skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Buzení alternátoru
A já se dnes díval na Felicii a tam kabel od šroubu vede na šroub na pojistkové skřínce před spolujezdcem a z tama další kabel vede k baterce
-> Gryzly: nene je to 742, jsem zapomněl dodat. Díky zítra to zkontrolu snad ten problém najdu

-> Karel.: tak tam kde změřil to malý napětí at zkontroluje proč je malý. pokud se pamatuju tak Alt z Feldy má jen silovej kabel přidělanej šroubem a jeden kablík s fastonem na kontrolku. Ten kabel s kontrolkou tě nazajímá, a ten kabel pod šroubem je přívod od baterie. Ted záleží jaké auto to je. pokud 742 tak ten kabel vede na šroub na startéru a tam se spojuje s kabelůem od baterky. tam by mohl být problém, nebo v zalisovaném konektoru. Pokud je to auto 781 tak už nevím kam přesně vede ten kabel z Altíku, ale pokud ne na startér tak přímo na baterku. pokud to měřil ještě někde jinde to malé napětí, tak musíš říct pkde.
ja si myslim ze sis udelal uzavrenej okruh pac jak se to nabudi tak se to uzavre pres regulator a vali to dal
Mám takovej problém, nedobíjel mi altec 70A z feldy, tak kámoš změřil proud a že tam jde moc malý napětí na to, aby se to vybudilo. Takže nás napadlo, že to vezmu z cívky, ok dobíjí, ale nejde vypnout klíček, respektive jde, ale nezhasne motor. Když vypojím buzení altecu z cívky, tak vše funguje. Tak že zkusím vzít proud z odpojovače volnoběu a to stejný, nevíte někdo co s tím?
