skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přednáška v muzeu Skodovky
17:33:59
08.10.2013
08.10.2013
Toušík
-> Petrson: Mě to běhá parádně už
17:33:37
08.10.2013
08.10.2013
Toušík
nemůže to někdo schopnější na počítače nějak nahrát?? Chtěl bych to vidět ale bohužel musím pryč...
17:31:40
08.10.2013
08.10.2013
Petrson
To se dalo čekat, že se to bude sekat.Viděl jsem to cca od 17:25 do 17:27 pak se to seklo a od tý doby nic
E: tak už to běží
E: tak už to běží
17:30:46
08.10.2013
08.10.2013
Majki
mobil a mobilní internet to nezvládá....
17:27:56
08.10.2013
08.10.2013
Vojťas
-> stepan: mě se to teda ještě nenačetlo :( :(
super, uz sem mel strach ze budu muset jeste aktualizovat Flash player. Do kolika to tak trva? mam o pul osme rande, tak abych ho vcas zrusil :-D :-D
super, uz sem mel strach ze budu muset jeste aktualizovat Flash player. Do kolika to tak trva? mam o pul osme rande, tak abych ho vcas zrusil :-D :-D
17:26:23
08.10.2013
08.10.2013
stepan
-> Nwkt: Už se to seká.
17:22:19
08.10.2013
08.10.2013
Vojťas
Ted jsem dorazil domu, jeste ze tak :D Diky za odkaz
15:24:38
08.10.2013
08.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Viz. post od MATTESSa
15:04:36
08.10.2013
08.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.10.13 15:01:06: do psí prdele :-( Já chtel dneska jezdit na motorce :-(
Nechá už se nekde stahnout ta prvni prednaska?
Nechá už se nekde stahnout ta prvni prednaska?
15:01:06
08.10.2013
08.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Ne, že to blbouni strhnete, tohle chci vidět celé! Už jsem hlásil ženě, že dnes přijedu pozdě
14:55:08
08.10.2013
08.10.2013
Nwkt
Jdeme žhavit dráty auto.idnes.cz/john-haugla
nd-006-/automoto.aspx?c=A1
31008_...
22:30:31
07.10.2013
07.10.2013
jourin
Tak erko je na zitra nachystany :-) Do muzea se proste musi jezdit stylove! :-D
10:26:55
06.10.2013
06.10.2013
jourin
-> m8rinek: Nebud agresivni :-))
10:24:18
06.10.2013
06.10.2013
m8rinek
-> dragon_cb_cz: Prostě tam zaznělo to co jsem psal, nebo myslíš, že jsem si to vycucal z prstu?
Jestli to na idnesu není, tak to prostě není kompletní...
Jestli to na idnesu není, tak to prostě není kompletní...
09:04:34
06.10.2013
06.10.2013
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Však já mluvím o dotazech - teda pokud se dotaz neopakoval.
01:14:48
06.10.2013
06.10.2013
MATTESS
-> dragon_cb_cz: jo, už jsem ho viděl celé. I tak jsem za to rád.
01:11:30
06.10.2013
06.10.2013
m8rinek
-> dragon_cb_cz: V dotazech řekl to co jsem tu už psal....
00:08:39
06.10.2013
06.10.2013
dragon_cb_cz
-> MATTESS: Kus na konci je useklý...
-> m8rinek: Z toho kusu videa co je na iDěsu soudím, že k 5x uložené klice Hrdlička neřekl nic, protože má (při vší úctě) trochu problém udržet linii myšlenek bez přílišného odbočování a prostě se v té odpovědi k tomu nestihl dostat než utekl ve vzpomínkách někam úplně jinam
-> m8rinek: Z toho kusu videa co je na iDěsu soudím, že k 5x uložené klice Hrdlička neřekl nic, protože má (při vší úctě) trochu problém udržet linii myšlenek bez přílišného odbočování a prostě se v té odpovědi k tomu nestihl dostat než utekl ve vzpomínkách někam úplně jinam
23:46:47
05.10.2013
05.10.2013
MATTESS
Video je tam, kdo ještě neviděl (snad celé)
auto.idnes.cz/skoda-favor it-0dn-/auto_ojetiny.aspx? c=A131004_...
auto.idnes.cz/skoda-favor it-0dn-/auto_ojetiny.aspx? c=A131004_...
