Pohofest 2013

prohledat
1398 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 17.12.2012 do 29.04.2015, založil/a OndraKrupi
řadit dle data
20:37:14
09.07.2013
Eidy
-> beastyLA - ten první: To chápu. Upravit motor umí každej, zatímco kroutit volantem ne. Dělám si srandu.

Kdyby byly ty kužely nafukovací, tak si to dám taky. Ale takhle mám strach, že trefím kužel a uničím si spoiler. Já totiž kroutit volantem moc neumím.1
20:27:34
09.07.2013
beastyLA - ten první
-> Eidy: dle ohlasů byl lepší jak sprint slalom :) k zamyšlení :D atady to je o ovládání auta a ne o rychlosti. což je pro mne inspirující ;)4
20:26:51
09.07.2013
Eidy
-> OndraKrupi: Jojo. Za mě bych to řekl asi takhle, přesuňte tombolu, dejte program do taštičky nebo na krk jako v Běšinách, dodržte trochu harmonogram a jinak to klidně nechte. Já budu maximálně spokojenej.4 5
20:17:09
09.07.2013
OndraKrupi
-> Eidy: já vím, tohle jsou zas posrazové aktivity 3 jako jsou lidí kteří doufají v sérii a vítězství, ale bohužel to nejde.



víme všichni, že pokud se majitel nepřizná, nebo se mu to neprokáže díky jeho prokecnutí na netu, tak se těžko dokazuje co tam má. a že těch lidí je hodně....



Pohofest je založen na pohodovém srazu, nevím proč se řeší že každý chce řešit jen sprinty

1
19:49:34
09.07.2013
Eidy
-> OndraKrupi: Jojo, koeficient podle stáří, kilometrů, údržby, objemu, počtu kanálů v hlavě, hmotnosti atd.

Myslím, že se v tom moc rejpete. Já taky po nikom nechci, aby rozdělil speciály na NA a TA. Já s dvoulitrovou atmosférou bych třeba mohl trvat na tom, aby jel maximálně s přeplňovanejma 1200ccm. (abych dostal zlatou 1)

Trošku to upravit ano, ale sprint by neměl být hlavní náplní srazu. Koukněte na to z nadhledu.4
19:43:27
09.07.2013
OndraKrupi
tak ono by se dalo uvažovat i o přepočtu obsahu motoru, jako na rally liberec legend
18:51:53
09.07.2013
-> Vrba:

Jenže hold se najdou tací, kteří si motory upravovat nechtějí. Tedy upravovat kvůli rychlosti. Chtějí mít to svoje Zlato co možná nejvíc původní. Já se opravdu v objemech a úpravách nevyznám. Ale podle mě si zaslouží hodnocení i právě Ti, co si motory na rychlost neupravují.

Ale jak tu píšete, jsou zřejmě některé úpravy těžko poznatelné a záleží na svědomí majitele, jestli se k něčemu přizná. Ale pokud víte, kolik asi tak může neupravená sériovka s dobře udržovaným motorem jed, tak si dle časů potom dokážete udělat obrázet, kdo se přiznal a kdo ne. Samozřrjmě potom někoho vyřadit za podvádění a cenu dát druhému s horším časem, to si koleduje zase o další dohadování...

Držím palce.
18:40:51
09.07.2013
beastyLA - ten první
asi nee. zkus DNA , Merhanze či někoho kdo měl fotoaparát4
18:32:40
09.07.2013
bnjaro - bnzima
-> beastyLA - ten první: pozeral prave preto sa pytam ci ma niekto aj nejaku normalnejsiu ...
18:30:49
09.07.2013
beastyLA - ten první
díval jsi se do galerií?
18:20:56
09.07.2013
bnjaro - bnzima
nemate niekto prosim nejaku nejaku normalnu fotku kde som ja s mojou polovickou ?
17:54:30
09.07.2013
beastyLA - ten první
-> Tuner#2: souhlasím... rozdělení máš hezké.... ale už vidím ty hlasyy... má 1000 - copak se můžu rovnat 12O-ce?



ale zas jak psal Ondra, mít to rozdělené po 50 ccm je taky blbost :-/
17:33:09
09.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> beastyLA - ten první 09.07.13 17:22:45: 5 kategorií + speciál? Jak to chceš přesně dělit, napiš něco jako já v 14:03 ať se o tom dá konstruktivně diskutovat 4



