-> ZbyŠek:
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ekonometr ?
ja ho mam tiez a stale jazdim tak na rozhrani zeleneho a zerveneho pola a spotreba je tak 9 litrov
-> werty: No jo předohrab
. Ja mám totiž motor na správném konci.
Tak tedy napojí u posilovače. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> J3STER: Jen jestli u Fava v kufru nějakou najde...
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tomaso435_Žák 3.Bé 20.02.09 22:31:44 napsal:
...........takže to znamená že hadičku z motoru potáhnu až do palubky
jo? hmmm tak to ho nepotřebuju
už tam toho vede ažaž
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: Hadičku napojíš v kufru na hadici posilovače.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
...........takže to znamená že hadičku z motoru potáhnu až do palubky
jo? hmmm tak to ho nepotřebuju
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: Hadičku napojíš v kufru na hadici posilovače.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ja ho tam mel a aktivne pouzival. A Opravdu kdyz jsem podle toho jezdil, jezdil jsem za min a docela vyrazne. Bylo to tim ze jsem predti jezdil podle toho zeleneho pole na otackomeru, nicmene podle toho podtlakomeru mela byt ta zelena oblast umistena tak o svoji sirku vyse. Proste motor mel ve vyssich otackach patrne lepsi ucinnost. Rozhodne bych nerekl ze je ten pristroj k nicemu. A to nemluvim o tom, kolika lidem jsem nakecal ze to ukazuje tlak turba :-D
-> ZbyŠek: sak on nepsal ze na nej potrebuje za jizdy videt
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Zeke-ten šestý: pres zrcadka se na nej bude divat, co ?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A zabudol som napísať, Ak chceš jazdyť na spotrebu a šetrne, stačí ak si pod plynovým pedálom predĺžiš doraz asi tak o 10cm
![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: tak si budik das k motoru a hadicku nebudes muset tahnout![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
No keby som ho pri mojom type jazdy nahodil ja do auta, tak sa ta ručička pretočí 3x okolo
Moja spotreba ide okolo 9 litrov, ale zato to moje fáčko je živšíe ako živé. Už si zvyklo....![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
...........takže to znamená že hadičku z motoru potáhnu až do palubky jo? hmmm tak to ho nepotřebuju
už tam toho vede ažaž
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ja som ho mal tiez namontovany v skodovke 120 a potom v zigule 2101 1.2 a ukazoval v kazdom aute inak
Vacsinou som jazdil furt v cervenom poli![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Vacsinou som jazdil furt v cervenom poli
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
když s tím vylezli,tak samo jsem to taky musel mít,po týdnu byl venku![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> pinokio110: skusal som to a na rozhrani zeleneho a cerveneho sa jazdit da ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
nedá se podle něj jezdit,byl bys brzda provozu,pokud by to mělo být v zelenym poli![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Slušně, slušně. Já ho mám v autě.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ZbyŠek: prudko pridas plyn a rafka prejdde do cerveneho uberies plyn a ide do zeleneho to je všetko viac v tom nehladaj ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ta ja verim ze je na hovno, ale proste me zajimala jeho cinost a taky to jak funguje v realu, takze nejlepe kdyby mel nekdo video.....Ale jinak vsem diky za info......
-> ZbyŠek: Budik na hovno ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> LuisiLe: nj pockej, ja ten ekonometr ani nemam....![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
no vyskušat to mozes aj tak ze jak je vstup do ekonomerara tak potiahni ustami vzduch a ručička sa musi pohnut...
a nemate nekdo video jak to funguje v realu, ja to jeste nikdy nevidel ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
pripoji sa to téčkom na podtlakovu hadicu k posilnovacu ... a pri podtlaku rafka ide do zeleneho pola pri vyrovnanom tlaku do cerveneho. toť vše