Autodrom Most

prohledat
2471 příspěvků (zobrazeno 1201 až 1250) od 23.01.2016 do 25.03.2025, založil/a Nwkt
řadit dle data
18:02:57
01.11.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kpt.Budha 01.11.17 17:52:10: Přesně tak...



-> MVM 01.11.17 17:52:30: Ale to je přesně o tom, že já to prostě raději prodám. Navíc na okruh pouští 25 aut a vždy si na startu prohlídnu co za mnou stojí. Tak nějak už vím čemu bez problému jedu a co mě případně může dojet a vždy si na rovince ohlídám vzdálenost a raději mu uberu a pustím. Za celou éru v Mostě mě překvapil je Fulín v zadní pasáži. Tu mám slušně najetou a prakticky žádné auto tam není rychlejší. Takže pokud to auto nemám za zády na té rovince následující od šikany za cílovkou, tak prostě zadní pasáž až po výjezd z vracáku zrcátka hlídat "vůbec nemusím". No a jednou tam jezdil Fulín s WTCC a pouštěli ho mezi nás. To jsem se ho před vracákem sakra leknul 1 prostě tam najednou byl... Nicméně tohle se na DOD zas tak často neděje, teď třeba VIP auta pouštěli z boxů před náma.
18:00:52
01.11.2017
MVM
-> kpt.Budha: Ano to je průser když jede někdo takto nevyrovnaně a sejde se to tak na trati. To potom je jasný že pokud aspoň trochu zná stopu že na delší rovince z ní uhne a nechá předjet. Pokud je to ale taková tvrdá osobnost neblahých řidičských schopností v namotrovaným autě ale v zatáčkách se bojí nebo mu to nefunguje - to je potom těžký.. což připouští a je to jen o hlavě. Ale na takový je právě potřeba si dávat pozor a čekat vše možný od toho že neuhne až po to že začne zrychlovat,nebo Ti právě uhne tak blbě jak nejvíc mohla musíš naráz předjíždět z druhý strany než jsi chtěl .. Pokud toho člověka neznáš a nevíš jak se bude chovat - nemůžeš na to zkrátka spolíhat.. A svoje zdraví a auto tomu nepoddáš.. 4
17:55:59
01.11.2017
kpt.Budha
-> kpt.Budha: Jsem se do toho sám zamotal...chtěl jsem tím říct to jednoduché, že v takovýchto situacích to bezpečnější místo nikdy nepřijde...
17:52:30
01.11.2017
MVM
-> Tuner#2: Zkráceně že se taky může stát že "uhneš " někomu přesně do rány.. Ono je to lépe pochopitelné až pohledu z toho rychlejšího auta.. Pokud je ten člověk před Tebou čitelný už dvě tři zatáčky a víš že se drží zuby nehty stopy - tak víš že neuhne a pošleš to někde vedle něj. Ale pokud se nepochopíte a oba zvolíte stejný směr tak ji prostě zezadu dostaneš raz dva.. (A právě proto je to na smyčce daný)
17:52:10
01.11.2017
kpt.Budha
-> MVM: Jenže ono to při těchto jízdách bývá dost často tak, že je člověk sice o parník rychlejší v zatáčkách, ale na rovině je rychlejší ten ňouma vpředu...a co potom s ním? Nacpat mu to do zatáčky vnitřkem a doufat, že nakonec vyměkne? A když tam udělám nějakou násilnou stopu, tak mi stejně v další zatáčce bude zase dělat problémy? Podle mě to bez oboustranného pochopení nemá řešení...8
17:45:06
01.11.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 01.11.17 17:35:01: Přečetl jsem to 2x a nějak pořád nechápu co jsi tím chtěl říct? To co píšeš ví každej z nás a na klasickém okruhu pravidlo jako je třeba na severní smyčce neplatí a i tam je třeba si to hlídat. Já osobně raději prodám nějakou vteřinu pro bezpečí auta než to rvát za každou cenu i když pravda, někdy se tam taky nacpu vnitřkem, ale až když o mě dotyčný 100% ví třeba jako to GTI při nájezdu na cílovku.
17:35:01
01.11.2017
MVM
-> Tuner#2: Ono to s tím pouštěním je sice pěkné a ohleduplné,ale jak už poněkolikráté píšu - chce to svá pravidla. A pokud to není na nějaký rozpravě,nebo nějakým řádem jasně a srozumitelně stanovený - tak je lepší nechat pomalejšího jet tak jak jede a předjet ho někde na bezpečným úseku trati. Sie ano, "zavazí" , ale neuhne Ti přesně tam kam se ho chystáš předjet,nedejbůh se lekne atd. Když jsou na trati cca stejně rychlá auta je to celkem jedno,ale když kolem letí auto o sto km/h víc a někdo blbě na poslední chvíli uhne .. (To že to odkazuju na Tebe neznamená že je to cílené na Tebe,ale psal jsi o tom tak proto.Vy kluci se škodovkama celkem ukazjujete bliknkrama záměr- tak to jde považovat za rozumný uhnutí) Pak se stane že k někomu zezadu přiletíš a nevíš.Uhne,neuhne,a na kterou stranu?? atd... Ale obecně když se na trati potkají různě rychlá závodní auta,tak si ho ten rychlejší prostě někde klasicky předje. Ať už na brzdách nebo ve výjezdu na motor,nebo lepší stopou ..
16:54:04
01.11.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 01.11.17 16:22:03: Podle videa v zatáčkách jel cca. stejně, získával výkonem na rovinkách. Brno je podstatně větší, navíc cílovka je v Mostě do kopce ač to z videí moc nevypadá.
16:22:03
01.11.2017
Petr Urban
-> Tuner#2: Ano pouštěli jste se pěkně, o tom žádná. Jen mě zajímal ten rozdíl... Teoreticky mě zajímal i podvozek toho Civicu, zda-li byl konkurence shopný třeba v zatáčce.