-> Zazaa 09.07.13 17:24:18: To je pravda, na druhou stranu chtěl Ondra poradit jak na to a asi i on sám cítí, že přeřadit třeba Vrbu do speciálů nebyl úplně správný tah. Každopádně zpětně se o tom kecá dobře, sám to vím z hodnocení z Běšin, na místě určitě dělal myšák co mohl o tom nemám pochyb... Proto jsem přišel s návrhem kde se prakticky nikdo nemůže vymlouvat a vše je vcelku jednoduše rozeznatelné.
upraveno 2x, naposled 09.07.2013 17:34:13
17:31:51
09.07.2013
beastyLA - ten první
-> Zazaa: to nemáš pravdu :) i názory druhých jsou pro nás důležité. bylo by to lepší a jedodušší, než složité přepočítávání zadohrab, předohrab, objem, ...
17:24:18
09.07.2013
Zazaa
-> Tuner#2: ja to pisu jen proto ze tu padla otazka jak to bylo .... ne jako navrh - to je vec poradatelu jak si to urci a pak slovy klasika "Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory a můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co proti tomu můžeme dělat." :))
17:22:45
09.07.2013
beastyLA - ten první
ano, 3 skupiny je asi dnes málo, ale zas na druhou stranu dělat 10 skupin je na palici... 1000-1100; 1100-1200;...chtělo by to trochu rozdělit na ideálních 5 skupin plus speciály
17:18:36
09.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa 09.07.13 16:57:31: Zrovna jsem chtěl napsat, že tenkrát byl předohrab jako vyvrhel společnosti 40 a to rozdělení je moc obecné a nikde nebylo moc dáno co je a co není speciál. V době "pár" aut to tak šlo ale víceméně dělat bez námitek 4
upraveno 1x, naposled 09.07.2013 17:18:48
17:11:26
09.07.2013
haso
ja to zhodnotim len ako divak

bolo tu super, oddychol som si brutalne, pivecko mi chutilo :-) pokecal som si s ludmi, ktorych som strasne dlho nevidel...areal bol super a vsetko ostatne tiez

no mam motivaciu to auto raz spojazdnit do takeho stadia, ze aj na nom pridem 1
17:11:11
09.07.2013
Zazaa
-> Jumbo: tak tenkrat byl pomer zadohrabu a predohrabu precejen jinej a ty fava/feldy byly treba 3 nebo 4 a solo kategorie byla nesmysl ...



taky zdaleka vsichni nesprintovali co si pamatuju



E: jinak samozrejme spravedlive to neni .. u litiny maj vyhodu 130ky, u hliniku ten kdo ma ostrej motor jen z venku nenacancanej nebo vetsi objem, stejne tak u specialu byl smutnej clovek co mel skoro seriovou 1.3 a dal na to dvojite webery a jel proti Tunerove 1.8T, me s alfou , nekomu s turbinou nebo 600kg vazici tisicovce na vrchy
upraveno 1x, naposled 09.07.2013 17:19:10
17:09:22
09.07.2013
exwrcteam
a neni dulezitejsi sranda a zabava nez resit ze nekdo nehraje fér plej? jinak zazovo rozdeleni by nebylo spatne..
17:08:50
09.07.2013
Jumbo
-> Zazaa: takže já budu soupeřit s Dušanem?
17:03:17
09.07.2013
beastyLA - ten první
-> Zazaa: to je zajímavá myšlenka...
16:57:31
09.07.2013
Zazaa
tak na hrochaci byly kategorie 3



litina - 1000-130

hlinik - 136-Favo

special - cokoliv viditelne (karbce, turbo,jinej motor atd) nebo priznane (objem) + predohraby



