-> Jarda/felda: v nádrži je podávací a na hlavě ještě tandem. Pak ještě PD elementy.
Ale existuje PD bez čerpadla v nádrži-třeba bora 85kW
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tajný vypinač u 1,9 Tdi Pd
saskyn2 11.09.12 21:40:26 napsal: Pro všechny co psali že je to blbost, od 1.1.2013
www.dekra-automobil.cz/in dex.php?file=vyh&s... ska20120327.php
Tak tohle se už fakt nedá. Je mi z toho velice, velice smutno.
Ta buzerace kýmkoliv za cokoliv nezná hranic a začínám mít velkou obavu, jak to dopadne - s národem vofcí.
www.dekra-automobil.cz/in dex.php?file=vyh&s... ska20120327.php
Tak tohle se už fakt nedá. Je mi z toho velice, velice smutno.

-> Milan 136: na co má teda potom tandem na hlavě ? 

-> Don Carlos: -> Don Carlos: Proč by si prodejce nemohl nechat udělat nový štítek? Kdysi ti běžně udělaly nový za poškozený, ted už to jde jen v D, navíc pochybuju, že by někde na lince pájely do jednotky odpor…
ale je celkem jedno jestli ti to tam nalili ve fabrice nebo až u prodejce, důležitý si napsal sám a to že to máš zapsané v TP tudíž to asi nelegální nebude...
ale je celkem jedno jestli ti to tam nalili ve fabrice nebo až u prodejce, důležitý si napsal sám a to že to máš zapsané v TP tudíž to asi nelegální nebude...
-> saskyn2: Mám klasický motor AUY, který má v sérii od výroby 85kW. V TP mám zapsaných 100 kW. A na štítku, kde jsou různé číselné a písmenné kódy, mám zapsáno taky 100kW. Navíc pochybuju, že by prodejce tisknul nové štítky kdesi k rezervě a nedejbože pájel do jednotky odpor...
Podotýkám, že klasický AUY se stejnou jednotkou jsme vyčetli a s přehledem přepsali. Moje jednotka (s tím samým označením) přepsat bez mech. zásahu nejde. Tak teď babo raď.
Podotýkám, že klasický AUY se stejnou jednotkou jsme vyčetli a s přehledem přepsali. Moje jednotka (s tím samým označením) přepsat bez mech. zásahu nejde. Tak teď babo raď.
-> Don Carlos: Pokud se bavíme jenom o Fauvé tak čip od výroby =nikdy se nedělalo, když už tak čip od prodejce, což je otázka, vždy k tomu prodejce dával doklad/osvědčení což ta technická může akceptovat jako homologovanou úpravu od autorizovaného prodejce, nebo to bude zapsáno v TP.
No nemá cenu si s tim lámat hlavu, uvidíme od roku 2013 jak to bude fungovat
No nemá cenu si s tim lámat hlavu, uvidíme od roku 2013 jak to bude fungovat

-> saskyn2: Čip od výroby = převážně zamknutá jednotka. Fauvé to blokovalo "mechanicky" - napájený odpor, či obvod.
-> Jarda/felda: PD fabia má
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vypínač na stop ventil 

-> RSak: fabie zrovna čerpadlo v nádrži nemá 

-> RSak: Zamčenou mapu sem asi ještě nikdy neviděl, když už tak zamčenou jednotku proti přepsání/vyčtení map, což bude naopak pro tu technickou nejjednodušší tě vyrazit.
Už to slyšim: Pane máte zamknutou jednotku, někdo s tim něco dělal, máte Bčko, přijedte do měsíse s opraveným
Už to slyšim: Pane máte zamknutou jednotku, někdo s tim něco dělal, máte Bčko, přijedte do měsíse s opraveným

