skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autodrom Most
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.06.20 23:16:47: Tohle je klasicky priklad te jednoduché závodní rovnice. Lehký auto, dobry motor,převodovka by mela byt vzdycky o stupinek lepší než motor, a potom "mezičlánek" kterej to umi ridit. A vznikne z toho treba takovy,relativně jednoduchý auto.
-> kpt.Budha 17.06.20 06:13:24: Asi od roku 2010/11 po té velké ráně, kdy měnil celé auto. 

-> Tuner#2: Pěkně s tím jede, to je pravda...až se mi nechce věřit, že to ty sériové nápravy se sliky takhle dávají 

-> vhml 16.06.20 14:33:43: s tímhle souhlas, proto taky ta R5 umí jet srovnatelné časy byť nemá 500HP+ 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.06.20 14:23:13: samozřejmě je tam pár výjimek a zrovna Kučera s tím jede tuze hezky. Ale když to občas vidím některý na Korábu, turbo jak z Liazky, za rejdem čeká vteřinu než se milostivě nafoukne a pak to honí po celý silnici jak se to splaší. Když jsem koukal na onboardy ze Šumavy, tak ty R5 jely nahoru taky podobný časy jako vrchaři.
Hrozně mi to připomínalo Béčkový auta v San Marinu. Ono to má třeba 2x tolik koní než tam jely wrca. Ale napřed čekáš až se nafoukne, pak zas než přeřadíš, pak znova nafouknout. A to moderní auto prostě jede pořád dopředu a na nic nečeká.
Hrozně mi to připomínalo Béčkový auta v San Marinu. Ono to má třeba 2x tolik koní než tam jely wrca. Ale napřed čekáš až se nafoukne, pak zas než přeřadíš, pak znova nafouknout. A to moderní auto prostě jede pořád dopředu a na nic nečeká.
-> vhml 16.06.20 12:48:22: ty EVA z Radotína mají s bídou 400 a třeba Kučera s tím jeho monstrem jede moc pěkně, nehazel bych všechny do jednoho pytle. Navíc váha toho EVA nebude jinde než u R5, možná spíše naopak.
Co se týče Mirovo auta, výztuhy to nemá a jak říkáš většinou nejsou potřeba i když zrovna Radotín je docela s rallye vložkou tou sikanou co jedou. Jinak ona zrovna vlečka má na asfalt velmi vhodný úhel kyvani narozdil od LR nápravy, která je na asfalt nevhodná.
-> kpt.Budha 16.06.20 13:20:14: motor si dělá Míra sám, ono stačí nechat sériový spodek, udělat zlehka hlavu, dát jiné vacky a jses na krásných 140HP s prakticky neomezenou životnosti.
Co se týče Mirovo auta, výztuhy to nemá a jak říkáš většinou nejsou potřeba i když zrovna Radotín je docela s rallye vložkou tou sikanou co jedou. Jinak ona zrovna vlečka má na asfalt velmi vhodný úhel kyvani narozdil od LR nápravy, která je na asfalt nevhodná.
-> kpt.Budha 16.06.20 13:20:14: motor si dělá Míra sám, ono stačí nechat sériový spodek, udělat zlehka hlavu, dát jiné vacky a jses na krásných 140HP s prakticky neomezenou životnosti.
Takže dobrý motor, přeci jenom, je to vrch, takže motor zachrání i nedostatky na podvozku
Kdo z místních ho dělal ?


-> kpt.Budha 16.06.20 09:45:36: no ono když se podíváš jak s těma Mitsu a Subama jedou. Když s nima Trojan jede podobný časy s jeho R5 s pomalu polovičním výkonem a váží nejmíň o metrák víc
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.06.20 12:15:42: na vrchy tomu naprosto rozumím a smysl to dává. Rány to žádný nedostává aby potřeboval výztuhy. Zdvihy kol taky minimální aby měla jiná osa kývání zásadní příos.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.06.20 12:15:42: na vrchy tomu naprosto rozumím a smysl to dává. Rány to žádný nedostává aby potřeboval výztuhy. Zdvihy kol taky minimální aby měla jiná osa kývání zásadní příos.
-> kpt.Budha 16.06.20 09:45:36: Jo nemá tam ani výztuhy, nic. Sériová přední i zadní vlečná náprava. To mě na tom baví nejvíc 

