skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
19. Sraz Škoda Želiv 19. - 21. 9. 2014
-> Pivodak: Já myslím, že jo, nevím co je pro tebe ztráta času? Ted v záři by měli být i sprinty.
nevím kde to napsat ale asi sem,oplatí se ještě jezdit na želiv nebo je to škoda času??v září bych se rád zajel poprvé podívat.....
-> Šediváček: Já myslím, že to sací koleno podivného tvaru to roztačí a brzdí řádně tu směs.......... ale už to tu nebudu rozebírat, přeci jen to sem nepatří.
-> Čokin: od Vény: To já bych řek spíš ten karbec,co se týká proudění v sacim traktu.Si spočítej,jaký průřez dif potřebuješ na svůj motor a sedr 130 z toho určitě nevypadne
A na jízdu za 5-litrů mam zimovku,s timhle autem se chci taky užít trochu srandy
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> vhml: od Vény: Koment do síně slávy
A máš nějak podloženo,že to IDF je o tolik lepší jak Polák?Že bych udělal Upgrade
Ale mě to celkem funguje i v celku nesmyslnym osazenim a pořád pochybuju,že by horizontály přinesly takový zlepšení.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> vhml: Tak kazdy si musi rict co od toho auta chce.....ja chci sem tam pohar a hlavne si jet na dovolenou do Chorvatska za 7 litru spotreby.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Šediváček: Jediny co to skrti je to sani, ale rozhodne ne ten karbec.....
Downgradovat auto kvůli získávání poháru je hodně zvrácenej způsob zábavy ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Už se poprali??? Jsem skoro rád, že jsem se (ač nerad) nezúčastnil a šaškoval jsem s poměrně velkým nervováním (který do dneška neskončilo) o pár km vedle...
-> Čokin: od Vény: Tak dej to co mam já a budeš se vracet k sedru možná jenom kůli těm pohárům
A u mě znamená sedr spousta práce,protože to je malej karbec.A asi vytrham ten béžovej introš,dam anatomi a skládanou převodovku.A ještě DCOE,aby se ten motor neškrtil....ne díky.A tak V-tec a 1,4T nejezdí ne škodováckých srazech,na tuningách sem v S2000ccm,takže buď rád za 1,6-ky ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Vrba: od Vény: Jo to by byla taky možnost,ale to už bych musel vyříznout kasli a nebo zavěsit motor pod auto ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Šediváček: Tak dej Sedr a je po problemu..... Ja jezdim Sedr 32ku na 15ce a ukrmito vcetne dif.
Me taky stve ze mam na sprintech ve skupine do 1,6ky Vtecy a 1,4T ale tak to proste je...hold musis proto udelat jeste vic aby byl pohar.
Me taky stve ze mam na sprintech ve skupine do 1,6ky Vtecy a 1,4T ale tak to proste je...hold musis proto udelat jeste vic aby byl pohar.
-> Šediváček: Dej si tam ten modrý filtrbox a nikdo nic nepozna ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Šediváček: Jenže to není seriové provedení daného vozu. Ale svévolná úprava majitele vozu za účelem zvýšení výkonu...
Takže pokud má organizátor nastavené rozdělení tak, že jakákoli úprava = speciál tak máš zřejmě pešek.
Docela se mi líbilo dělení na Běšinech, kde se počítaly úpravy (karburátor, svody, vačka atd), při překročení nějakého počtu bylo auto umístěno do speciálů.
Ovšem ohánět se papírem, že daný karburátor se montoval na úplně jinou škodovku, takže je to vlastně seriové provedení mi přijde poněkud na hlavu...
Takže pokud má organizátor nastavené rozdělení tak, že jakákoli úprava = speciál tak máš zřejmě pešek.
Docela se mi líbilo dělení na Běšinech, kde se počítaly úpravy (karburátor, svody, vačka atd), při překročení nějakého počtu bylo auto umístěno do speciálů.
Ovšem ohánět se papírem, že daný karburátor se montoval na úplně jinou škodovku, takže je to vlastně seriové provedení mi přijde poněkud na hlavu...
-> m8rinek: od Vény: No je vidět,žes trochu nepochopil o co mě jde
Já se bavim o karbecu sériově montovanym v MB do sériových aut značky škoda.To,že se jezdil i v různých závodních homologacích,ale to ty samozřejmě víš,neni moje věc ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> vhml: od Vény: Běšiny sou vyřešený s bednou
,jak řikam,mám předplaceno.Ale nejsem magor,abych někde pobíhal jestli mám pohár.Takový nikdy nebudu,ale nasere mě,když si vyžírám průsery defakto jenom já.A máš pravdu,převodovky atd nikdo neřeší,jezdí tam auta,co by tam vůbec neměly co dělat.Hlavně taková zelená stovka se 4-okem,nevíš kdo to je?