darklord 11.09.12 22:51:56 napsal:
→ RSak: vies mi povedat ako sa mapa da zamknut? Nejak si
neviem celkom predstavit to co popisujes.
Jednoduše, každý kdo děla SW a mapa kde meníš hodnoty všeho co by motor měl dělat, napřikad vaha vzduchu vypnout hodnoty na 0 , změnu tlaku, přidání nafty, vzduchu. Tak to jde zamknout. Neptej se mě jak se to dělá nebo jakej program je na to aby se ta mapa uzavřela to ja nevím. Ale vím že to dělají některé firmy aby se jejich soft nedal třeba stahnout a přehrát do jinýho vozu. Tim padem nejde ta mapa ani zobrazit.
Další věc je že nikdo vás nemuže kontrolovat stylem že vám auto napichne na diagnostiku a bude vám kontrolovat několik desitek stránek s hodnotama a koukat a porovnavat kde co máš přidáno. Jelikož i sama fabrika ma třeba aktualni a jiny SW do jednotek s upravenyma hodnotama viz třeba u 2,0 TDI BKD tak tam se to několikrat měnilo a je několik aktualizaci. Takže tohle je k ničemu.
Nicmeně tady řeším vypinač tajný takže bych se držel tematu a ne věci co se tyka tohoto. Pokuď máš dotaz napiš SZ.
→ RSak: vies mi povedat ako sa mapa da zamknut? Nejak si
neviem celkom predstavit to co popisujes.
Jednoduše, každý kdo děla SW a mapa kde meníš hodnoty všeho co by motor měl dělat, napřikad vaha vzduchu vypnout hodnoty na 0 , změnu tlaku, přidání nafty, vzduchu. Tak to jde zamknout. Neptej se mě jak se to dělá nebo jakej program je na to aby se ta mapa uzavřela to ja nevím. Ale vím že to dělají některé firmy aby se jejich soft nedal třeba stahnout a přehrát do jinýho vozu. Tim padem nejde ta mapa ani zobrazit.
Další věc je že nikdo vás nemuže kontrolovat stylem že vám auto napichne na diagnostiku a bude vám kontrolovat několik desitek stránek s hodnotama a koukat a porovnavat kde co máš přidáno. Jelikož i sama fabrika ma třeba aktualni a jiny SW do jednotek s upravenyma hodnotama viz třeba u 2,0 TDI BKD tak tam se to několikrat měnilo a je několik aktualizaci. Takže tohle je k ničemu.
Nicmeně tady řeším vypinač tajný takže bych se držel tematu a ne věci co se tyka tohoto. Pokuď máš dotaz napiš SZ.
-> RSak: vies mi povedat ako sa mapa da zamknut? Nejak si neviem celkom predstavit to co popisujes.
-> Don Carlos: Nejsem odborník, ale problem je ze jednotky maji interni pocitadlo kolikrát byla jednotka flashnuta a to jim myslím pro začátek stačí. Nebo jak jinak to tedy pozná autorizák při ztrátě záruky? To myslíš že tam taky porovnávaji nějaké mapy?
No až toho známého uvidim tak se zeptam jak a jak moc to budou řešit, vypadlo to z něj jen tak okrajově když jsme s nafotvou 1.4 s 80kw a 270kroutákem dávali nažrat briket nějakýmu tatarovi za náma
No až toho známého uvidim tak se zeptam jak a jak moc to budou řešit, vypadlo to z něj jen tak okrajově když jsme s nafotvou 1.4 s 80kw a 270kroutákem dávali nažrat briket nějakýmu tatarovi za náma

