Felicia problém s vybíjením baterky

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 06.05.2011 do 22.09.2017, založil/a slavoš
řadit dle data
21:47:44
22.09.2017
srdcar 120L
-> Duri: Pokud bys měl problém s usměrňovacím můstkem, tak se to většinou projevuje slabým žhnutím kontrolky dobíjení, stačí jedna proražená dioda. Tady můžeš mít spíš problém v kabeláži od altíku, není to nijak jištěno. Po jízdě, kdy je podle tebe altík silně zahřátý, sáhni i na silový kabel, jestli je taky dost teplý. Pokud ano, máš někde únik do kostry, prošoupanou izolaci kabelu. Pokud máš altík 70 A, tak při napětí 14 V jde z něho naplno výkon 980 W a to se už docela ohřeje. Takže pořádně prohlédni, než začneš někde hořet.
20:07:28
22.09.2017
Duri
-> srdcar 120L: dakujem, skontrolujem vrtulku, ale myslim, ze tam je, moze sa ale pretacat. Podozrenie na unik vykonu mam uz dlhsie, myslel som ale, ze ta strata bude na diodovom mostiku.Budem to musiet poriadne preskumat
23:36:47
21.09.2017
srdcar 120L
-> Duri: To, že se tak hřeje, není normální stav. Předběžně můžou být dvě příčiny. 1) chladicí vrtulka altíku se protáčí pod řemenicí a nedostatečně chladí (pokud tam vůbec je ) a za 2) může ti někam utíkat výkon altíku, tím se hřeje. Chce to změřit ampérmetrem, měl by mít rozsah měření aspoň 50 ampér. Odpoj silný kabel z altíku a ampérmetr zapoj mezi tento kabel a výstup z altíku, vypni veškeré spotřebiče jako světla, větrák topení blinkry atd. Normálně nastartuj. Ampérmetr by měl ukázat poté od plného vychýlení stále se snižující hodnotu až někam ke 2 až 4A.
20:18:35
20.09.2017
Duri
Rychla otazka :)

Aka je prosim bezna prevadzkova teplota Magneton alternatora vo felde? Vcera mi odisiel regulator a teplota altika bola taka ze, ze sa na nom nedala udrzat ruka dlhsie ako 2-3sec. Po vymene sa tiez dost hreje a po jazde je tiez problem na nom udrzat ruku aj napriek tomu, ze je vonku 10 stupnov.

Je to OK ze ma teplotu asi 60-70 stupnov?
20:08:39
03.09.2017
Jarda - zrušená registrace
me dnes pritelkyne vydesila, ze citi, ze mi to prebiji, tak jsem sledoval napeti a lekl jsem se opaku z 13,3V to kleslo behem 100km na 13,1V, pak auto nekolik hodin stalo a pak kdyz jsem jel z5, tak uz dobijelo normalne 13,8V a se svetlama9 nechapu, rikal jsem si bosch altik 90A a dobiji hur, jak 70A pal, no od jiste doby si radeji s sebou vozim bosch 70A
20:33:25
17.08.2017
castrol
-> LUKAS: 4 tak je to najlepsie
20:29:43
17.08.2017
LUKAS
-> castrol: tak som aj zrobil a je pokoj už
20:57:08
16.08.2017
castrol
-> LUKAS: zapoj na klucik a pojde iba ked budes mat nastartovane
19:30:41
16.08.2017
LUKAS
-> Tomaso435: Vdaka za rady,idem to zrobit.
19:21:33
16.08.2017
Tomaso435
-> LUKAS: jasně že klíček :) Já mám v autech na klíček všechno. kameru, rádio, vysílačku i nabíječku na mobil. po klíčku se všechno vypne a zůstane v provozu jen zásuvka aby kdyby :)
19:19:53
16.08.2017
LUKAS
-> Tomaso435: tak,zrobim to že spinane +12V bude od klučika. svorka 15. lebo externy vypinač mohol by zabudnut vypnut a baterka pa pa :D
19:14:11
16.08.2017
Tomaso435
-> LUKAS: 100mA je přijatelný ne? to máš kolik 1,2W ? to na to musí vydržet několik týdnů a pak v pohodě nastartuješ :)
18:51:06
16.08.2017
LUKAS
-> Tomaso435: idem to zapojit GND a +na pamat odmeram to. za 1min som tu :) Noo zapojena pamat a GND cuca 100mAH.=0,1A
upraveno 1x, naposled 16.08.2017 18:59:06
18:41:06
16.08.2017
Tomaso435
-> LUKAS: no počkej....



