tolik a tolik, tak už jedu neúsporně. Reálná čísla jsou v tomto případě tak naprosto zbytečná. Stejně jako čísla na teploměru vody, oleje, atd atd. Potřebuješ defacto jen vědět referenční správnou hodnotu a pak už jen sledovat jestli jsi výš nebo níž.
Mě Sharan při plynu ukazuje asi o 2,5 litru blbě. Ale prostě vím že když se courám, ukazuje to tolik a pokud ukazuje tolik a tolik, tak už jedu neúsporně. Reálná čísla jsou v tomto případě tak naprosto zbytečná. Stejně jako čísla na teploměru vody, oleje, atd atd. Potřebuješ defacto jen vědět referenční správnou hodnotu a pak už jen sledovat jestli jsi výš nebo níž.
-> King: myslel jsem, ze spina vstriky, nekde jsem to dokonce cetl...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda: Co je to "relé vstřiku"?
-> Stepan FUN: pry to je celkem presne, jen na LPG o cca 15-20% vic... na TC6 se da nastavit tusim +7%, to je sice malo, je mi jasny, ze to je pseudospotreba, ale trchu vypovidajici byt muze![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A co chceš z toho mít za údaj? Spotřeba benzínu se počítá z doby vstřiku, jelikož je danej průtok vstřikem za čas. Nějak nechápu, co bys tam při provozu na LPG simuloval. Nějakou pseudospotřebu na benzín defacto "vycucanou z prstu"?
chci se zeptat, jestli to uz nekdo resil, pry by melo jit nasimulovat rele vstriku a podle toho by to ukazovalo... takze spotrebu by to ukazovalo, jako ze se jede na benzin
plyn neni sekvencka, pouze elektronik bingo lambda
diagnostika mi pri provozu na LPG pise vstrik - zkrat na kostru
plyn neni sekvencka, pouze elektronik bingo lambda
diagnostika mi pri provozu na LPG pise vstrik - zkrat na kostru