
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Most 2011 podzim
-> Tuner#2 14.09.11 18:02:45: jj, vezmu oba 

-> Antony 14.09.11 17:57:10: Popravdě netuším, měl jsem tam vždy 70 - 200mm a bylo to krátký (podle fotek, který jsem musel dost vyřezávat - fotil MATTESS), ale neumím odhadnout zda by 400mm nebylo už moc dlouhý na určité části tratě. Já budu mít snad půjčenou 100 - 400mm tak uvidíme. P.S. Vem oba



-> Tuner#2 14.09.11 17:48:08: stačila by pevná eLková 400 se světelností 5,6? nebo eLková 200 s 4?
-> Eidy 14.09.11 17:53:20: to bych mohl, něco malýho, neurčitýho
-> Eidy 14.09.11 17:53:20: to bych mohl, něco malýho, neurčitýho

-> Antony: klidně přijeď a přivez nějaký fotký tý svý přestavby 

-> Eidy 14.09.11 17:46:44: Pravda to mě nedocvaklo
-> Antony 14.09.11 17:47:03: Určitě a s dlouhým sklem.

-> Antony 14.09.11 17:47:03: Určitě a s dlouhým sklem.

Že bych se taky přijel na čumandu?
-> Tuner#2: Průměr zůstal stejnej, ale k ramenům je uchycenej jinde, což by mělo poskytnout víc stabilizace díky jinejm poměrům délek.
-> Eidy 14.09.11 17:29:57: Tak to jsme dva... BTW Ty máš silnější stabík? Měl jsi myslím 21mm ne? Pravda je uložen pevněji, ale to je i většího průřezu?
-> T: Jak říká Nwkt. Jde o ještě o poměry hmotností tažného vozidla a vleku.
Tyhle brzdy mě neurychlí. Brzdy zatím nikdy nebyly problém, čili nepředpokládám nějaké zlepšení se současným motorem, podvozkem a pneu.
Jestli něco zlepší nebo zhorší čas na kolo, to může bejt silnější stabilizace na předku. Jinak nic. Ruce mám pořád nějaký volšový a neznám žádnýho závodníka, kterej by mi odborně poradil. Asi se budu muset zapsat na nějakej kurz nebo nevím.
Tyhle brzdy mě neurychlí. Brzdy zatím nikdy nebyly problém, čili nepředpokládám nějaké zlepšení se současným motorem, podvozkem a pneu.

Jestli něco zlepší nebo zhorší čas na kolo, to může bejt silnější stabilizace na předku. Jinak nic. Ruce mám pořád nějaký volšový a neznám žádnýho závodníka, kterej by mi odborně poradil. Asi se budu muset zapsat na nějakej kurz nebo nevím.
-> T: Ne, ještě maximální hmotnost vleku nesmí překročit pohotovostní hmotnost auta.
-> Nwkt: : takže stačí,když bude souprava pod 3,5t. ? ve zkratce? a to že je bržděnej nebo nebržděnej vlek se nejedná?
-> Eidy: : to je mi jasný
já myslel vydržet to letos tak jak to je
ale jestli stíháš ty brzdy, tak budeš zase o něco rychlejší
bych se nebál, že budeš mít s někým ze škodovkářů problémy
.....když ten Martin nechce jet 
-> Eidy: : to je mi jasný





-> Nwkt: viz apple s bílým rapidem na hrocháči tenkráte
akorát ve vzorku mu po tom slalomu pár kostiček chybělo


Asi se pojedu jen podívat na závodění ještě nemám... teda ona na to ještě nemá....
Ale všechno bude 


-> Nwkt: 

-> stika87: OR 34 a budeš král driftu 

motorove bych vas uz asi stihal ale bojim se tech pneu 

-> Eidy: ja tam jedu Feldou, tak te pustim radsi v prvni sikane, abych te nebrzdil

-> T: Podle písmene c) tohoto ustanovení opravňuje řidičské oprávnění skupiny B k řízení jízdních souprav složených z motorového vozidla podle písmene a) nebo b) a přípojného vozidla, pokud maximální přípustná hmotnost soupravy nepřevyšuje 3 500 kg a maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost motorového vozidla. V tomto případě již neplatí omezení maximální přípustné hmotnosti přípojného vozidla 750 kg, přípojné vozidlo tedy může být těžší. Jediným omezením hmotnosti přívěsu zde je, že jeho maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost tažného motorového vozidla. Pro celou jízdní soupravu pak platí omezení spočívající v nepřekročitelné maximální přípustné hmotnosti na nejvýše 3 500 kg. Příklad takové jízdní soupravy může být následující: tažné motorové vozidlo o maximální přípustné hmotnosti 2 000 kg, s pohotovostní hmotností 1 500 kg, spojené s přípojným vozidlem o maximální přípustné hmotnosti nejvýše do 1 500 kg, tj. jízdní souprava o maximální přípustné hmotnosti do max. 3 500 kg.
-> T: Most vynechat nemůžu. To prostě nejde.
-> Nwkt: : jaké podmínky?
-> Eidy: : já nápad mám.....počkej na další Most


