
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svicky...
-> dragon_cb_cz: Taky se mohlo ještě i zhoršít..

-> Jozka: BP6HS jsem dal do GLSy a pokud můžu soudit, fungujou - soudím podle toho, že se na chodu motoru nic nezměnilo... což mě teda když jsem to udělal moc nepotěšilo, doufal jsem ve zlepšení, ale co... 

musim říct že A line fungujou snad nejlip ze všech co sem kdy měl :-O ... nebo ty championky byly už tak v haji že to prostě nejelo :-D :-D
-> dragon_cb_cz: Dík - konfigurátor mě ale celkem překvapil.. svíčky pro kilo sice vyjevil, ale s komentáři jako "wankelův motor" nebo "LPG".. Dám ty 6HS a uvidím..
-> Jozka: Já kupoval tady: www.svickyngk.cz/ a MB sice ne, ale v konfigurátoru mají 

NGK sa snáď v Rumunsku ani nerobia, alebo áno? Stretol som sa len s Japan, alebo France. Teraz mám v aute France a fungujú rovnako dobre ako predtým Japan.
-> Radek Retro eLeSo: Ještě pořád..? Dík za info.. Kdysi to bylo snad na všech svíčkách, dnes jsem myslel, že se od této dobré praxe už vychytrale všude opustilo.
-> Jozka 24.10.14 12:52:40: na každý svíčce NGK je vyraženo kde byla vyrobená 

-> minno: / -> dragon_cb_cz: Dík a OK, taky jsem už ve středu koukal, že ty specifikace už moc motory 105/120 neexistujou.. Jsem se akorát chtěl vyvarovat nějakýho vysunutýho jiskřiště nebo kdovíčeho hi-tech, co by se do MB hlavy nějak "nevešlo"..
Čili třeba tohle: www.eshop-rychle.cz/bezo/ .../814-Zapalovaci-svicka- NGK-V-Line-18-BP6H a ne v e-shopu, aby to nebylo Rumunsko? (ale to stejně nepoznám nejspíš ani v kamenným obchodě..)
Čili třeba tohle: www.eshop-rychle.cz/bezo/ .../814-Zapalovaci-svicka- NGK-V-Line-18-BP6H a ne v e-shopu, aby to nebylo Rumunsko? (ale to stejně nepoznám nejspíš ani v kamenným obchodě..)
-> Jozka: Do GLSy jsem dal BP6HS, podle webu by tam ta BP6H měla fungovat taky....
-> Jozka: v 120L motore som používal NGK BP6HS. Motory 100/1000 majú rovnaký závit? Tam by som dal rovnaké, resp. BP5HS. Ale zo skúseností je u NGK v podstate jedno, aká sa zvolí tepelnosť, fungujú rovnako všetky.
Zkusím tady, ať nezahušťuju.. došly starý zásoby svíček - pro motor 988 (MB - kilo obyč.) jaký NGK? Našel jsem NGK BP 6H, ale v e-shopech jsou značení nějaký komplikovanější - neměl by někdo přímo odkaz ?
-> MOLSO: brisky môžu fungovať, ale keď som videl to spracovanie

sak pockajte len pride Vrba a ten vám vysvetlí že brisky sú najlepšie sviečky
btw mám v motore 3 plynové brisky a jednu NGK lebo brisk akosi prestal fungovať
zatial to funguje, ale aj tak som fanda NGK 