Pro porovnání na cílovce v Brně jezdí Leoš s 1000MB s motorem 1.4 182km/h při 7600ot. na pětku. ... I když má auto kolem 750 kg a jezdec 110kg, zdálo se mě na takové auto s nejhorší aerodynamikou z všech docela velká maximálka, pravda že u výjezdu na cílovku už tu 5 řadí.
16:14:16
01.11.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 01.11.17 14:12:45: Na cílovce jsem měl kolem 148/149km/h. Jak psal vhml byl dost protivítr už v sobotu. Ten Civic tam mohl mít tak 165 zas tak svižně nedojížděl, viděl jsem ho v zrcátku jak se cpe na vnitřek, tak jsem to v rámci záchovy auta jel rovně a pomalu zastavil. Je to vidět i na mém videu a na youtube mě za to děkoval, že jezdíme ohleduplně a prý obecně škodovkáři pěkně pouští.



-> czechino 01.11.17 10:20:14: Tohle je pěkný opak, pěknej dement rychlejší jen na rovině...
15:28:54
01.11.2017
Luky
-> vhml: tuhle strategii dodržuju před každým závodem, myslím že je to dost znát 47
14:23:54
01.11.2017
vhml
-> Petr Urban 01.11.17 14:22:39: jsem ochotnej před startem ujíst svačinu 3
14:22:39
01.11.2017
Petr Urban
-> vhml: To má pěkně krátkou převodovku... Nebo menší váhu, vydělej zbytečný věci z auta a jdi si každý večer zaběhat 1
14:17:04
01.11.2017
vhml
-> Petr Urban 01.11.17 14:12:45: s Miatou jsem měl 163 dle GPS, jenže foukal dost protivítr a na šestku už to nemá sílu, protože jsem dole před poslední zatáčkou měl 158 na pětku v omezovači.