A je to nějaký divný ten karbec,ale dif stačí jak je vidět.DDSR má taky 22/24 a pak to stačilo až na 1300ccm.Tohle tak trochu nechápu ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> dragon_cb_cz: od Vény: Tak je to na kilo sériový karbec,nebo snad nevidíš co je ofocený?Já vim,že to v sérii neni ten můj motor,ale to tam neni žádný auto.Ale tak jednou sou pravidla,že se škodovácká řada montovat může tak co?Nevidim jediný rozdíl oproti DDSR,kde si můžu dát dif z 603-ky a každej bude vědět naprostý kulový.Takže stejnej metr pro všechny a ať si dá každý ruku na srdce,jestli má sériovku.Jako jeden z mála já debil tahám interiér,30kilo plastizolu atd.Tak sem si udělal motor a mám na to doplácet?
-> Šediváček: Bohužel mám na eRku DCOE, takže je to jasná seriovka, protože se seriově montoval na GTV. Naprosto stejnej případ... Nevýhodo :D.
-> Šediváček 23.09.14 20:33:55: nemáš jen malý kladivo? Měly by být měnitelný...
-> dragon_cb_cz: od Vény: Tam sou difuzory neměnitelný, nechápu proč, ale je to tak.
-> Šediváček: A Vašek má to DCD určitě sériově osazený, že jo? Speciálně difuzory určitě nedával větší...
-> vhml: od Vény: Jo tak ale je to v rámci sériový výroby škoda.Škodovky s DCOE se taky dělali,ale nikdy primárně do běžnýho provozu.Takže mě neštvi ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz 23.09.14 20:11:19: proto se mi líbí systém jakej používá Edda. U závodních aut se technická přejímka neřeší, za to u ,,sériových" velmi důkladně ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> m8rinek: od Vény: Máš pravdu,že neni,....je to na menší obsah,takže to je pro mě defakto nevýhoda
A docela by mě zajímalo,oč ti jde zase.Takže až já tebe někde uvidim s R-kem a budeš tam mít Sedra,tak podam protest,ať tě daj do speciálů.Protože sedr se nikdy sériově nemontoval
Myslim,že to bude celkem fér vůči ostatním,co pojedou origo DDSR nebo edsr.Vážně tě někdy nechápu,ale asi nejsem jedinej ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Šediváček: Jasně, DCD je na 742 série jako prase... Nechci rejpat, ale jestli se Vašek chce tvářit, že má sérii, tak ať tam vrátí SEDR... Všichni ví, že to ani zdaleka série není, rozdělení do kategorií vždycky někomu pomůže a někomu uškodí.
-> Šediváček 23.09.14 20:01:03: zase je možná lepší se hrdě poprat se ,,závodníma" autama, než jako třeba spoustu felicíí, co jede na Běšinech v sériovkách se skládanejma převodovkama, podvozkama na unibalech atd, ale protože MPi je tam od výroby, tak to spadá do sériovek.
A na Běšinech na tebe nikdo nezapoměl, to sis prosral sám![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A na Běšinech na tebe nikdo nezapoměl, to sis prosral sám
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> OndraKrupi: od Vény: Hele neřeš to,minulý dva ročníky sem tenhle karbec neměl.I když řikam,je to dost podobný,ale neni tam to číslo stejný
A když bych byl jednou v sériovkách a pak ve speciálech,tak bych na to prděl.Takle se nedá nic dělat,sem rozhodnut knížku vozit
A ono ty ostatní sériovky co se sérií už nemaj moc společnýho se taky nezblázní.U mě to je ale holt vidět.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Luky: od Vény: Já sem nehrotící člověk,na Běšinách na mě zapoměli ve sprintu do vrchu a nedělam z toho aféru.Když mě to daj na jaře,mam aspoň něco předplacenýho.Ale bylo mě to divný,že bych byl poslední,jinak bych se o to nezajímal,jet třeba 10 aut
A defakto na Běšinách to stejně bylo mrtvý,ale i tak to je nefér vůči těm sériovkářům.Ale tak všichni sme lidi a možnosti máme podle toho,jaký si je uděláme.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Vrba: od Vény: Tak já to beru sportovně a Želivskym to nevyčítam.Ale jak sám víš,tak jezdim ve speciálech od samýho začátku,takže toho mám taky dost.Pak do toho musim poslouchat všelijaký keci jak tady machruju s kusem papíru a každej mě předjede.A když už každej má moje auto za sériovku,tak sem se rozhod,že toho využiju.Jinak bych to neřešil.A jak víš sám,tak to stejně nejede ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Šediváček 22.09.14 20:56:19: zas na druhou stranu sériovej karburátor to je, ale pro jiný auto :-)
-> Šediváček: A ten karbec je seriovej na 742? Jestli je na 110LS tak tomu tak moc není, ne?