když zapojíš kostru a plus paměti, tak to odebírá vypnutý kolik??
18:31:23
16.08.2017
LUKAS
-> Tomaso435: nastavenia by nemalo zmazat ,zmazalo by ich len keby prerušujem žlty kablik to je permantne nap. +12V na pamat,radia ..ale ako celkovo ten odber ma zaskočil :/
18:29:07
16.08.2017
Tomaso435
-> LUKAS: divný ... vypínač je k ničemu, smaže ti to tvoje nastavení
18:19:22
16.08.2017
LUKAS
-> Tomaso435: kenwood z roku 2003. vypada to ešte na kvalitne spracovanie,mi sme mali feldu bolo tam radio panasonic na CD a zopinalo sa aj mimo klučik polohu 1 (do kontroliek) hralo to bez klučov v aute a radio necucalo baterku ale tu to priam žere. čo navrhuješ dat vypinač na červeny kabel jedine však ?
18:08:38
16.08.2017
Tomaso435
-> LUKAS: a co to máš za rádio ? normální rádia tohle nedělaj. Dělaj to často šity jako sencor hjundaj JVC a podobný
17:58:19
16.08.2017
LUKAS
AHOJTE,pužijem tuto temu, ako mate zapojene radio vo vašich feliciach?jedna sa mi hlavne o to že oba kable čereveny a zlty su napojene na stalich +12v ,pokial viem červeny by mal byt spinane 12v a žlty stale napojene +12V aj pri vypnutom radiu a zapalovani. meral som takto zapojene autoradio(vypnute) taha s palubnej siete 0,7A čo je myslim dost vela. po odpojeni radia je odber 0,1A. a otazka je ako je seriovo vyriešene napajanie radia,? ma hrat po zopnuti kluča do kontroliek alebo aj bez kluča otočeneho.. najradšej by som ho zapojil na spinanych 12V aby hralo po otočeni klučom len žiadny kablik v ISO konektore(fabrickej priprave na radio) som nemameral. Vdaka za každy postreh.
20:34:37
09.06.2011
Maty110l
Mě třeba baterku ždímalo špatný ABS,ale to tam asi nemáš....
20:30:27
26.05.2011
Milan 136
-> Kuladmin: áááá3
20:14:42
26.05.2011
Kuladmin
-> skoda 120ls:

Musis mit jen pamet radia zapojenou pres pojistku na stale + a druhe + zas pres pojistku ale na klicek. Schema mas treba zde:www.najdiservis.cz/navod. htm?clid=4569&... (uz jsme ten odkaz dloohou nedaval 3 )
20:10:58
26.05.2011
Tom.MBG
zdravim ja mam to podobny radio sencor sodnimatelnym displejem pod tym je cervena blikajici dioda radio je zapojeny na primo a po par dnech to nejde natocit pokud nevypnu baterku....jak to mam predelat na klicek nejakej planek??? auto skoda 120
00:30:24
08.05.2011
King
-> adamisko: "...jinak 34mA neni nic zavratneho...."



Nerad se opakuju, ale ač se může necelejch 40mA zdát v porovnání s běžnejma kapacitama autobaterek jako nic, tak při několikadenním stání je to právě to "nic", co 100x opakováno umořilo osla. Když se k tomu přičte nezanedbatelný samovybíjení aku a fakt, že ve spoustě aut je aku nabitej jenom na zlomek max. kapacity (a ta obvykle už je jenom zlomkem jmenovitý), je po pár dnech parkování většinou vymalováno.

-> slavoš: A jseš si jistej, že původní majitel autorádie provozoval filcku ve stejným režimu jako ty? Hádám správně, že většina jízd jsou někoilika km "přískoky"?

Nemá ten tvůj hi-fi skvost jeden fous na zálohování paměti? Pokud ano, pak je vypínač napájení rádia řešením.
13:08:34
07.05.2011
Kuladmin
-> kamikaze: -Naprosty souhlas vic neni co dodat.

-> slavoš: Ta baterie i kdyz bude vymlacena nemuzes namerit 2,6V ta je totalne k.o.
upraveno 1x, naposled 07.05.2011 13:08:57
11:10:25
07.05.2011
kamikaze
-> slavoš: Tak tu baterku vyndej vyhoď 2,6V na celou baterku je málo4A to rádio je lepší mít na klíček
upraveno 1x, naposled 07.05.2011 11:11:20
11:00:42
07.05.2011
slavoš
castrol 06.05.11 20:18:38 napsal:

nevybija ju autoradio ?
s rádiem by neměl být problém když bylo v jiné felicii tak nic nevybíjelo...





Kuladmin 06.05.11 20:20:21 napsal:

radio zapnes i bez klicku? pokud ano predelej na klicek v tom je

nejcastejsi problem a nemej tam nasazenj displey, ale kdyz na to koukam pokud

mas opravdu odber v klidu – tzn zmereno tak jak auto stoji a namerils jen

34mA tak to je divny jak je stara ta baterie? zmeril si to dobre?

