-> Qwak:
Já myslím že rozložení brzd.. Ale u takovýhle mašiny se nedá vyloučit nic
Jo tak to bude plnící tlak - to má popsaný (brzdy jsou to spodní) sorry
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
20:25:08
28.02.2014
28.02.2014
Qwak
-> MVM: brutální jen by mě teda zajímalo co tam šteloval tím kolečkem v prvním závodu.. ? tlak turba ? brzdy? podvozek?..
20:00:53
28.02.2014
28.02.2014
Luky
-> MVM: to už jsem zkouknul taky. Moc pěkný. Jsem nemocnej, tak tady odpoledne trávím s takovými videi. Ještě jich mám pár v plánu
19:53:12
28.02.2014
28.02.2014
MVM
19:21:57
28.02.2014
28.02.2014
Luky
19:21:36
28.02.2014
28.02.2014
Luky
-> H.: že jsem to někde viděl hezky popsané a vysvětlené, ale protože jsem to nemohl znovu najít (už je to nějaký měsíc co jsem to viděl), poptával jsem to tady ať to sem někdo dá
15:59:35
28.02.2014
28.02.2014
H.
A co jsi o něm psal?
15:35:28
28.02.2014
28.02.2014
Luky
-> H.: joo, adamek, to je ten web o kterém jsem tady nedávno psal.
Funkční ink: www.adamek.cz/pick-up/... /tazeni-privesu-ridicak
Funkční ink: www.adamek.cz/pick-up/... /tazeni-privesu-ridicak
15:23:51
28.02.2014
28.02.2014
H.
Poslal mi ho MVM
www.adamek.cz/pick-up/... /tazeni-privesu-ridicak
www.adamek.cz/pick-up/... /tazeni-privesu-ridicak
10:13:44
28.02.2014
28.02.2014
Luky
-> H. 27.02.14 21:03:16: den sem prosím ten odkaz
08:38:18
28.02.2014
28.02.2014
H.
Jak jsem psal, já bych se do toho měl vejít. Jak do staré, tak do nové verze. Asi je třeba, aby si to vzal každý potenciální tahoun dle svého konkrétního případu a namodeloval si, zda se do toho vejde nebo ne. A samozřejmě počítat s tím, že co platí dnes, nemusí platit v květnu.
22:46:51
27.02.2014
27.02.2014
Eidy
-> H.: Tak jsem to taky studoval a v podstatě máš pravdu. Jak je tam psáno "co koule snese", čili rozhoduje okamžitá hmotnost a nikoliv maximální vleku. Se mi celkem ulevilo, páč jsem si pořád myslel, že porušuju zákon. Fuj fuj ostuda. Ale nakonec asi ne.
21:10:56
27.02.2014
27.02.2014
Zazaa
-> H.: ta pokurvena zmena co ted plati a zas nebude se tyka tahani vleku nad 750kg pouze s ridicakem na skupinu B
21:03:16
27.02.2014
27.02.2014
H.
Tak mi pres SZ prisel odkaz nw nejaky dalsi vyklad toho, co se muze a nemuze s jakym ridicakem tahnout. Ale po pravde jsem to zcela nepochopil. Od ledna 2013 je pry nejaka zmena v zakone, ktera to radikalne meni a zprisnuje. Zaroven zavadi novou podskupinu ohledne tahani privesu. Nasledne v breznu 2013 pry vyslo nejake narizeni, poukazujici na to, ze tato zmena, ktera kela priblizit zakon k zakonum unijnim, vychazel z nespravneho prekladu a tudiz, byt je to oficialne platny zakon, nemeli bychom se jim ridit. Pak snad byla v lete zmena, ale v tom jsem se pak uz ztratil. Z toho, co jsem po vsech tech zmenach pochopil, by snad mohlo platit vse, co jsem napsal, mozna vyjma prvni otazky, kde je pripojitelnost privesu omezena na 3500 kg. Ale jisty si tim nejsem. Kazdopadne jsem presvdcen, ze popsanou soupravu mohu vytvorit a s B+E tahnout. Bzla tam zajimava mylenka, ze unijni pravo je nadrazene narodnimu, ale kdo zna jeste unijni?