Potřebuju víc koní 2
upraveno 1x, naposled 01.11.2017 14:19:42
14:12:45
01.11.2017
Petr Urban
-> Tuner#2: Pěkně to borcovi šlape ten Civic, přesně takového sháním v good stavu a dlouho v ČR ani na mobile nic. Kolik si měl na cílovce dle GPS když Vás tak svižně dojížděl.
11:39:40
01.11.2017
czechino
-> Eidy: Jo tak 6 , no zmanipulovali mě kamarádi k BMW 1
upraveno 1x, naposled 01.11.2017 11:40:21
11:25:00
01.11.2017
Eidy
-> czechino: Jo, ale jsou to 2 různý weby. Tady jsou primárně škodovky, proto nehledám souvislosti s majitelem BMW. Až pak koukám na nick a říkám si, že ho asi znám.4
11:17:00
01.11.2017
czechino
-> Eidy: účtů? Na virtu mám jeden, na YT taky jeden pod stejnám nickem 4
11:01:54
01.11.2017
Eidy
-> czechino: Twl teď mi to docvaklo. 3



edit: Kolik účtů máš, tolikrát jsi člověkem.
upraveno 1x, naposled 01.11.2017 11:02:56
10:58:59
01.11.2017
czechino
-> Eidy: Řidič jsem já 3 jak píšu na YT nebylo to jen tohle kolo...
10:48:26
01.11.2017
Eidy
-> czechino: Stane se. Když je to jedna nebo dvě zatáčky, tak ok. Člověk je tam třeba prvně a ono sledovat stopu a zrcátka současně je pro začátečníka náročný. Ale tohle je už naschvál a zasloužil by rákoskou přes holý záda. A pan řidič je asi trochu nervák. Zbytečně. Holt tam pustí každého.
upraveno 1x, naposled 01.11.2017 10:48:57
10:20:14
01.11.2017
czechino
Občas se na okruhu narazí na totálního dementa kterej asi neunese že ho někdo předjíždí a neuhne za žádnou cenu. Od 5 minuty



BMW E36 328i touring Most TRACKDAY 28.10.17
06:51:34
01.11.2017
Antony - zrušená registrace
Něco málo odemě

Onboard Antony Škoda 130 L/A 2. jízda The Most Autoshow #6
22:13:53
31.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady je nás dost vidět 4



Most circuit trackday - Fall 2017 (28.10.) session 2/2
06:26:08
31.10.2017
vhml
-> Eidy 30.10.17 21:56:25: na tom GTR se asi musel někdo střídat, protože vždycky jeden stint jel rozumne a druhej strašný hovna. Kolo po tobě ho předjížděla nějaká Felda.
upraveno 1x, naposled 31.10.2017 06:26:41
23:53:04
30.10.2017
MajoLR
22:59:03
30.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady je ta O3



O3 RS - Riding with my wife on my B-Day - Autodrom Most 28.10.1985
21:58:47
30.10.2017
Eidy
Zadní pneu doplatily na předchozí velký odklon. Takže kdo chce prořezávat Toyo, nedělejte to. Pod vzorkem není žádné "maso".
zvětšit Autodrom Most - obrázek od Eidy vložen 30.10.2017 21:58:47
21:56:25
30.10.2017
Eidy
Taky jsem nahrál videa. Tentokrát nebylo nic vyloženě zajímavého. Snad jen předjetí Mercedesu GTR AMG na vlhké trati. Nevím, kdo řídil a jestli to nebylo jeho poprvé. A pak byla dobrá jízda s Petrem, kdy to už oschlo a dalo se opírat do brzd. Lepší zadní destičky pomohly. Prolítnul jsem esíčko za cílovkou bokem a předtím předjel 2 auta na brzdách. Tam modrá Honda je bývalá Danyho závodnička, se kterou trápil spousty aut. Ale je tam sériový motor a pár dalších věcí. Potom jsem mluvil s majitelem a ten říká: "Koukám do zrcátka, hele škodovka. Ty vole ona nás předjíždí. Ty vole bokem!" 5

Jinak jak jsem řekl, snažil jsem jezdit čistě a díky vodě jsem se bál brát obrubníky, protože klouzaly. Takže video nuda, ale užil jsem si to.