podle me teda cim vic se to drobi tim hur ... tim je vic nespokojenejch kteri resi jestli v tehle nebo jine skupine by na tom nebyli lip
16:08:47
09.07.2013
Evž@
-> Jindas: laboroval sem taky a dokonce sem zjistil že ani odstupňování jednotlivých kvaltů mi nepřineslo lepší čas ve sprintu
16:05:48
09.07.2013
Jindas
-> Evž@: Už pomalinku sháním,spíš si ho nechám udělat se silnějším zubem a silnějším planetovým kolem.
16:04:12
09.07.2013
Evž@
-> Jindas: dej 4,22 a vyjdeš v pohodě s lepším časem.
16:02:12
09.07.2013
Vrba
-> Nepér: Ono by to jelo,ale místo špičky máš omezovač.
15:56:58
09.07.2013
Vrba
Tak ono jsou to sprinty především od toho,aby vyhrávali ti rychlejší a pro ty sériové to může byt motivace si ten motor upravit a pak vyhrávat - pokud je to pro ně priorita. Já jsem taky nikdy nevyhrál AOSku a nikdo kvůli mě pravidla ani způsob bodování nezmění. Ono ti,co vyhrávají to nikdy nemají zadarmo aby se ti druzí měli cítit méněcení.Jel jsem sice ve špatné kategorii a tím pádem jsem byl dost v nevýhodě,ale čas nebyl zase tak špatný jak jsem si zezačátku myslel,takže jsem spokojenej i když to dopadlo takto.
upraveno 1x, naposled 09.07.2013 15:57:49
15:54:01
09.07.2013
Jindas
-> Tuner#2: JJ je,protože já sem na konci rovinky točil 7500 na 5tku a už to víc prostě nejelo ba ani netáhlo. 4
15:49:59
09.07.2013
Mantrabeach
-> OndraKrupi: nemáš tam náhodou někde výsledky slalomu abych se kouknul?byl sem prej třetí což mě zaskočilo tak bych se chtěl kouknout na čas
15:48:57
09.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jindas 09.07.13 15:43:52: A myslíš, že to je jen o převodovce když koukám na ty časy? SP 4,5 + 1500ccm a horší čas než trakčně znevýhodněný přední náhon, 1,4 a SP 4,16? 4 S 1500ccm musíš mít cíle trochu někde jinde ne?
upraveno 1x, naposled 09.07.2013 15:53:19
15:43:52
09.07.2013
Jindas
Poker face z mojí strany a 3místo o 3 desetiny v čoudu.... 3 ... stavím novou převodovku 40



Někdo se zájmem o stálý převod 4.5? 3
15:36:03
09.07.2013
Qwak
škoda že mi u druhyho sprintu odešla 3jka do věčných lovišť 8
15:30:13
09.07.2013
Nepér
Já bych to rozdělil tak, abych vyhrával kategorii "nejede to", ti co jim to jede mě totiž pěkně serou 3
14:49:54
09.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> skodovak 09.07.13 14:43:44: A kde by teda byla litina? To už máš zas o kategorii víc a pak bys teda něl ještě mít kategorii pro 1000MB a starší protože mají jen 1000ccm. Jak by jsi řešil sérii 135tku Fávo vs. 136tku, která bude mít KP 11:1, 280tku vačku na Lekru? To bys fakt musel o každém autě vědět vše (vím toho dost a pokud pojedu klidně sporné auta pomůžu rozdělit). Proto to chce pojmout víc obecně do 4 kategorií jak to bylo a jak píšu a holt obyč Rapid 130tka litina a nebo sériové Fáčko bude mít na sprintech smůlu což se teda dá snad i očekávat s takovým autem a není to jeho priorita 4
upraveno 3x, naposled 09.07.2013 15:02:18
14:48:22
09.07.2013
skodovak
-> OndraKrupi: ta bude pořád.. a základ 130ku od Fáva rozeznáš



to jestli ve fávu fábie bude už je jiná,ovšem to už je na čestnosti lidí a jak píše Honza v tom budou lehčeji upravená fáva trochu tratná.. nic naplat no



Hlasování přes net a ježdění bez časů (kategorií)už není sprint jako sprint a to polovinu lidí odradí..
upraveno 1x, naposled 09.07.2013 14:49:37
14:45:22
09.07.2013
dragon_cb_cz
-> OndraKrupi: Nebo tak, hezky jezdit bez kategorií a pak na webu udělat klikátko, kde si může člověk zvolit jaké kategorie se mu líbí - každý by si pak mohl najít to které mu přijde spravedlivé... akorát nevím, podle čeho byste vyhlašovali poháry 3
14:45:01
09.07.2013
OndraKrupi
-> skodovak: zase pak je spor fáčko s 1289 a např. nepér s 1,4 a další favorit co tam byl s 1,4 a už zase jsme na nespravedlnosti 3 74 74 74
14:44:02
09.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> OndraKrupi 09.07.13 14:22:02: Ondro NZ a pokud použiješ můj mustr bude mě ctí, že jsem mohl pomoct.