20:11:26
27.02.2014
27.02.2014
Zazaa
-> Eidy: tak podle toho jak tu Nemci jezdej si to asi myslej :)
20:04:57
27.02.2014
27.02.2014
Eidy
-> H.: Je, to by bylo hezký, kdyby se u nás uznával zvyk z Německa, že na dálnici se jezdí co to dá.
19:55:19
27.02.2014
27.02.2014
H.
Je to z nejakeho vykladu. Jak je to v Nemecku, nevim, ale predpokladam, ze si to budou staty navzajem uznavat.
12:48:37
27.02.2014
27.02.2014
Eidy
-> H.: To jsi vytahal někde z vyhlášky? A platí to stejně i v Německu? Abychom mohli argumentovat stejně i za hranicema.
Jinak ale díky za osvětu. Je to paráda.
Jinak ale díky za osvětu. Je to paráda.
12:37:54
27.02.2014
27.02.2014
H.
Jak už jsem tu psal dříve, je třeba zodpovědět 3 otázky.
Píšu svými slovy:
1) Co mohu za co zapojit?
Za motorové vozidlo mohu zapojit přípojné vozidlo, pokud největší technicky přípustná hmotnost přívěsného vozidla je menší, než největší technicky přípustná hmotnost motorového vozidla. V techničáku v odkazu 6 hmotnosti.
Laguna má 2080, vlek 2000, takže splňuji.
2) Kolik mohu na vlek naložit?
2a)Aktuální hmotnost přívěsného vozidla nesmí přesáhnout Celkovou hmotnost přívěsu zapsanou v TP motorového vozidla v kolonce 11, neboli lidově "hmotnost na kouli"
Laguna má hmotnost na kouli 1650, vlek 480, Žába cca 820, skutečná aktuální hmotnost vleku tedy bude 480+820=1300, což je méně, než 1650.
2b)Nesmím zároveň přesáhnout Celkovou hmotnost jízdní soupravy, zapsanou v TP motorového vozidla v kolonce 12.
Laguna má 3450. Pohotovostní hmotnost Laguny je 1360, hmotnost vleku 1300, 1360+1300=2660. Což znamená, že do Laguny samotné mohu ještě naložit 720kg osob a zavazadel.
3)Kdo to smí táhnout?
Pokud je Celková "papírová" hmotnost vleku víc, než 750kg a zároveň součet celkových hmotností motorového a přívěsného vozidla přesahuje 3500kg, může vozidlo táhnout pouze držitel oprávnění rozsahu B+E.
V mém případě 2080+2000=4080, což je více, než 3500, B+E mám, tedy mohu.
Ještě edit:
Celková hmotnost = nejvyšší technicky přípustná hmotnost. Koukal jsem na ty názvy do 2 techničáků, v každém se to jmenuje jinak.
Píšu svými slovy:
1) Co mohu za co zapojit?
Za motorové vozidlo mohu zapojit přípojné vozidlo, pokud největší technicky přípustná hmotnost přívěsného vozidla je menší, než největší technicky přípustná hmotnost motorového vozidla. V techničáku v odkazu 6 hmotnosti.
Laguna má 2080, vlek 2000, takže splňuji.
2) Kolik mohu na vlek naložit?
2a)Aktuální hmotnost přívěsného vozidla nesmí přesáhnout Celkovou hmotnost přívěsu zapsanou v TP motorového vozidla v kolonce 11, neboli lidově "hmotnost na kouli"
Laguna má hmotnost na kouli 1650, vlek 480, Žába cca 820, skutečná aktuální hmotnost vleku tedy bude 480+820=1300, což je méně, než 1650.
2b)Nesmím zároveň přesáhnout Celkovou hmotnost jízdní soupravy, zapsanou v TP motorového vozidla v kolonce 12.