btw mám v motore 3 plynové brisky a jednu NGK lebo brisk akosi prestal fungovať


-> darklord: taky tak, do všetkého kde treba sviečky, dávam NGK a všade, kde bol problém so zapaľovaním, to NGK sviečky zachránili :) Ono všeobecne dnes akosi do všetkých novodobých hobby-zariadení so spaľovacím motorom tuzemskej výroby "Made in China" pchajú v prvovýrobe noname sviečky, ktoré vydržia tak prvý štart a potom to už má problém štartovať a kľudne bežať..... Tak všade to mením za NGK a zázračne to ožije.
-> srdcar 120L: tyhle a line sou v akci za 130 sada :D proto sem je chtěl zkusit...
jinak já do ted jezdil champion.. bohužel jedna se po asi 55tis km rozpadla v keramice a uvnitř celkem fest rezatý..... jinak po celou dobu svíčky cihlově oranžové.... takže sem tam nacpal co bylo po ruce, a ted někdy kdy pojedu kolem krámu tam vrznu tyto....
hmmm ventily by to už taky chtělo... maj už... no.... 14 tis ..... takže až přijedu domu nechám vychladnout a zkouknu to...
jinak někde mám pá kartonů origo pal D14YC... asi bych moh začít používat dřív než mi budou k ničemu :D
-> minno: ja vim že sou horší a horší ale pořád je to nejlevnější funkční řešení :D
jinak já do ted jezdil champion.. bohužel jedna se po asi 55tis km rozpadla v keramice a uvnitř celkem fest rezatý..... jinak po celou dobu svíčky cihlově oranžové.... takže sem tam nacpal co bylo po ruce, a ted někdy kdy pojedu kolem krámu tam vrznu tyto....
hmmm ventily by to už taky chtělo... maj už... no.... 14 tis ..... takže až přijedu domu nechám vychladnout a zkouknu to...
jinak někde mám pá kartonů origo pal D14YC... asi bych moh začít používat dřív než mi budou k ničemu :D
-> minno: ja vim že sou horší a horší ale pořád je to nejlevnější funkční řešení :D
-> minno: ja uz nekupujem brisk a bosch, sklamanie jedno ako druhe. do vsetkych benzinovych motorov uz jedine NGK (ale nie rumunske)
-> Tomaso435: ja by som Brisk už nikdy v živote nekúpil, nedávno som na skúšku kúpil jednu sadu a kvalita spracovania šla výrazne dolu :( Akoby ich niekto vyrábal ručne.
-> Tomaso435: Já jezdím na plynu na svíčky Brisk D17YC, žádný problém se startováním, ani spalováním, dá se na nich najet i 60 000 km. V průměru asi po 12 000 km je zkontroluji,( každou druhou kontrolu seřízení ventilů), nastavím odtrh na 0,6 mm a jdou zpátky. Pokud některá po čase začne vynechávat, vyměním celou sadu a jede se dál. Pořizovací cena 160 Kč za celou sadu, takže víc neřeším. Jo a zapomněl jsem, motor Fávo 136 L 

-> vhml: za ty prachy... :-D budou. :D
-> Tomaso435 21.10.14 14:31:30: vidíš jak jsi šikovnej 

Děkuji. budou :-D
www.brisk.cz/e-shop/.../1
68-a-line-11.html
kuci, lze použít pro favorit 136, z 99% pohon LPG? tuší někdo jak to bude fungovat ? mohlo by to bejt lepší :D
dik :)
kuci, lze použít pro favorit 136, z 99% pohon LPG? tuší někdo jak to bude fungovat ? mohlo by to bejt lepší :D
dik :)



-> jurik:
Ano, to chápu, ale tohle je trochu logický, když dáš motor jinej, tak že bude požadovat svíčky pro něj určené.
Ano, to chápu, ale tohle je trochu logický, když dáš motor jinej, tak že bude požadovat svíčky pro něj určené.
palinator: Poslouchej taky tady ctu ty Vase udelatka na elektriku (a sam jsem elektronik) a nektere dotazy tak jsou taky zvlastni!! A nikomu nic nerikam, byl to jen dotaz
So mi jen o to jak s jednotkou ta je naprogramovana na 135 tak jestli by to nedelalo problemy (smes,zapalovani)...ale jinak diky


Ty vole to je dotaz.

136 a neřeš co je na papíru, dávej podle toho co máš v autě
Ahoj mam dilema...Mam papirove Favorita BMM 135, ale je tam prepis bloku motoru 136, jake svicky pouzit? pro 135 nebo 136??