-> Tuner#2: Sériový 130 podvozek si dává speciály Mitsu a Subaru? No sakra 

-> kpt.Budha 16.06.20 06:34:22: tady nějaké info a má tam i odkazy na onboardy.
cmservice.sweb.cz/index_s oubory/technika.htm
V zásadě podvozkově sériová 130tka s nevyztuzenou vlečkou na Protlumu, auto maximálně odlehčené a 1,6 atmosféra. Tentokrát jel první svoz na méně mokré trati, ale i za sucha na technických tratích dokáže pojizdet všechny konkurenty v absolutním pořadí.
cmservice.sweb.cz/index_s oubory/technika.htm
V zásadě podvozkově sériová 130tka s nevyztuzenou vlečkou na Protlumu, auto maximálně odlehčené a 1,6 atmosféra. Tentokrát jel první svoz na méně mokré trati, ale i za sucha na technických tratích dokáže pojizdet všechny konkurenty v absolutním pořadí.
-> Tuner#2: Nějaká bližší specifikace toho auta, když poráží takové speciály? Nebo rozhodl déšť?
Sice to sem úplně nepatří, ale Míra po loňském absolutním vítězství zase válí... Sice Trojanovi s R5 tvou v první jízdě víc zaprselo, ale historie se neptá... 

-> T 06.06.20 19:36:13: teď je jich celá řada, mít auto, tak jsem letos v Mostě už 3x... Na FB mají akce.
-> vhml: a co to.bylo za akci ?
-> vhml: já tam na podzim přijel z domova z plnou, pak 3x10 minut a byl jsem rád že už byl konec 

-> Luky 06.06.20 09:28:17: hele i s cestou to melo prumer 18 a normalne zere 12, takze to vydrzelo celkem v pohode.
-> vhml: akorát Evo se válí v garáži bez řidiče
BTW to jsi dal hodinu bez tankování? Mně by se z nádrže zaprášilo cca po 40 minutách


BTW to jsi dal hodinu bez tankování? Mně by se z nádrže zaprášilo cca po 40 minutách

-> T 06.06.20 08:23:48: ja Mazdou. Pak nejaky Zetko, RS5, Integra TypeR. Hezka sestava :-)
-> vhml: co to.bylo za ježdění ? Mazdou ?
Vcera nalitano slusnejch 180km v Moste a k tomu vybornej endurance napad na 100km na jeden stint. Auto to zvladlo az necekane v pohode ale cisteni ty propoceny sedacky bude solidni humac. Casy tam na protektorovejch Maxsportech sice nepadaly, ale povozili jsme se az doprdele teda
-> Luky 31.05.20 18:38:24: NJ ale tahle má 4x tolik co ta moje 

-> Tuner#2: No vidíš že to jde -> Luky 19.05.20 13:12:13: 

-> Tuner#2: tak wofcí 

ja koukal na ten starej clubsport a to je fakt motokara ... sr3 me prislo celkem uz jako auto
ta konstrukce trubky jekly je u tech anglicanu tak nejak bezna co sem koukal (v tehle kategorii) ono taky co vymejslet kdyz je to casto v podstate garazova skladacka
s tim spojovakem metrika/palce to je obcas peklo no :)
ta konstrukce trubky jekly je u tech anglicanu tak nejak bezna co sem koukal (v tehle kategorii) ono taky co vymejslet kdyz je to casto v podstate garazova skladacka
s tim spojovakem metrika/palce to je obcas peklo no :)
-> MVM: Tak jak je psáno, jezdí se s tím jak s motokárou. Je to nezáludné, možná by nebyl špatný trochu silnější motor. Ale díky té váze je super brždění později, než si člověk říká, že už by to chtělo
A pro nás nezávodníky je skvělé, že se člověk cítí jako závodník - otevřený kokpit, sedí se na zemi...Carbonii ne, jen vytrvalostní nelicencované.

-> kpt.Budha: Ta trojka je uz větší a dospelejší. Ale jak rikam, jako hračka pro hobby jezdce fajn. Technicky je to taková skladačka,vic motokara než dospělá placka..A jal se Ti s tim jezdí. Jezdíš Carbonii? Nebo hen tak?
-> MVM: Nene, SR4. Reálně jsem viděl jen při závodě měnit poloosy, a to šlo velice rychle
Samozřejmě to může být také dáno tím, jak se do toho já jako amatér opřu...protože jsem viděl, jak to vypadá, když do toho sedne Enge a myslím, že to auto za jedno jeho kolo dostane více zabrat, než za mé hodinové kroužení.

-> kpt.Budha 17.05.20 16:34:58: Je to sportovní nářadí,určitě to snáší závidní provoz líp než seriovka. A pokud na tom neděláš a "jen" se vozíš, - tak je to určitě hezký svezení. Ale napasovat na to nějaký jiný díly po bouračce, nebo měnit třeba motor nebo ten jejich stálý převod s diferenciálem .. Myslím že to byl Quaife. Tim pádem asi budeš jezdit s SR3
Ale třeba jsem taky levej a kopyto a jiným mechanikům to jde hezky,a třeba jsou spokojení. Já už jsem si o týhle značče obrázek udělal ..