Otázkou je, co je NEPOVOLENÁ úprava ŘJ. Kvalitní čiptuning nelze vyčíst běžnou autodiagnostikou. Je třeba otevřít mapy a porovnat.
Na trhu je zabezpeční, které nastavíš třeba na to, že musíš rozsvítit dálkové a pak teprve nastartuješ. Ten úkon pře nastartováním se dá nastavit téměř na ledacos. Takže ani soused to v podstatě nevypozoruje.
Na trhu je zabezpeční, které nastavíš třeba na to, že musíš rozsvítit dálkové a pak teprve nastartuješ. Ten úkon pře nastartováním se dá nastavit téměř na ledacos. Takže ani soused to v podstatě nevypozoruje.
-> saskyn2:
Ještě by to chtělo motorovou brzdu na každý STK a kontrolovat výkon každej půlrok, aby náhodou ten motor nejel líp než co má v TP. A provinilce rovnou zavřít až zčerná, protože se jedná o podvod. Přece výkon žádnej slušnej člověk, kterej jezdí bezpečně pomalu a chrání tím maminky s kočárky, nepotřebuje.
Ještě by to chtělo motorovou brzdu na každý STK a kontrolovat výkon každej půlrok, aby náhodou ten motor nejel líp než co má v TP. A provinilce rovnou zavřít až zčerná, protože se jedná o podvod. Přece výkon žádnej slušnej člověk, kterej jezdí bezpečně pomalu a chrání tím maminky s kočárky, nepotřebuje.
-> Stepan FUN: Detaily nevím, říkal mi to známej, technik. Ani nevím od kdy by to mělo být, údajně to má být součástí emisí, a má to být pro auta od nějakého roku(nepamatuju). Zamknutá jednotka=nedostaneš emise, protože systém nepracuje jak má.
No snad se na to vykašlou stejně jako na to vyčítání závad, protože jinak to akorát zase zvýší korupci a pak když tam člověk příde se slušnym autem tak ho kopnou do pr. protože statistika je neúprosná
No snad se na to vykašlou stejně jako na to vyčítání závad, protože jinak to akorát zase zvýší korupci a pak když tam člověk příde se slušnym autem tak ho kopnou do pr. protože statistika je neúprosná

S tou jednotkou je to kravina hlavne CIMBU pokud se chceš dostat do mapy a podivat se na ni tak je zamknutá takže nevím co tam uvidějí, stejně to blokuje i dieselpower a další dobrý firmy. Takže tímhle nepochodí.
Zítra jdu zkusit to relé 109 tak pak napišu referenci. Už jen někam dobře a hezky schovat vypinač.
Zítra jdu zkusit to relé 109 tak pak napišu referenci. Už jen někam dobře a hezky schovat vypinač.
-> saskyn2: Tak to by mě zajímalo, jak u většiny jednotek zjistěj, jestli nemaj čip. :-O Třeba moje jednotka (a co vím, tak všechny jednotky) od Cimbu se na diagnostice chová naprosto stejně jako sériová. A že by tam vyčítali z jednotky mapy a porovnávali je se sérií? Nevěřím. To není práce na 5 minut a na základní software... Navíc - i dneska by měli na OBDII autech číst na emisích paměť závad. eště jsem ten soft na technický neviděl v provozu. :-)
-> saskyn2:
To jako budu muset mít 2 jednotky jo?
To jako budu muset mít 2 jednotky jo?

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Jestli je hodně starej a vym*danej, tak locknout žhavení.
Jestli je hodně starej a vym*danej, tak locknout žhavení.

Jo a ještě ta polarita/měnič bude mít jednu výhodu v budoucnosti, prý budou na stk napichovat auta jestli nemaji chip, myslim že tam takhle pár frajerů naběhne a ty technický to rychle přejde

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vždy je tam něco co lze vypínat, jak jinak by se to asi normálně chcípalo:-)
-> saskyn2: Jo to je dobrej napad, popripade tam dat menic na vyssi napeti. Treba maj ty krabicky ochranu proti prevracene polarite.
Kdyz sme u toho, jak podobne jistit starej diesel, kde neni co vypinat? :-D
Kdyz sme u toho, jak podobne jistit starej diesel, kde neni co vypinat? :-D
-> RSak: Na čerpadlo v nádrži to u nafty nemá cenu dávat, ve většině případů to utáhne tandem i bez něj, jen se o trochu zhorší starty, jestli chceš 100% ochranu tak přehod + a - v diagnostické zásuvce
čórkařum se pak z krabičky jenom zakouří, otázka je jsetli ti pak ze vzteku to auto nezapálej
a hlavně si pak dávat bacha až to budeš dávat někam do servisu byla by to drahá sranda, ale jako metoda proti odcizení je to 100%(mimo odtahovky)