01:49:27
05.10.2013
05.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin: Favo 4x4 a navíc pro skupinu S?! To slyším prvně, zajímavé. Čtyřkolka jezdila jen Andros ve Francii, ale to je tak trochu trubky s kaslí co vypadá jak Favorit, ale že se mělo chystat něco takové jsem nevěděl. Máš víc info?
23:49:18
04.10.2013
04.10.2013
jourin
-> m8rinek: To je dost sporny, myslim ze v tom nema uplne jasno.. Jak sam rikal, s motorsportem nespolupracoval a vubec nevi co se tam delo :-) Ptal jsem se ho po prednasce jeste soukrome na cokoliv o Favoritu 4x4 nebo o tom zavodnim motoru a on mi rekl, ze o tomhle vubec nic nevi, protoze mel spoustu jinych starosti :-(
Nejaka forma musela byt a ty motory fungovaly, pravda po mensich upravach. Mam tech motoru s 5x ulozenou klikou asi 5 a funguji vsechny. Obermann mi rikal, ze to pro zavodni ucely bylo vyrazne zvyseni spolehlivosti. Akorat tam davali lagry z VW a kliku si nechali vyrobit z nejakeho vysokopevnostniho materialu v anglii..
Navic pro Skodu 130LR Evo skupiny S, bylo pocitano s turbo motorem a 5x ulozenou klikou. Tam by v pripade objemu 1600 ccm v kombinaci s turbem, uz rozhodne nebyla rec o 50kW :-) Ten samy motor mel byt pouzit i ve Favoritu 4x4 pro skupinu S.. Tenhle projekt se pak diky zruseni skupiny S nerealizoval a vyvoj motoru byl zastaven :(
Nejaka forma musela byt a ty motory fungovaly, pravda po mensich upravach. Mam tech motoru s 5x ulozenou klikou asi 5 a funguji vsechny. Obermann mi rikal, ze to pro zavodni ucely bylo vyrazne zvyseni spolehlivosti. Akorat tam davali lagry z VW a kliku si nechali vyrobit z nejakeho vysokopevnostniho materialu v anglii..
Navic pro Skodu 130LR Evo skupiny S, bylo pocitano s turbo motorem a 5x ulozenou klikou. Tam by v pripade objemu 1600 ccm v kombinaci s turbem, uz rozhodne nebyla rec o 50kW :-) Ten samy motor mel byt pouzit i ve Favoritu 4x4 pro skupinu S.. Tenhle projekt se pak diky zruseni skupiny S nerealizoval a vyvoj motoru byl zastaven :(
20:38:56
04.10.2013
04.10.2013
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Že přišli na to, že to přínos nemá a proto se do toho neinvestovalo, na tom se shodujeme.... A dál to nemá smysl řešit, protože ty o koze a já o voze
20:34:16
04.10.2013
04.10.2013
m8rinek
-> dragon_cb_cz: On je rozdíl udělat novou ,,formu,, na něco co funguje a na něco co bude možná fungovat, pak to několikrát předělávat protože bylo něco blbě :))), prachy co jdou do luftu....
20:29:36
04.10.2013
04.10.2013
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Mluvim o rozpočtu na ten motor - stejně se dost podstatně upravoval a nový formy atd se musely připravovat, takže bych neviděl problém v nákladnosti rozjetí výroby (tzn rozpočtu) ale v tom, že to nemělo význam (v tom se shodujeme)...
20:14:25
04.10.2013
04.10.2013
czechino
No to už je fuk jestli kastle nebo rozpočet, bez rozpočtu nebyla kastle a bez kastle motor
20:00:57
04.10.2013
04.10.2013
m8rinek
-> dragon_cb_cz: Hrdlička to jako hlavní důvod uváděl. Proč si komplikovat život s 5 ložiskama, když 3 na těch uprděnejch 50kW stačej bohatě... Výkonovej přínos by v tom defakto nebyl, tak proč se tim zabejvat?
