cimbu.cz

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 06.07.2009 do 19.07.2009, založil/a vedec
řadit dle data
22:39:18
19.07.2009
Hrabosh
Jediný, co mě kolem toho cyklovače napadá, je problém s nulovou diodou u cívky jeho relé. Ona taková napěťová špička, kterou udělá cívka při vypnutí proudu ...
21:46:39
06.07.2009
COL
jednotka "stale" prepeti 50V rozhodne nevydrzi, mela by vydrzet kontinualne tusim 24V. Vyssi hodnoty, ktere by mela vydrzet jsou jen mekke spicky, ktere se "dovnitr" jednotky poradne nedostanou. Jsou na to definovane sady zkusebnich pulsu v nejake VW norme.



Ale vychciplej regulator altiku umi delat divy. Mne pustil za jidzy plny buzeni, cehoz vysledkem bylo okamzite spaleni zarovek (asi 1.5s) v prednich svtelometech. Chvilinku svitily jako krasne xenony :o), pak to zaclo bejt zajimavy, pac byla tma... Kdyz jsem na tech zarovkach, zkousel vyvolat stejny efekt, potreboval jsem na to 22.5V. Jednotka mi vydrzela :o))



S ti cyklovacem je to dost zvlastni....
upraveno 2x, naposled 07.07.2009 13:20:21
18:27:39
06.07.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> vedec: jj,slyšel jsem od štěpána že mpi v kombinaci s cyklovačem může odpálit řídící jednotku....takže pravda na tom asi bude....
16:58:42
06.07.2009
vedec
-> Rooney: mpi :)
10:26:37
06.07.2009
Jarda - zrušená registrace
-> vedec: jo znam cloveka, kteremu altik znicil jednotku u mpi, divil se ze musi menit zarovky :) ta jednotka vydrzi prepeti do cca 50V a ty spicky z altiku mohou byt az ve stavkach voltu... cyklovac mi znam neni, ale ing janda mi to take rikal, tak nevim, ja mel s mpi jednotkou jen jeden problem, po tydnu v ni bylo vzdycka do pulky vody a auto odmitalo jet... pomohlo navrtani dirky a od te doby bez problemu :)
10:07:22
06.07.2009
Rooney - zrušená registrace
Ted jestli myslí MPi, nebo BMM.

My mame Feldu r.01 MPi, cyklovač používám hodně a zatím pohoda 4
07:57:46
06.07.2009
vedec
Mate nekdo zkusenosti s touhle firmou ?

www.cimbu.cz

Nemam zajem o upravy RJ nebo neco podobnyho. Jen jsem pri brouzdani po netu nasel na ne odkaz a tak jsem jim probrouzdal stranky. V sekci upravy RJ u Felicii maj tenhle uzasnej odstavec:



"Upozornění: Z důvodu výrobní vady vyskytující se u této řady motorů důrazně doporučujeme nepoužívat cyklovač stěračů - dlouhodobější použití cyklovače může nenávratně poškodit ŘJ motoru. Tato závada je opravitelná pouze výmenou ŘJ, neboť je poškozen i tištěný spoj. ŘJ motoru může poškodit také přebíjející alternátor, proto doporučujeme jeho revizi po každých 60.000 km. Obě tato doporučení platí i pro neseřízené ŘJ!"



Zblaznil jsem se ja nebo oni ?



Prebijejici altik bych chapal ze muze znicit RJ, ale cyklovac steracu ?



Pripadne uz vam nekomu cyklovac zneskodnil RJ ?????????????? 9
Extreme Tyres