-> havlik: JJ a podle toho na kterou díru ten drát dali se ladili jízdní vlastnosti - čím víc v předu, tím více to bylo nedotáčivé a naopak Pro jistotu napíšu JOKE, aby se toho někdo nechytil
130RS A5 a to hlavní bylo v předu. Vůbec nemá most, stabík to má na podlaze jako RHčko rapid a řízení v předu No prostě mazec a jsem zvědavý, kdy to bude mít Eidy
130RS A5 - co je to za převodovku? Vím, že tam mělo být snad to, co bylo v 200RS, takže Porsche - sakra, škoda že jsme měli málo času, jinak bych jí vzal do kapsy
Synu bude mít radost aneb Ferat s kyvkou ale ono v době vzniku 1100GT z které potom přestavěli na Ferata ani nic jiného nebylo Všiměte si motoru před zadní nápravou a převodovkou vzadu
Tak já taky něco přihodím. Musím souhlasit s MATTESSem, tím jak třeba i na propagačním videu úplně přeskočí auta s motorem vzadu mě pěkně nasrali, ale jinak super akce :-)
Prosím nekomentovat až to dokončím, tak ohlásím konec.