Laguna má 3450. Pohotovostní hmotnost Laguny je 1360, hmotnost vleku 1300, 1360+1300=2660. Což znamená, že do Laguny samotné mohu ještě naložit 720kg osob a zavazadel.
3)Kdo to smí táhnout?
Pokud je Celková "papírová" hmotnost vleku víc, než 750kg a zároveň součet celkových hmotností motorového a přívěsného vozidla přesahuje 3500kg, může vozidlo táhnout pouze držitel oprávnění rozsahu B+E.
V mém případě 2080+2000=4080, což je více, než 3500, B+E mám, tedy mohu.
Ještě edit:
Celková hmotnost = nejvyšší technicky přípustná hmotnost. Koukal jsem na ty názvy do 2 techničáků, v každém se to jmenuje jinak.
11:27:41
27.02.2014
27.02.2014
Luky
-> H.: a jak jsi problém řešil, resp. kde ověřoval že jsi splnil zákonné požadavky?
11:13:24
27.02.2014
27.02.2014
H.
Tak jeden problem vyresen. S tim, co mam k dispozici, jsem to tam schopen legalne dotahnout.
23:02:16
25.02.2014
25.02.2014
Mára-rs
co brouk to střecha
22:57:07
25.02.2014
25.02.2014
MVM
-> Eidy: Taky sis ho pro sebe stavěl. Je to o stylu a nastavení...
22:52:21
25.02.2014
25.02.2014
Eidy
-> MVM: Spíš bych řekl, že jsem se mu naučil rozumět. Pro cizího by bylo asi dost kousavý. Nicméně na vodě na Ringu bych vyměknul tak, až by ze mě byla královna.
22:48:11
25.02.2014
25.02.2014
MVM
-> Eidy:
Tak zase to tvý auto má celkem čitelný chování ..a říkám na okruhu jsi taky něco najezil.
Musím říct,že třeba na vodě bych asi vyměkl - co se týká Nurb.
Tak zase to tvý auto má celkem čitelný chování ..a říkám na okruhu jsi taky něco najezil.
Musím říct,že třeba na vodě bych asi vyměkl - co se týká Nurb.
22:39:56
25.02.2014
25.02.2014
Eidy
-> Nwkt: Radši bláto na hřišti než křivý plechy.
22:37:20
25.02.2014
25.02.2014
Nwkt
-> Eidy: A hnědejch bezpečnostních trenek
22:36:51
25.02.2014
25.02.2014
Eidy
-> MVM: Se čtyřmi kolech to může bejt i na střeše. Čili se čtyřmi koly, na čtyřech kolech a ve stavu před použitím. Tedy snad kromě paliva a vzorku pneumatik.
22:19:28
25.02.2014
25.02.2014
MVM
-> Eidy:
Tak snad váš záměr je ..jak říkám já vzdycky ..Se čtyřmi koly v cíli.
Tak snad váš záměr je ..jak říkám já vzdycky ..Se čtyřmi koly v cíli.
22:07:53
25.02.2014
25.02.2014
Eidy
-> MVM: To vrakoviště na konci je super.
19:49:05
25.02.2014
25.02.2014
H.
Na tom videu z DTM jsou naprosto úžasné záběry. Jak je teď moderní říkat:"Palec nahoru"
09:29:42
25.02.2014
25.02.2014
M@rtin
První část z mé akce Nordschleife je doma.