Š110R - Autodrom Most 28.10.2017 - Stint 6
20:08:17
30.10.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.10.17 19:51:57: jo, ja tam mam vlastne v grafu zadáno 6500ot, proto mi to napočetlo 210.

Jak říkám, je mi to celkem jedno, ale nechápu to, protože znám z praxe na třech autech jakej je to obrovskej rozdíl.
19:51:57
30.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 30.10.17 19:42:38: Maximálku 210 jsem nikdy neměl. S SP 3,9 to bylo kolem 200 a teď je to se 4,22 kolem 180ti. Asi jsem magor, ale dotočenou pětku párkrát využiju (samozřejmě na německé dálnici). Ten čas jsem měřil na tom videu co mám zde (5. jízda).



-> T 30.10.17 19:42:53: To už jsou i v tom druhé průjezdu. Zkoušel jsem to několikrát v minulosti a pak to i dle race chrono porovnával. Mnohdy je lepší některé pasáže neřadit a táhnout to v kuse na kvalt.
19:48:26
30.10.2017
MVM
-> Tuner#2: Nechci se tu pouštět do debat o ničem - ale stojim si za tim že seriové odstupňování čtyř i pětikvaltů,natažených či zkrácených v různých provedeních od 4,44 po 3,9 má prostě ke sportovní převodovce hoodně daleko. Není to ani ryba ani rak. A že TO někde vychází (ať už je to náhoda nebo souhra díky profilu pneu ) neznamená že seriová převodovka je dobrá/vhodná na sportovní jízdu.(Ano připouštím že MTX formule mivaly homologovanýho seriovýho pětikvalta) Ale pokud se spojí dobrý motor s rozumně odstupňovanýma převodama - tak je to použitelné na všech tratích - (to je případ cupových závodů -i třeba Sadev převodovek starých Octáviacupů ale i jiných pohárů kde jsou převody jednotný) A co volných převodů se týká - tam je to zase o motoru a jeho průběhu. Velký motory stačí klidně měnit jen poslední tři kvalty a umění je najít optimální "trojku" která se jezdí nejčastěji. atd ..
19:42:53
30.10.2017
T
-> Tuner#2: máš zahřáté gumy na tu 4 už ? 40
19:42:38
30.10.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.10.17 19:31:06: kdežto maximálku 210 využiješ s 90 koněma pravidelně 3 Oni totiž neexistují jen LR převody 4 Dej si schválně do grafu převody z pětikvaltový 130RS - to jezdím ve stovce.

Jako nemyslím to nijak zle, jen tomu prostě nerozumím. Právě pro svezení na okresce je to ještě důležitejší než na okruhu. Zrovna tak v Mazdě je 5kvalt odstupňovanej podobně jako ve škodovce a jsem hrozně rád, že už ho nemám a zainvestoval jsem do šestikvaltu - byť je to kvůli kokotsky krátký jedničce na slalomu o dost pomalejší.

V kterým videu najdu ty dva průjezdy?
upraveno 2x, naposled 30.10.2017 19:45:37
19:34:38
30.10.2017
MVM
-> vhml: To sice není uplně nejšťastnější definování, ale asi víme/chápem jak to myslíš.
19:31:06
30.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 30.10.17 19:04:40: Na okruhu budou kvalty pořád nějak vycházet a nikdy to nebude 100%. V ideálním případě co okruh to jiné odstupňování aby kvalty sedly tak, že dotočíš otáčky před zatáčkou. Tohle, ale v amatérských podmínkách nikdy neuděláš a my s Eidym autama jezdíme hlavně pro radost i na okreskách a tam je převodovka s maximálkou 140km/h tak nějak celkem k ho*nu...



