
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Blatná
prohledat
76 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.09.2007 do 17.09.2007, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Už jsem to psal, M5 je na bodykitu u Lamino servisu, možná už není a M3 jezdí drifty v ME.

Tuner#2 : jasny tak jsem doma
a informace jak je na tom to BMW jsou? pamatuju si jenom to video z toho dvd z tuningu......

-> TUNER: Hlavně tu nemám ty videa. Mám to doma v noťasu a dnes budu dělat auto a pak jsem pryč, takže nejdřív fakt příští týden

-> Tuner#2: Kuaaa,nemáš zmenšovátko v práááci? Nebo jen ty videaaa,zajdu si tam až půjdu z garáže s fleškou....

-> TUNER: Musím je zmenšit a pak pošlu, ale nejdřív příští týden, nebejvám doma
Kdyžtak se připomeň, kdyby hlava mapa - znáš to


-> Tuner#2: Přesně tak,je to o penězích...... Pája do toho dal o dost míň peněz a přesto mu to jede líp.
Jasně,Bezouška s tim jezdí normálka po silnicích a Pavel to vozí na podvalu,ale když se podívam na hodnotu cena/výkon(časy),tak drtivě vede Klásek. Něco jinýho by bylo porovnat užitnou hodnotu auta........ale proto se přece tyhle vozy nestaví.....
No a MarAt to je jiná liga....
Jinak pokud máš Kláskovo videjko z Blatný,prosimtě pošli mi ho na mejlíkaaaa,kujuu

No a MarAt to je jiná liga....
Jinak pokud máš Kláskovo videjko z Blatný,prosimtě pošli mi ho na mejlíkaaaa,kujuu

-> TUNER: Však já taky fandím lidem, kdo tu umí postavit. Za tím autem je Komárek a jeho EVO na kopcích to je masakr největší, takže pokud bude mít Colt podobný motor v budoucnu, tak to bude nářez. Komárek taky celý auto postavil, udělali z toho 4 x 4, dali jiný motor, atd. Vím že je to o jiných možnostech a penězích, ale to je dnes všechno. Taky smekám před Pájou co vytvořil a jak mu to jezdí, ale zároveń obdivuju i toho Colta, protože to je auto schpné zaject vše a Bezouška s ním chce jezdit i kopce, kde loni kraloval s Cecilem. Pája to má vyloženě na ježdění rovně, což Colt není.
-> Tuner#2: no driv jsem kupoval uplne vsechny,mam toho doma slusnou hromadu:),ale posledni dobou na to nejak kaslu
-> Tuner#2: Jo vim že Bezouška si to sám nestaví (i to bylo vidět na tom DVDčku v nějakym tuningu) a to je další mínus.....Fandim lidem jako je klásek co dokážou něco vymyslet a postavit. Neříkam že ta micina nemá potenciál,určitě kdyby s tim začal něco dělat,začne jezdit lepší časy,ale kdyby chyby....realita je jiná...

-> myl@s: Co Ti na to mám říct - kup si ho :o))
Já taky nevím, na DVD je to vždy s půlročním zpožděním, ale M5 měl u někoho, kdo měl udělat bodykit ve stylu DTM a zprasil to, takže to vezl Davidovi do Lamino servisu - tím to končilo a v Evropě je někde kolem 5. místa? Nevím přesně.
Já taky nevím, na DVD je to vždy s půlročním zpožděním, ale M5 měl u někoho, kdo měl udělat bodykit ve stylu DTM a zprasil to, takže to vezl Davidovi do Lamino servisu - tím to končilo a v Evropě je někde kolem 5. místa? Nevím přesně.
-> Tuner#2: a v jakym stadiu je ted ta M5?uz jsem si dlouho nekoupil dvd z TM,a jak si vede v ME?
-> T: Ano Bezouška je vydavatel TM, měl Cecila, teď má Colta, pak má skoro 400HP BMW M3 na drifty s kterou jede ME v driftech a pak si nechává stavět M5 z které dělá coupé ve stylu DTM. CRX je Marata - úplně někdo jiný.
Tuner#2 : jen pro orintacvi :-) Bezouška je ten redaktor co mel cecila a ted ma colta? a co to jeho slavny rozdelany BMW? a to CRX je koho?
-> TUNER: Bezouška s tím nic nedělá, protože za A to dělá celý Komárek a za B bezouška je zaměstnám časopisem a mistrostvím Evropy v driftech s BMW, takže na Colta asi prdí. Pokud by tam měl motor takový, jaký byl v Cecilu (jeho předchozí EVO), tak by to bylo o něčem jiném. Myslím, že nám teprve ukáže, co v tom autě je.

