skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přístrojová deska Octavia I
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 08.12.2010 do 09.12.2010, založil/a StepaNoFUN
-> Dušan: ne vždy je to ten spoj. opravuješ jakoby spoje a zároveň prohřeješ toho "švába" v kterým ten problém je. většinou se to povede, ale několik se jich nepodařilo opravit...
-> Milan 136: 2
, ake nejak mi nejde do hlavy proc by to neslo. Jde v podstate jen o propaleny spoj, nicmene s trafopajkou bych se ani nedivil 


-> Dušan: kolik si jich opravil?

-> Milan 136: tento termin neznam 

-> Dušan: ne vždy se to povede...
-> Stepan FUN: hlavni koukni na ten navod. jediny co je dulezity tak je oznaceni polohy rucicek nez se sundaji, pak uz to ok. V navodu je i misto, ktery je spatny. Osobne jsem na to prilepil pasivni chladic
Díky. Bude demontáž... :-/
-> Nwkt: chudak, zbytecna to vec :) ja to delal a no problemo
Maca bude vědět, kupoval kvůli tomu nový
vic si najdi treba na skodahome.cz ve foru, je toho tam plno
klasicka zavada, musis budiky rozdelat a propajet svaby co se prehrivaji a vypali studenaky
-> Stepan FUN: Kostra? Špatné kontakty na kabelovém svazku?
Na Oktávce 1.6MPi (55kw), r.v.2000 mám takovej drobnej problém. Při jízdě vždycky na chvíli spadnou všechny ručičky budíků na nulu (všechno ostatní funguje jak má) a po chvíli zase naskočej. Netuší někdo čím by to mohlo bejt?