-> Eidy: : já nápad mám.....počkej na další Most


-> Tuner#2: To sice dávám, ale ne moc a musím jet hranu 

-> radekp 12.09.11 13:23:52: Pokud splníš určitý podmínky, tak nemusíš mít E a můžeš táhnout těžší než 750 kg
-> Eidy 12.09.11 14:16:44:
stejně nám všem dáváš obklad, takže můžeš být v klidu 


-> Tuner#2: Přemejšlím, co vymyslet, aby mi to jelo líp, ale nic kloudnýho mě nenapadá. Snad jen vypustit vám kola a zahodit ventilky 

-> radekp: Když dneska skočíš do autoškoly, tak do Mostu už jedeš s Éčkem. Já se tehdá přihlásil do kurzu ve středu, ve čt a pá jsem měl jízdy a další čtvrtek nebo pátek jsem dělal testy.
-> Tuner#2: Eidy má o chlup větší obvod kola, ale já jsem zase pomalejší
jinak podval jsem měl domluvený, ale pak jsem zjistil že mám prázdnou kolonku v řidičáku v sekci bržděný přívěs

jinak podval jsem měl domluvený, ale pak jsem zjistil že mám prázdnou kolonku v řidičáku v sekci bržděný přívěs
-> radekp 12.09.11 13:14:18: Lehce přes 150km/h, Eidy tam jezdí se 4q 

-> Tuner#2: Schválně kolik máte maximálku na rovince? Já z té mojí plechovky víc jak 160 nevytáhnu (malé kola a krátká skříň) - přes 6000 obvykle nejdu

-> Nepér 10.09.11 22:22:04: Na to je lepší dálnice bez provozu, rovinka v Mostě není moc dlouhá a dost záleží jak moc nasrdce najedeš výjezd z poslední zatáčky. Tam není moc prostoru na to zkoušet jak to komu jede vedle sebe.

-> Nepér: Tak ale jinde než na okruhu se to tak rychle nenaučíš. Nebo aspoň nějaký základy. Asi nemá cenu tam jezdit, jestli plánuješ jet na půl plynu, ale ono by ti to stejně nedalo ;)
-> Nepér: Než se na tu rovinku dostaneš tak bude dávno pryč 

Mno... když mě to nejede a nebrzdí, bych to rozbil... a musim vyměnit volej. Váhám/mám strach o sebe, o auto a tak... neumím řídit... nikdy jsem tam nebyl. Ale docela rád bych to někdy zkusil, hlavně by mě zajímalo, jestli mi T#2 na rovince ujede nebo ne 

-> cPetan: To záleží, komu se nacpeš.

Sveze mi někdo?
Asi bych se tam zkusil jednou projet, ale se sériovkou to bude na prd 


→ R@ZOR: Už je mu zas líto pneu a brzd
Pokud se
nerozhodne jet, tak se domluvíme a svezl bych se s tebou
Jen at kouka jet! Ja mam taky fungl nagl brzdy i pneu..

nerozhodne jet, tak se domluvíme a svezl bych se s tebou

Jen at kouka jet! Ja mam taky fungl nagl brzdy i pneu..
-> Tuner#2:
-> R@ZOR: Už je mu zas líto pneu a brzd
Pokud se nerozhodne jet, tak se domluvíme a svezl bych se s tebou 

-> R@ZOR: Už je mu zas líto pneu a brzd


-> Rapid05: Srabe... 

-> sikula 05.09.11 19:47:10: JJ snad se taky objeví 

-> Rapid05: Marek nepojede? Misto bych mel ;-)
-> T: Martas asi nebude chtít, víme všichny jak je to nákladné.
-> Rapid05: : jak na prd? proč?
sakra zrovna zítra nemám čas, jinak bych si rád udělal chvilku
tak dej pak vědět jaký to bylo
-> sikula: : já s ním počítám
kde je vůbec? 


tak dej pak vědět jaký to bylo

-> sikula: : já s ním počítám


-> Tuner#2: Ještě by jsme mohli ukecat Xtunera ?
-> T: Protože by to bylo na prd
Mimochodem zítra jedu do Příbrami prohnat KTM X-bow, tak navštívím tvůj kraj.
-> R@ZOR: Měl bys případně místo v autě?

-> R@ZOR: Měl bys případně místo v autě?
-> Rapid05: : proč ?



-> Eidy: já jedu také.
-> stika87: pozeptám se našich kluků a kdyžtak klidně...
Na 99% jedu ;-)
-> stika87: pokud to dopadne tak klidně
-> Mantrabeach: snad ti to vyjde pokud jo tak ti zas budu delat tezitko a o benal se rozdelime ;-)
-> radekp: pokud pojedes po ose asi bych naskocil ;-)