Ještě někde sehnat dobrej navod na zapojení toho tel. v autě a budu spokojený :-)
Milan 136 10.09.12 21:39:06 napsal:
→ RSak: jinam bych to nedával. Když přerušíš tu 109,
tak tam nenaskočí chyba při stratu s vypnutým vypínačem
Dobrá, poslechnu. Raději jsem se tady zeptal. Koukal jsem do googlu na odkazy a kde se to řešilo jako dieselpower, vw club apod a tam to každý dava na to čerpadlo v nadrži. Ale poslechnu vás a dám to na tu 109tku. Tak snad construck, tajný vypinač, magicar a snad nějakym způsobem napáchám i gms tel. někde v palubce a budu o trochu klidnější O:-)
→ RSak: jinam bych to nedával. Když přerušíš tu 109,
tak tam nenaskočí chyba při stratu s vypnutým vypínačem
Dobrá, poslechnu. Raději jsem se tady zeptal. Koukal jsem do googlu na odkazy a kde se to řešilo jako dieselpower, vw club apod a tam to každý dava na to čerpadlo v nadrži. Ale poslechnu vás a dám to na tu 109tku. Tak snad construck, tajný vypinač, magicar a snad nějakym způsobem napáchám i gms tel. někde v palubce a budu o trochu klidnější O:-)

-> RSak: jinam bych to nedával. Když přerušíš tu 109, tak tam nenaskočí chyba při stratu s vypnutým vypínačem
No dobře, tak dle vypozorování to tedy dám na to relé 109 u felicie vím kde je ale u fabie musím hledat :o)) 

Jedná se o jedničkovou FABII
-> RSak: To nepíšu abych tě od toho odradil, jen tak pro spestření. A mimochodem, to se může stát každému, věř, že v tu chvíli tě to nenapadne, že sis mohl ťuknout na vypínač.
-> RSak: bylo by dobre napsat taky co to je za konkretni auto ale nic lepsiho ti uz nikdo neporadi..
Pavel P@nkáč 10.09.12 21:21:17 napsal:
RSak 10.09.12 21:09:22 napsal:
To se mi nechce, spíš něco okolo relatek, řj apod uvnitř v kabeláži
prosím
jestli tohle je reakce na muj prispevek tak kde mas vecinu
pojistek?? nic lepsiho ti nikdo neporadi, na cerpadlu odchazeji ty vypinace vic
je tam asi velky odber… jaky to mas vubec auto? nebo je dobra volba odpoji
napajeni rele oznaceni tusim 109
No tak zkusím tohle relé najít a dát to na tohle. Když tedy né to čerpadlo. Ještě nějaký napad kam to dát? :-)
RSak 10.09.12 21:09:22 napsal:
To se mi nechce, spíš něco okolo relatek, řj apod uvnitř v kabeláži
prosím