Oprava ted vidim ze kdyz ji mas odpojenou tak to maka tak baterie asi ne.
měřil jsem to dobře a rádio je zapojené tak aby šlo zapnout i bez kličů a display oddělat nejde ..kamikaze 06.05.11 20:32:48 napsal:

→ slavoš: Kde přesně jsi měřil ten proud? 34milíků je

si myslím v normě4

Příště bych nezakládal nový téma, ale napřed hledat a kdyžtak se

zaintegrovat do podobného tématu. 4
proud sem měřil tak že jsem odpojil - baterie a měřák sem zapojil na minus baterky a kostru auta... suri 06.05.11 22:36:21 napsal:

tak ak to nemá žiadnu výbavu tak 34mA je dosť max 25mA ale aj tak sa mi

to nezdá že by to tak stiahlo baterku
žádnou výbavu nemám je to ta nejosekanější verze felicie jediná blbost co tam je je imobilizer... jinak tam mám eště zesík a sub ale

zesik se zapina když se zapne rádio a eště je to oddělené vypínačem...

-> Matthes, záškodník z TechWebu: měřil jsem to na rozsah 20A takže 0,034A..

-> kamikaze:

když to stoji tak 3 dny se zaplou tak to jen blbě točí ale ted nedavno jsem přijel a za pět dní sem s tim chtel jet a nic baterku sem měřil ve vypnutem stavu a naměřil sem 2,6V?? :D hodil sem to na nabiječku a po pul hodince sem to vypl a najednou měla zas 12,5V... nevim jestly už neni KO no... adamisko 06.05.11 23:00:50 napsal:

→ slavoš: no nemas radio sencor? kdyz jsem tak koukal na

fota nenasel jsem nic co by si melo odebirat v klidu proud. jinak 34mA neni

nic zavratneho. Jak je stara baterie?
mám rádio AIWA na svoje stáří hraje hodně dobře..
23:00:50
06.05.2011
adamisko
-> slavoš: no nemas radio sencor? kdyz jsem tak koukal na fota nenasel jsem nic co by si melo odebirat v klidu proud. jinak 34mA neni nic zavratneho. Jak je stara baterie?
22:53:14
06.05.2011
kamikaze
-> adamisko: Záleží na měřáku, mě metex na 20A by klidně ukázal 00,03A4
22:45:48
06.05.2011
adamisko
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdyby to meril na rozsah 10A tak mu to napise ze ma spatny rozsah ne? kvuli mistum za desetinnou carkou.



Edit: ja se v tom moc nevyznam, ale mne to pise at si upravim rozsah.
upraveno 1x, naposled 06.05.2011 22:46:56
22:40:08
06.05.2011
kamikaze
-> suri: To by bylo ,min na měsíc, aby mu to vytahlo baterku i kdyby byla načnutá4

-> slavoš: Nenastartuješ proč, startér se ani nehne nebo blbě točí?
22:39:34
06.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> slavoš: Kdyz pises 0.034A tak si to meril na rozsah 200mA a uvadis to v zakladnich jednotkach a nebo si to meril na rozsah 10A?
22:36:21
06.05.2011
suri
tak ak to nemá žiadnu výbavu tak 34mA je dosť max 25mA ale aj tak sa mi to nezdá že by to tak stiahlo baterku
20:32:48
06.05.2011
kamikaze
-> slavoš: Kde přesně jsi měřil ten proud? 34milíků je si myslím v normě4

Příště bych nezakládal nový téma, ale napřed hledat a kdyžtak se zaintegrovat do podobného tématu. 4
20:20:21
06.05.2011
Kuladmin
radio zapnes i bez klicku? pokud ano predelej na klicek v tom je nejcastejsi problem a nemej tam nasazenj displey, ale kdyz na to koukam pokud mas opravdu odber v klidu - tzn zmereno tak jak auto stoji a namerils jen 34mA tak to je divny jak je stara ta baterie? zmeril si to dobre?

Oprava ted vidim ze kdyz ji mas odpojenou tak to maka tak baterie asi ne.
upraveno 3x, naposled 06.05.2011 22:55:35
20:18:38
06.05.2011
castrol
nevybija ju autoradio ?
20:16:05
06.05.2011
slavoš
Zdravím, mám felicii 1.3 40kw a je tu malý (velký) problém když auto stoji 5 dní bez vypnuté baterky tak šestý den nenastartuju... nevím čím to může být podezříval jsem imobilizer že vybíjí baterku ale měřil sem to a auto v klidu odebírá jen 0,034 A tak teda nevím čím to může být.. dočasné řešení mám vypínač baterky ale když vypnu baterku tak mi to smaže nastavení rádia... neměl někdo z vás taky takový problém?? co s tím?? jinak baterka 55Ah nějaká starší ale startuje když ji nenechám zaplou...
Extreme Tyres