výměna originálního autorádia

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 14.09.2012 do 15.09.2012, založil/a Elvis
řadit dle data
20:09:16
15.09.2012
Milan 136
-> Elvis: tak potřebuješ tu redukci na iso, jak jsi psal. Ale bacha, v mostu není spínaný napětí klíčkem. Musíš ho natáhnout od někud z pojistek nejlépe. A obávám se,že už to nebude mít analogovej S-kontakt a budeš to muset dát na svorku 15. Takže bude muset být zapnutý zapalování, aby to hrálo
22:37:08
14.09.2012
Elvis
-> Milan 136: jojo je tam origo most konektor
20:22:42
14.09.2012
Milan 136
-> Elvis: v autě máš origo most konektor?
19:58:19
14.09.2012
ochoda
hele ja tomudle moc nerozumim ale dys si koupis radio budes tam mit konektor s kouskama drátů na kterych bylo melo byt napsane jakej drat k cemu je, tudiz ty draty v aute budes mit mozna taky popsany nebo tam mozna budes mit takovej ten universalni konektor nebo tak neco :)
19:53:44
14.09.2012
Elvis
-> ochoda: no tedka se na to dívám a jsou schválně dva dráty mimo konektor, a schválně jsou zavázané vedle sebe to vše na tim adaptéru, je to oranžovej a červenej
19:48:13
14.09.2012
ochoda
vecinou to podle me tak de ze jen nacvakas draty
19:37:24
14.09.2012
Elvis
Ahoj, tak po dnešku jsem se rozhodl že konečně vyměním origo rádio v pracovním passatu z roku 05 a už mám vybraného solidního Alpine... A chci se zeptat když budu přehazovat originální autorádio za neoriginální a budu k tomu kupovat ISO adaptér tak to jen tak nacvakat a vše bude hrát a nebo je ještě potřeba něco upravovat??? Jinak rámeček autorádia a věci okolo už mám vyřešené. Sice to VW sem moc nepatří ale jsem pravý škodovkář a tak to píši sem... A dík za každou radu 4
Extreme Tyres