-> Tuner#2: Jenže bezouška s tim nic nedělá a časy má pořád stejný,narozdíl od Kláska kterej je maniak a porát něco vymejšlí a vylepšuje...Myslim příští rok se dostane ke 12 a možná i pod 12 sekund....
-> Tuner#2: jj ty diody jsou uplne super uplne jsem tomu nemohl verit
-> Majkl: Svítí to nádherně co?

-> Tuner#2 08.09.07 20:47:20: tu R8ku Audi jsem predjizdel na jizni spojce pri ceste z pribrami, musel jsem na nej ve 120 ti km/h trosku pritlacit aby me pustil, ale pustil. Bal se o to a asi narozdil ode me i o papiry

-> TUNER: JJ, ale Bezouškovi to zatím moc nejede, když si ho dali obě daleko těžší EVA
ale mazec byla jízda s Porsche, kdy jeli vyrovnaně až do cíle, ale Porsche to dá celý na trojku, pája musí řadit kousek před cílem 4 a to ho stálo délku auta, ale až tam pocaď jeli vedle sebe


-> Tuner#2: Jj,vim,volal mi než jsem letěl pryč...Jinak ten čas jsem pomotal...Myslel jsem že měl 13,25 a on měl 12,35,takže to je jak jsi psal,v mimoni byl o kousek rychlejší....No ale je to žrádlo....když už si dá i bezoušku.....

-> TUNER: Klásek měl lepší čas v Mimoni, tady to bylo o nějakou desetinku slabší, dával jinou jednotku. V Mimoni měl půjčenou a jeto mu to jako čert, tak tu svou vyměnil těsně před Blatnou. V 10 večer prý zjistil, že ty čipy co tam dal nekomunikují s deskou, tak jel ještě k někomu, aby mu to rozchodil
ale povedlo se a je to mazec.


-> Nwkt: No jo,ale 1,6 atmosferu předělanou na turbo bych se skajlajnem moc nesrovnával. A koukam sice tam má tisíc koní,ale marat by mu to podle času nandal....zřejmě je nisánek trochu "při těle" )))
Jinak jak psali kluci,je to 4*4 a problémy má s prokluzem pořád....i když tam má slicky a nahřívá je dečkama,tak až vychytá ještě lepší přilnavost,myslim že má na to dostat se ještě níž... ;-)
Škoda že jsem nebyl abych viděl jak Kláskovo tak Maratovo nej časy....Klásek teda jede....že bych taky apgrejdoval??
Jinak jak psali kluci,je to 4*4 a problémy má s prokluzem pořád....i když tam má slicky a nahřívá je dečkama,tak až vychytá ještě lepší přilnavost,myslim že má na to dostat se ještě níž... ;-)
Škoda že jsem nebyl abych viděl jak Kláskovo tak Maratovo nej časy....Klásek teda jede....že bych taky apgrejdoval??

-> Syny: Je to 4 x 4, motor už má od té doby najeto kolem 9000km a nejeví zatím žádné známky problémů, řadí při 9000rpm a tlak taky říkal, ale už přesně nevím, nerad bych kecal. těch 521HP je opravdu odbržděných a to ještě za nepříznivých tepelných podmínek.

-> Nwkt: Pac tam asi tlakuje trochu vic nez je zdravo
Jinak nevim jak z 1,6 vytahnout 521HP bo kolik to ma...