Ještě co se týče časů, tak si schválně stopni dle videa dva prljezdy:



1. v 3:15 na trojku až po vracák

2. v 5:35 celá pasáž na čtyřku až po vracák



schválně zda dojdete ke stejnému výsledku jako já. 4
upraveno 2x, naposled 30.10.2017 19:38:27
19:22:23
30.10.2017
vhml
-> MVM 30.10.17 19:14:48: přesně tak, auto není poháněný točivým momentem motoru ani jeho výkonem. Ale točivým momentem na kolech...
19:15:50
30.10.2017
T
-> Tuner#2: dle řazení si myslím, že by tam klidně 3 šla....sice na hraně, ale šla 4 ale máš pravdu, že je to asi bezpečnější 4
19:14:48
30.10.2017
MVM
-> vhml 30.10.17 19:04:40: Aneb motor výkon dělá - převodovka prodává 2
19:04:40
30.10.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.10.17 18:12:05: to právě pořád nerozumím proč s Eidym jezdíte sériový převodovky, který to auto totálně zabíjí. Co je platný mít nějakej výkon, když ho kvůli převodovce dokážeš použít jen 3/4. Třeba když k kouknu k tobě na onboard tak máš od třetí zatáčky až po výjezd z vracáku celou dobu nějaký 4500ot, což je celkem bídnejch 55kW podle grafu v kartě.

To jsem právě vůbec nechápal na předloňský Berounce kdy jsme jeli sériovej motor ze 120tky, kterej ale šel díky správný převodovce neustále držet řádně pod krkem. Úplně jiný svezení.
18:12:05
30.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kpt.Budha 30.10.17 08:10:11: NJ víc využívat obrubníky to chce určitě. Já teď na podzim díky větru stejně nehonil čas ani stopu, spíše jsem si to tak nějak užíval a hobloval zadní gumy, který stejně už byly na vyhození. Ráno to klozalo a odpoledne jsem si i dost hlídat zrcátka díky silnějším autům, takže poučky šly stranou. 8



-> T 30.10.17 15:38:15: Není podle mě důvod. Maximálně na mokru, když je nižší průjezdová rychlost chodí na trojku pro výjezd na cílovku, ale na suchu je určitě rychlejší čtyřka navíc s menším rizikem smyku pokud bude třeba ubrat díky nějaké překážce apod.
15:38:15
30.10.2017
T
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.10.17 21:35:06: nezkoušel jsi 3 pod matadorem a na konci před cílovkou ?
08:10:11
30.10.2017
kpt.Budha
-> Tuner#2: Pokud si dobře pamatuji, tak jsi byl taky na coachingu a neříkal ti kouč tu samou poučku jako mně, že jedno kolo na trati je až až? 1 Nicméně ty Cupové Octávie, to je letos dost smutný příběh 8
00:26:49
30.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
A tady jsem našel video z testu O3 cup.



Hodně zajímavý video kam až jde stopa natáhnout a jak si okruh "narovnat"



2018 Prototype test session - Autodrom Most - Petr Fulín - 1:48:92
00:22:46
30.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.10.17 21:32:33: Tady je ta O3 a za ním to TTčko



Audi TTRS Revo - Autodrom Most time attack
21:35:06
29.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Nahrál jsem na kanál všechny včerejší jízdy i s rychlým popiskem, aby jste se případně snadno našli 4



Žlutka 5. jizda autodrom Most 2017 podzim
19:38:09
29.10.2017
sikula
-> MVM: 47

-> ZdrubT: Ty jsi mi včera připomněl, mladas kouká na pohádku, Plamínek a čtyřkoláci 166
08:45:50
29.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdrubT 29.10.17 08:29:29: MVM mysli ten vyrezly kotouc na EVU.
08:29:29
29.10.2017
ZdrubT
-> MVM 29.10.17 07:05:36: Proč?? To auto bylo naprosto v pořádka po stk. Nevim co jsem mohl udělat jinak.
07:05:36
29.10.2017
MVM
-> ZdrubT 28.10.17 19:49:14: Tady se chodilo dlouho se džbánem pro vodu .. 7
Extreme Tyres