Rozdělit série je sice zajímavá myšlenka, ale jak to chceš poznat? Laik a nebo ten co doposud neznal třeba bitmapovo Fávo, tak si řekne série s Lekrem, litinové svody a ono ejhle 16:07s... Fakt to takhle nejde podle mě a že už jsem těch starů a problémů s kategoriema zažil. Vždycky bude někdo mírně tratný (např. my s 1,3 oproti 1,4) ale pořád je to v mých očích nejrozumnější kompromis. 4
14:43:59
09.07.2013
dragon_cb_cz
Tak bych se klonil ke kategoriím do 1200, do 1300 a 1300+ (aby tam spadly i docela časté 1340ky - otázkou je, kdo je přizná). S1 a S2 tak jak napsal -> Tuner#2:



Ale až tak mě to netrápí, taky by se dalo udělat tolik kategorií co motorů... úplně spravedlivé to nebude nikdy. Já jsem se svým časem na naprosté sérii spokojený do té míry, že se nemusím vztekat, ale zároveň to beru jako motivaci do budoucna 5
14:43:49
09.07.2013
OndraKrupi
pozná se to na časech... nebo je řešení jezdit to bez hodnocení 1 každej jen uvidí svůj čas a pak ať se mezi sebou baví kdo co má
14:43:44
09.07.2013
skodovak
-> Tuner#2: píšu to tak aby právě favorit nebyl s litinou..... řikám do 1300 serie místo do 1200... tzn litiny.......fávo do 1400..
14:41:45
09.07.2013
M@rtin
-> Tuner#2 09.07.13 14:37:14: Ono je to o tom jestli majitel řekne co tam opravdu je schovaný.47
14:38:47
09.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> skodovak 09.07.13 14:36:07: Favorit není 1350 a míchat Fáva (respektive 1,3) mezi 120cky tak si kluci s litinou fakt neškrtnou... To je blbost.
14:37:14
09.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> M@rtin 09.07.13 14:12:56: Pokud by chtěl Ondra přidat ještě jednu kategorii, tak čistě teoreticky by to vůči nám 1300ccm bylo spravedlivé ALE!



Opravdu všichni přiznají kliku z Fabie či větší vrtání?



Odpovím za Tebe že ne a není ani možné to poznat. Kamarád má čistou 1300ccm, jeden vertikální karbec na origo sání a jen díky tomu, že chtěl pěkné víkon ventilů bez nápisu a koupil origo díl, tak mu nikdo nevěří, že to není Fabie, respektive Fabie v bloku ze 742. Tohle je strašně sporné a tak jak jsem to rozděli já je myslím jedno z mála rozumných řešení.
14:36:07
09.07.2013
skodovak
místo 1200 bych dal do 1300ccm favority jsou stejně 1350 takže 1400.... a jinak jak jsme psaly s T2
14:29:29
09.07.2013
M@rtin
-> OndraKrupi: Ono kategorií se dá vymyslet hodně, ale nikdy neuspokojíš všechny. A taky jde o to, kdo ti přizná jaké úpravy. Jsou věci co nejsou vůbec vidět. Viz vačka, úpravy hlavy, případně elektroniky.



A rozebírat někomu motor aby se zjistilo co tam je, asi není nejlepší :-)
14:22:02
09.07.2013
OndraKrupi
-> Tuner#2: Honzo a -> skodovak: Honzo, velice děkuji za takovéhle informace. Já bych měl představu nacpat tam ty série, protože ti co mají sériový motor pak jsou "mrtví" a prostě tohle bych docela rád dostal do startovního pole. a jak říká -> M@rtin: určitě ty 1400 rozdělit do 1300 a nad 1300
14:12:56
09.07.2013
M@rtin
-> Tuner#2 09.07.13 14:03:53: K tomu bych ještě přidal rozdělení 1400ccm na 1300 a 1400+

Zamítnuté přispívání mají:

  • Stroff (udělil dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) ), důvod:
Extreme Tyres