-> U-Geen: Zajimavy auto. Nechapu ze se ten motor nerozleti...
-> Syny: jj 4x4
-> Syny: Třeba to umí
mam tu o něm nějaký video na DVD co dávali v Týnci

To CRX bylo i v Panenskym Tynci ne... To je ten cvok co na to slapnul a nez se za nim rozjel stin tak byl v cili... Nechapu jakto ze to ten motor vydrzi... A to ma 4x4 enbo jakto ze se mu ani neprotoci kola? Nakej protiprokluz?
-> Tuner#2: Dekuji hned za uvodni fotoooooo. :)))
-> R@ZOR: Příště si je dáme, až to pořádně naladíš
Uvidíme, zima je dlouhá. Kdyžtak seženem 1,8 Turbo


-> kury: Gratuluju k uspechu
Priste to snad bude lepsi


-> Petkar1: Fakt? Tam to byla celkem sranda
To byla takova hura akce, kam jsem puvodně nemel ani jet. Ale nandali jsme to tam oplu Tigře a poprvý R@zorově Tipu, tak sranda byla


-> kury: Tebe si pamatuju s dubnový Příbrami 

-> kury: Tak na Hondy a Suzuki nemáme - muselo by to být auto ve stylu Pešana nebo tady Luteca, kde není interiér, mají malý kola, SP 4,44 a motor s vačkou 300 a víc ° Pak by se šlo umisťovat nahoře, ale takhle bohužel ne. Proto ani na sprinty moc nejezdím, příjde mě to jako huntování auta pro nic a s převodem 3,9 a 15" kolama toho moc nepředvedu a 18s co tak v průměru jezdím je bída.
-> Tuner#2: To je v poho. Me doslo, ze si to byl asi ty, az kdyz si odesel. Kuwa ted jsem videl vysledky sprintu a jsem z nich zase smutnej. Zase posledni. Konkurence velika no

-> Tuner#2: Dík.Tak to si musím tu moji obludu taky změřit....
-> R@ZOR: Mám doma, ale určo budou tady: www.casomeric.com/
-> kury: JJ byl jsem to já
Ani jsem se nerozloučil, zahlídnul jsem v dálce známýho, tak jsem se k němu vydal.
-> radekp: Zavřený 131 a nějaké drobné a otevřený skoro 134dB - byl špatný track.
-> TOMIK--007: Oldis Škoda 1. zelený erko jak jezdíi TC, 2, jsem byl já a třetí Bombastic.
-> kury: JJ byl jsem to já

-> radekp: Zavřený 131 a nějaké drobné a otevřený skoro 134dB - byl špatný track.
-> TOMIK--007: Oldis Škoda 1. zelený erko jak jezdíi TC, 2, jsem byl já a třetí Bombastic.
-> MerHanz: JJ 1,6 a to to brzdili prý ještě v létě, když bylo vedro přes 30°C a vylezlo z toho 521HP
a Klásek tam má 5ti válec 2,2l 20V turbo.


Víte nějaké výsledky nej aut? .. škoda oldies a škoda modern?
-> Tuner#2: Gratulace,pane.Kolik jsi natlačil? v Přerově to bylo s otevřeným oknem 102,já měl 102,5....max SPL jsem vypočítal na 116 dB...
-> Tuner#2: Nebyl jsi to ty, jak jsi se mě ptal na motor, když jsem měl zrovna sundanej karbec?
jj. Kláskova škodověnka a Marata CRX jsou masakr káry4 Škoda, že jsem je viděl ted v akci jen z videa, když jsem pořád tlačil auto ve frontě ke sprintu10
-> R@ZOR: tak to už mi je ten čas jasnej

-> Tuner#2: Nemas nekde nafoceny i vysledky?
CRX 1,6 a přes 500 koní? to musí bejt mazac ten motor. A ta červená scháde v tom taky asi bude něco extra
Taky jsem byl a to CRX neskutecny!!! Skoda, toho pocasi..
Byla zima, ale přivezli jsme pár úspěchů dom.
