skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výměna přístrojovky.
15:18:14
29.01.2011
29.01.2011
afro100
-> Ladasss: bolo aj u L
13:10:39
29.01.2011
29.01.2011
Ladasss
Je to r.v.77 a tudíž má na přístrojovce,ale i na páčkách a vypínačích ještě ty staré symboly.Později,nevím přesně od jakýho roku,snad 78,už tam byly ty klasický symboly.A tak mám ještě jednu otázku.Byla ta stará symbolika kontrolek i u přístrojovky L,popř.LS s kulatýma chrom budíkama nebo to bylo jen u "ESKA"?
11:32:35
29.01.2011
29.01.2011
srandokan - zrušená registrace
-> afro100: Jasne keby tam chcel dať hranatý združený štít s otáčkomerom tak by nemusel nič prekladať len natiahnuť kábel od indukčky.
11:20:18
29.01.2011
29.01.2011
petr s
-> srandokan: ale on tam chce dát l a ty jsou kulaté
11:18:24
29.01.2011
29.01.2011
srandokan - zrušená registrace
neviem, ako,vy pani, ale ja pod S budikmi chápem toto je to síce zo 105 S M. U starších neboli komtrolky po bokoch a trošku iné symboly.
10:52:57
29.01.2011
29.01.2011
petr s
-> afro100: srandokan si dělá srandu
10:49:51
29.01.2011
29.01.2011
afro100
-> srandokan: zalezi na roku vyroby, zdruzeny budik bol v S-ku len do r. 78´ a tiez mal tacho uprostred, takze pri prechode na hranaty budik s otackomerom by aj tak nic nemusel presuvat ... mne ale neprislo ze by to chcel pachat do uzovky ...
az vieme o com sa bavime starestroje.blog.cz/0910/ pristrojove-stity-skoda-10 5-120
kazdopadne tu -> Ladasss 29.01.11 08:46:50 nam to ozrejmil, chce vymenit zdruzeny za chromove okruhle a tam bude zrejme treba ten náhon prehodit do vedlajsej dierky ...
az vieme o com sa bavime starestroje.blog.cz/0910/ pristrojove-stity-skoda-10 5-120
kazdopadne tu -> Ladasss 29.01.11 08:46:50 nam to ozrejmil, chce vymenit zdruzeny za chromove okruhle a tam bude zrejme treba ten náhon prehodit do vedlajsej dierky ...
08:46:50
29.01.2011
29.01.2011
Ladasss
Dík za rady.Jak jsem psal,chci jí přestavět na 105 elko,tudíž tam musím dát původní chrom budíky bez otáčkoměru.Budíci ještě nemám sehnaný,jinak bych to zkusil sám a neptal se,ale jen mě zajímalo,jestli to jde bez větších problémů.
07:23:28
29.01.2011
29.01.2011
srandokan - zrušená registrace
-> afro100: Píše o výmene S-kových budíkov za L-kové. Ak ma pamäť neklame tak S-kový tachometer je tiež hlanatý a má iba pár kontroliek. Pokiaľ viem, tal ani L kové nemali otáčkomer, ten bol od LS a vyššie
21:22:35
28.01.2011
28.01.2011
afro100
-> srandokan: to plati ale u hranatých budíkov, pokiaľ má okrúhle s otáčkomerom tak nič prehadzovať nemusí ... ďalšia vec, že u 77´ môžu byť užšie fastony v konektoroch, takže to treba troška šróbovákom porozťahovať ... a zrejme bude treba natiahnuť kábel od cievky a dozapojiť otáčkomer ...
ak kecám tak ma niekto opravte
ak kecám tak ma niekto opravte
17:42:56
28.01.2011
28.01.2011
srandokan - zrušená registrace
Myslím, že by s tým nemal byť problém. Len budeš musieť prehodiť náhon na tachometer do ľavel diery. U S je náhon v strede a L maá tachometer trošku vľavo. Inak by to malo byť "PnP"
17:20:27
28.01.2011
28.01.2011
Ladasss
Kucí,chci se zeptat,jak je to s výměnou "eskových"budík
ů za "elkové".Budou na sebe pasovat svorkovnice nebo se to musí nějako upravit?Jedná se o škodu 105s r.v.77 a chci jí přestavět na 105l.