Kola Ronal R38 s typovým listem :-)
Druhá část a tou je auto zatím doma není :-)
Kola Ronal R38 s typovým listem :-)
Druhá část a tou je auto zatím doma není :-)
21:52:21
24.02.2014
24.02.2014
T
-> Luky: : tak alespoň něco, já byl úplně mimo
21:44:57
24.02.2014
24.02.2014
MVM
21:22:52
24.02.2014
24.02.2014
Luky
-> MVM: jj, když to NWKT napsal, bylo mě to hned jasný ;)
21:17:42
24.02.2014
24.02.2014
MVM
-> Luky 24.02.14 20:28:00:
Dřív se začínalo po výjezdu z boxů (Alte Fahrerlager) - takovým malým "účkem" a proto je tahle starrá fotka z místa,kde se dnešní GP verze napojuje na Smyčku. Proto je taky v pozadí hrad http://www.youtube.com/wa tch?v=n6aNnZ4q80s&list =PL4D83DA895E5B5774
Dřív se začínalo po výjezdu z boxů (Alte Fahrerlager) - takovým malým "účkem" a proto je tahle starrá fotka z místa,kde se dnešní GP verze napojuje na Smyčku. Proto je taky v pozadí hrad http://www.youtube.com/wa tch?v=n6aNnZ4q80s&list =PL4D83DA895E5B5774
21:03:01
24.02.2014
24.02.2014
aDAm
-> Pavel P.. 24.02.14 20:54:24: tak já tu taky hodím zajímající videjko ;)
20:59:57
24.02.2014
24.02.2014
Peca
Dnes mi bylo v práci oznámeno, že na čtvrtek 29. a pátek 30. května nás plánovaně navštíví krajská inspekce. A že mám svoji plánovanou dovolenou v tomto termínu "přehodnotit"
Takže u mě to s největší pravděpodobností letos nepůjde.
Takže u mě to s největší pravděpodobností letos nepůjde.
20:56:45
24.02.2014
24.02.2014
Luky
-> T: přiznávám že nevěděl. Jen podle stínu jsem to určil na jižní část okruhu kdy se jeden na sever, tedy někde na začátku. Nordkurve zní logicky, budeme Tomovi věřit
Jen mě mate ta silnice v pozadí. Ale koukám že mám mezery ve vzdělání, to asi byla smyčka zpátky před cílovou rovinku, když se jezdila Südschleife....
Jen mě mate ta silnice v pozadí. Ale koukám že mám mezery ve vzdělání, to asi byla smyčka zpátky před cílovou rovinku, když se jezdila Südschleife....
20:54:24
24.02.2014
24.02.2014
Pavel P..
20:45:31
24.02.2014
24.02.2014
Nwkt
The middle ages of motorsport – Juan Manuel Fangio entering the "Nordkurve" at the German Grand Prix 1957 – what a wonderful picture…
www.pinterest.com/pin/338 403359472107643
www.pinterest.com/pin/338 403359472107643
20:41:52
24.02.2014
24.02.2014
T
-> Luky: : víš to nebo ne ? jestli se vůbec máme snažit hádat
20:34:22
24.02.2014
24.02.2014
Eidy
-> Luky: Jen poznám, že to je levá zatáčka. Jinak je to celý betonový a hrad není dneska vidět z trati snad odnikud. Klidně by to mohl být Malý Karussel nebo cokoliv jinýho.
20:29:08
24.02.2014
24.02.2014
T
-> Eidy: : ono to zase až tak vtipný neni fakt není moc často vidět do zatáčky a čím více ten okruh studuju, tím se ho víc bojim
20:22:50
24.02.2014
24.02.2014
Eidy
-> Luky: Takhle nezarostlý je to mnohem lepší. Občas je i vidět do další zatáčky.
20:15:51
24.02.2014
24.02.2014
T
-> Luky: : koukám každý den od 20:00 na sport 5 a tam se občas Ring mihne a to je porovnáníčko, když si to následně zajedu na PS3
20:00:01
24.02.2014
24.02.2014
Luky
Hezké dobové fotky. Si to srovnejte se současnou podobou, zejména zvlněná úzká rovinka Döttinger Höhe je brutální s těmi živými ploty...
trackthoughts.com/2010/.. ./lap-of-the-nurburgring-n ordschliefe
trackthoughts.com/2010/.. ./lap-of-the-nurburgring-n ordschliefe
13:34:22
22.02.2014
22.02.2014
MVM
21:56:13
21.02.2014
21.02.2014
U-Geen
-> MVM: tak to asi nevi, jinak by pocital rovnou do 30ti ne?