pojistek?? nic lepsiho ti nikdo neporadi, na cerpadlu odchazeji ty vypinace vic
je tam asi velky odber… jaky to mas vubec auto? nebo je dobra volba odpoji
napajeni rele oznaceni tusim 109
No tak zkusím tohle relé najít a dát to na tohle. Když tedy né to čerpadlo. Ještě nějaký napad kam to dát? :-)
auta.petr 10.09.12 21:16:00 napsal:
→ RSak: Když píšeš o tom kufru, tak jen takovou
perličku. Tak před měsícem mi na servis pán dotáhl felicii, že zůstal
u baumaxu, normálně přijel, nakoupil a už neodjel. Vrtal jsem se v tom
půl dne, pořád mi nešel proud do čerpadla až jsem oddělal koberec a šel
po drátech, zjistil jsem, že jdou nepochopitelně do kufru… a ejhle,
v kufru tajnej vypínač a pán jak nakládal zboží, tak si o něj asi
zavadil…
Tak tohle se muže stát člověku co o něm neví, ale ja o něm vím takže tohohle se nebojím.
→ RSak: Když píšeš o tom kufru, tak jen takovou
perličku. Tak před měsícem mi na servis pán dotáhl felicii, že zůstal
u baumaxu, normálně přijel, nakoupil a už neodjel. Vrtal jsem se v tom
půl dne, pořád mi nešel proud do čerpadla až jsem oddělal koberec a šel
po drátech, zjistil jsem, že jdou nepochopitelně do kufru… a ejhle,
v kufru tajnej vypínač a pán jak nakládal zboží, tak si o něj asi
zavadil…

Tak tohle se muže stát člověku co o něm neví, ale ja o něm vím takže tohohle se nebojím.

RSak 10.09.12 21:09:22 napsal:
To se mi nechce, spíš něco okolo relatek, řj apod uvnitř v kabeláži
prosím
jestli tohle je reakce na muj prispevek tak kde mas vecinu pojistek?? nic lepsiho ti nikdo neporadi, na cerpadlu odchazeji ty vypinace vic je tam asi velky odber.... jaky to mas vubec auto? nebo je dobra volba odpoji napajeni rele oznaceni tusim 109
To se mi nechce, spíš něco okolo relatek, řj apod uvnitř v kabeláži
prosím

-> RSak: Když píšeš o tom kufru, tak jen takovou perličku. Tak před měsícem mi na servis pán dotáhl felicii, že zůstal u baumaxu, normálně přijel, nakoupil a už neodjel. Vrtal jsem se v tom půl dne, pořád mi nešel proud do čerpadla až jsem oddělal koberec a šel po drátech, zjistil jsem, že jdou nepochopitelně do kufru.... a ejhle, v kufru tajnej vypínač a pán jak nakládal zboží, tak si o něj asi zavadil....

-> RSak: spis si dej do auta falesnou diagnostickou zasuvku a tu pravou nekam schovej,aby se ti nemohl pripadne zlodej spojit s autem.Kdyz odpojis cerpadlo v nadrzi,tak to stejne chvilku pobezi.
Pavel P@nkáč: to je dobrý napad, ale i ten vypinač se muže pokazit u tohodle způsobu jak u způsobu s čerpadlem. Nemyslíš? :-) Chtěl bych tam dát dva. Ale nic do motoroveho prostoru se mi tahat nechce.
To se mi nechce, spíš něco okolo relatek, řj apod uvnitř v kabeláži prosím 

-> RSak: na cerpadlo paliva se vyprdni, posere se ti vypinac ani nevis a nejedes, to se stalo u ruznych aut uz 100x nekdy majitele ani nevedeli ze jejich vuz nejaky vypinac ma, zkus vyndavat pojistky a az auto nepujde nastartovat tak na tu pojistku dej vypinac odzkousena metoda:)
-> RSak: treba na starter 

Ahoj, mam takovej dotaz. Chtěl bych dat do auta minimalně 2 tajný vypinače. Mam to už komplet rozebrany a tak mě napada věc jaký a kam.
Jeden na čerpadlo v nadrži pod zadníma sedačkama hezky dvoulinka na jeden kabel nevím ještě na který a zaizolovat origo do kabelaže.
Další na co ale? Na co se dá u PD napojit ještě vypinač který znemožní start?
Děkuji za případné rady :-)
Jeden na čerpadlo v nadrži pod zadníma sedačkama hezky dvoulinka na jeden kabel nevím ještě na který a zaizolovat origo do kabelaže.
Další na co ale? Na co se dá u PD napojit ještě vypinač který znemožní start?
Děkuji za případné rady :-)