-> MVM: Musím říct, že nevím. Auta to jsou 10 let stará určitě. Za těch pár závodů těch poruch tolik nebylo...a řidičsky je to příjemné auto. Ale mechanik nejsem ,takže nemůžu soudit.
-> T 17.05.20 08:07:02: Můžu pokračovat. Ja s tím autem repektive dvěma jako mechanik vyhral v ČR poměrně pěkný vysledky. Teda až jsme to naučili fungovat. Čímž je dost možný že se dneska uz objevuji pouze vychytany kusy. Možná uz se poučili a vyrabi to kvalitnější. Přece jen je to aspon 10let zpět.. Ale za tybprachy co stala funglovka z Británie bys taky čekal kvalitní výrobek a ne polotovar. Za tu cenu jsi mohl mit formuli Renault která je pro blbce a staci Ti kanystr,trychtyr,a 4 gumy a jezdíš cely den.
-> MVM: to stačí pro info, už ho kupovat nechci 

-> T 16.05.20 19:46:14: Když to začnu vysvětlovat - tak mi to 8 z 10 lidi tady nebude věřit. Tak vim když se s někým bavim. Když to bude Tvoje první auto se kterým se svezeš budeš si říkat jak to letí. Ale když první auto na kterým budeš dělat - tak nemáš s čim srovnávat . Já jsem se tam vracel o x let zpět jednak kvůli zastaralý konstrukci trubkovýho/jeklovýho rámu. Kombinace anglických a metrických závitů. Přístup kde k čemu jak za korunu pi*a. Podobně jako Lakatoš - abys vyměnil jednu věc,dvacet okolo musíš rozebrat - protože buď něco zavazí,nebo nenasadíš klíč,nebo jiná vyjebaná past vedle pasti. Motor Suzuki kterej v serii nerosí dest let.Tak tam chčije hned po prvním ohřátí a furt se bojíš aby ten nesmysl někde na okruhu neshořel, protože v Powertec ho rozebrali, a převrtali a už se Japonců nezeptali jak to dobře složit, No a takže furt omotávky výfuků protože všude okolo laminát. A to, že máš ještě na Vánoce po kapsách trhací nýtky a zdá se Ti o radicalu že odvrtáváš trhací nýtky z laminátu .. to už nekomentuju.. A ještě bych si možná na něco vzpomněl z toho menšího zmetka, co měl ještě řetěz a rozetu z hliníku ..
-> MVM: a co je špatně na něm ? 

-> Tuner#2: Radical je siroky pojem,ale i tak je to neštěstí. mam na mysli jak SR3 i SR4..
Těch pár let mi stačilo aby mi začaly sednout vlasy ve 30.letech 
Ale zase ať to jen nekritizuju, relativne levný a rychly svezeni...


Ale zase ať to jen nekritizuju, relativne levný a rychly svezeni...
-> Zazaa 15.05.20 18:30:44: Radical 

jakou plackou ? :)
-> Luky: 45
Vždyť to má objem skoro jako eRko 


-> kpt.Budha: za kolik to jezdíš s plackou?
-> MVM: Záchody od loňska. Jasně, že to není závod, ale ta představa 1:15 je fakt neuvěřitelná 

Byli jsme v Mostě jezdit minulej týden po dlouhý době, a chvalim hlavně opravený záchody a sprchy. ( Už jsem tam dlouho nebyl- možná je to uz delší dobu hotový )
Jinak,ty časy ..ach jo,to je takový těžký s tim. Na testovani s tim autem může dělat každej co chce. Ať je to v jakým chce slova smyslu.Třeba se klidně stane,že ofiko v závodě to auto tak rychle nepojede. Čímž chtěl autor asi sdělit,že jezdili a testovali ukrutně rychle.
Jinak,ty časy ..ach jo,to je takový těžký s tim. Na testovani s tim autem může dělat každej co chce. Ať je to v jakým chce slova smyslu.Třeba se klidně stane,že ofiko v závodě to auto tak rychle nepojede. Čímž chtěl autor asi sdělit,že jezdili a testovali ukrutně rychle.

-> Tuner#2: to.jsou o minutu rychlejší jak my 

-> Luky 30.03.20 16:30:02: držím palce 

-> Tuner#2: já doufám že GLS Germany najdou ten jimi ztracený balík s předním samosvorem na Evo a že to taky pak budu takhle umět 