19:57:48
04.10.2013
04.10.2013
m8rinek
-> czechino: Ale hovno, že na Fa vč. brzd bylo počítáno s upgradem. Nebyl na to dimenzovanej rozpočet...
19:48:02
04.10.2013
04.10.2013
czechino
Vim že spousta lidí tam natáčela, taky bych si dal reprízu Jinak co to říkal o motru 790? že na to nebyla karoserie favorita dimenzovaná že?
18:47:20
04.10.2013
04.10.2013
dragon_cb_cz
-> Nwkt: Jj, právě proto si myslím, že to co říká -> Alenka: nebude ten hlavní důvod...
18:35:59
04.10.2013
04.10.2013
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Asi nebyla priorita, když připravovali OHC do faceliftu
18:33:08
04.10.2013
04.10.2013
dragon_cb_cz
-> Alenka: Blok byl novej tak jako tak, to by to byl takový problém upravit na 5 ložisek? Zrovna u Favorita peníze byly menší problém než v minulosti - tím že to byl vládní úkol tak (relativně) rozpočet byl...
13:45:34
04.10.2013
04.10.2013
Alenka
"→ Tuner#2: Říkal, že je mnohem jednodušší vytvořit a udržet olejový film na velký pánvi, než na malý vzhledem k použití olejů v tehdejším východním bloku…"
Plus by museli koupit novej transfer na kliku i bloky, na coz by jim nikdo nedal prachy :)
Plus by museli koupit novej transfer na kliku i bloky, na coz by jim nikdo nedal prachy :)
10:27:20
04.10.2013
04.10.2013
stepan
Nenašel někdo tu přednášku někde uloženou?
07:00:10
02.10.2013
02.10.2013
MATTESS
-> dragon_cb_cz: knížku nemá :-) ale je skutečně zajímavé čtení
23:45:09
01.10.2013
01.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: JJ už mě to psal Nepér na FB. V podstatě jsem takovou odpověď čekal
22:52:51
01.10.2013
01.10.2013
m8rinek
-> Tuner#2: Říkal, že je mnohem jednodušší vytvořit a udržet olejový film na velký pánvi, než na malý vzhledem k použití olejů v tehdejším východním bloku...
22:50:19
01.10.2013
01.10.2013
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Mimochodem, jestli tuhle knížku nemáš, tak fakt doporučuju sehnat... výborný čtení - a zdaleka nejen o autech.
21:30:09
01.10.2013
01.10.2013
vhml
Pokud to máte nahraný, nebo víte kde to je, prosím o odkaz, rád bych to shlédnul.
21:25:58
01.10.2013
01.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz:
20:57:01
01.10.2013
01.10.2013
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Pravděpodobně to samé co se píše v knížce - tzn že to prostě zkoušeli a vyšlo jim, že to není žádná výhra, tuším že to zmiňoval speciálně v souvislosti s kvalitou v ČSSR běžně dostupných olejů.
19:05:31
01.10.2013
01.10.2013
Tomaso435
však ono to bude na jutubu
19:04:51
01.10.2013
01.10.2013
Jazzman
Myslíte si že to někdo nahrával a bude to časem ke shlédnutí celý? Ten konec mě mrzí.....
19:03:16
01.10.2013
01.10.2013
castrol
-> Tomaso435: teraz pred koncom sa to doserie
19:01:07
01.10.2013
01.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Taky by mě zajímalo co na to říkal. Dle mě, že to u motoru v sérii nemělo moc smysl
18:55:52
01.10.2013
01.10.2013
Tomaso435
-> dragon_cb_cz: už zase ne... a zrovna ta klika na 5x uložená
17:52:51
01.10.2013
01.10.2013
dragon_cb_cz
-> Tomaso435: Už to jede
17:51:53
01.10.2013
01.10.2013
Tomaso435
-> dragon_cb_cz: aha :-D takže není chyba na mém příjímači
17:50:58
01.10.2013
01.10.2013
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Pokud to funguje tak jo
17:49:20
01.10.2013
01.10.2013
castrol
-> Tuner#2: ano
17:47:57
01.10.2013
01.10.2013
Tomaso435
-> Tuner#2: jistě :-D