-> Šediváček: pokud Véna doloží originalitu, tak to pro nás pořadatele bude vždy jednodušší, protože pokud bude někdo "hajzl" pujde do série s upraveným autem (a že takových lidí je dost) čas na sprintu, slalomu atd... bude mít někde jinde než ostatní série, je tam pak velký a zbytečný problém. Takže za Pohofest, knížku s sebou :-)
-> Šediváček: hele ale to je základní chyba že tu knížku s sebou nevozí. Nikdo neví všechno a když je nějaká nejasnost ohledně seriovosti a je použitá nějaká původní malosériová úprava, tak je potřeba to vždycky doložit a technikovi ukázat, že je to v pořádku. A platí to obecně, i na různých závodech, třeba kopce u Edy Patery. Těžko někomu něco vytýkat, pokud technik není placený profesionál. Pak by ale účast na takové akci byla řádově dražší, protože takového člověka by musel pořadatel zaplatit. Ale pak by byl zase řev, že je startovný moc drahý a tak dále a tak dále...
-> Šediváček: Ber to sportovně. Cas jsi měl výbornej a že jsi byl v podstatě diskvalifikovan do jine kategorie se prostě stává. I mě to jednou potkalo a pak to nebylo ani na to třetí místo,...
-> Šediváček: jeho starosti bych chtěl mít ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
od Vény: e to tady nějaký mrtvý,tak to trochu rozvíříme
Jedná se to o více akcích,ale tohle byla poslední letošní a problém pořád stejný.Nechci to tady rozmazávat,ale nikde jiný téma o srazu neni.
Takže k věci
Docela by mě zajímalo,proč jsem se svojí sériovkou pořád cpán mezi speciály ve výkonostních disciplínách.Je to Pohofest,teď i Želiv.Snad jenom Běšiny se jezdí všechno co má kola dohromady,ale to asi taky neni nejlepší.Jiných srazů se nějak neůčastním,ale dopad bych tam určitě stejně
Problém se týká karbecu,což je jedna z hlavních věcí při posuzování.Já jak otevřu kapotu,tak tam každej vidí cosi,co neví co je,ale ví,že to neni sedr/edsr a podobná pitomost a šup sem mezi autama,se kterýma už těžko můžu soupeřit.
Tak by mě docela zajímalo,proč mám speciál,když mám jenom 1300ccm,výfukový svody na který se nehraje a sériový karbec ze 110LS.To,že tam je KN-ko a ne origo filtrbox je taky jedno,aspoň to saje teplý vzduch a snižuje výkon
Celou sezonu se peru se speciálama a to moc dobře nejde.Podle mě je docela nefér,když člověk něco ví navíc,ale je to defakto jenom ke škodě.A auto tahací na podvalu,aby bylo konkurence schopný a měl člověk taky trochu tý radosti,že něco vyhrál...to mít nechci.Jinak přikládám "scan" z "návodu k obsluze" aby si pak někdo nemyslel,že kecam.Knížce je přes 40let a příští sezonu jí beru s sebou,tak sem zvědavej,jak se s tim pořadatelé poperou
Budou se muset ohnout do motoru a přečíst si číslo na karbecu.Když sem jezdil "poláka",neřeši
l sem to,typ neodpovídal,i když to je na 90% to samý.Ale teď s origo Weberem si za tim pudu,na Želivu jsem si na to s pořadatelem dal panáka,ale příště to už tak hladce neprojde
V.V.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Takže k věci
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak by mě docela zajímalo,proč mám speciál,když mám jenom 1300ccm,výfukový svody na který se nehraje a sériový karbec ze 110LS.To,že tam je KN-ko a ne origo filtrbox je taky jedno,aspoň to saje teplý vzduch a snižuje výkon
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
V.V.
-> Zeke-ten šestý: Já to nebyl..........
Lidi, víte kdo byl na druhém místě v kategorii garde/rapid?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> oppik: dal jsem vám šanci užovkáři!
ne sere měl že mi to neklaplo...doma oslava...tak jsem to pro jednou vynechal
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Zeke-ten šestý: Snad Řízek, nebo kdo.... Prostě to je ňouma vedle ňoumy cyve.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Karlos (WIO46): V těch modřanech nebo kde to měl na škodovce někdo taky žejo?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Zeke-ten šestý: Mě to je jedno, až na to že mě to sere, jak to nikoho nesere.
-> Čokin: Děkuju pane
-> Karlos (WIO46): nedám je dolu už jen z důvodu že se ti tam nelíběj![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Karlos (WIO46): nedám je dolu už jen z důvodu že se ti tam nelíběj
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Zeke-ten šestý: Dle mě si to fakt nezasloužíš, kvůli těm špalkům pod ostřikovači. Ale to moc dobře víš.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Enggik: Los Pavlos.taky první místo
-> Zeke-ten šestý: Je to fakt pekny, komecne jsem videl na živo :)
-> Zeke-ten šestý: Velká gratulace ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)