skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rallye Cup 2010
-> vhml: Ale zase výfukové potrubí mohlo být podle přílohy J libovolné né podle nějaké homologace samozřejmě se měřila hlučnost
Aktuálně zástupci jezdců historiků poslali na FAS dopis ohledně uvolnění pravidel ve smyslu aby se nelplělo na detailních nesmyslech. Tuner#2 30.07.10 22:30:14 napsal:
→ Peklo-Evo-Luboš: Sice o tom vím
jen z rychlíku, ale snad se již brzy povede ukončit monopol FASu a budou zas
rozumné závody dostupné pro normální lidi. …
Nenech se vysmát, tyhle lidi od koryta nevyženeš a aby se změnila sportovní autorita, tak by se museli změnit i zákony a na to se ti naše drahá vláda vybodne a stálo by to kolem 5milionů kdyby do toho ÚAMK šel, jak jsem kdesi vyčetl.
Jinak detaily na autě vidíš i na VFTS, který má dvě homologace. Véna má v autě 5 kvalt podle nový homologace, jenže dveře v železe podle starý homologace, na první pohled nepoznáš nic, každýmu po tom může bejt hovno, že není přebytečnejch 15 tisíc na odlehčení auta, který beztak zatím neumíme využít naplno. Jenže ne, buď vrátit 4 kvalt, nebo auto celý do hliníku...
→ Peklo-Evo-Luboš: Sice o tom vím
jen z rychlíku, ale snad se již brzy povede ukončit monopol FASu a budou zas
rozumné závody dostupné pro normální lidi. …
Nenech se vysmát, tyhle lidi od koryta nevyženeš a aby se změnila sportovní autorita, tak by se museli změnit i zákony a na to se ti naše drahá vláda vybodne a stálo by to kolem 5milionů kdyby do toho ÚAMK šel, jak jsem kdesi vyčetl.
Jinak detaily na autě vidíš i na VFTS, který má dvě homologace. Véna má v autě 5 kvalt podle nový homologace, jenže dveře v železe podle starý homologace, na první pohled nepoznáš nic, každýmu po tom může bejt hovno, že není přebytečnejch 15 tisíc na odlehčení auta, který beztak zatím neumíme využít naplno. Jenže ne, buď vrátit 4 kvalt, nebo auto celý do hliníku...
a nebo to začí "tůnit" a vrátit se o 6 roků zpátky čím to všechno začalo a závody jezdit nelegální provozu s nějakým "šoukárem"



-> jezkos: no vidíš a to máš jen to o čem se tady bavíme. Vím o několika dalších blbostech na kterých se může ale nemusí bazírovat, jako třeba že správná relátka na světla měly hliníkový kryt a ne plastový, že nádrž nemá být zapuštěná v kufru, ale na jeho dně atd atd. Pak si vybírej. Další věcí je, že musíš postavit 130LR, protože se 130L/B se většinou nikde nesvezeš. A pak už to zase jede... :-) Tohle je to, co mě fakt odrazuje a na co nemám čas. Proto vidím jako výhodnější změnu vozu.
takže pokud v tom nemám hokej,tak je na výběr ze dvou možností
1)MČRHA-homologační list+HTP
2)PČR(K4) do HA-homologační list, nebo V-bez homologačního listu
ale v prdeli je to,že oni tam nahoře si vždycky něco vymyslí a další rok je to jinak
co mám nějaký informace do budoucna se na LR se chystá třeba hasící systém atd.
1)MČRHA-homologační list+HTP
2)PČR(K4) do HA-homologační list, nebo V-bez homologačního listu
ale v prdeli je to,že oni tam nahoře si vždycky něco vymyslí a další rok je to jinak
co mám nějaký informace do budoucna se na LR se chystá třeba hasící systém atd.
jezkos 31.07.10 11:24:10 napsal:
jediná LR co to jezdila a jezdí je Jirka
Hloušek A myslím, že ješte také Šubrt z Rokycanska.
Nevíte někdo jak to vypadá s Šímou vyděl sem pár fotek na Hradecký šou tak se doufal, že se zas vrací na soutěže a zatím nikde nic..
jediná LR co to jezdila a jezdí je Jirka
Hloušek A myslím, že ješte také Šubrt z Rokycanska.
Nevíte někdo jak to vypadá s Šímou vyděl sem pár fotek na Hradecký šou tak se doufal, že se zas vrací na soutěže a zatím nikde nic..
to s těma svodama vím,to si nějakej blbec našel fotku,ža to ta fabrika kdysi jezdila,tak při prvním testování 2009 všem kontrolovali jestli mají 4-2-1,přitom to do tý doby nikomu nevadilo,že se jezdí 4-1
byl jsem shodou okolností na podzim 2008 u Hlušičky a měl jich tam rozdělaných několik:)
já jsem se od začátku bavil o MČRHA(mistrovství české republiky historických automobilu) a to snad macháček(jezdil vždycky jen PČR) nejezdil a nejezdí,tuším,že jediná LR co to jezdila a jezdí je Jirka Hloušek
byl jsem shodou okolností na podzim 2008 u Hlušičky a měl jich tam rozdělaných několik:)
já jsem se od začátku bavil o MČRHA(mistrovství české republiky historických automobilu) a to snad macháček(jezdil vždycky jen PČR) nejezdil a nejezdí,tuším,že jediná LR co to jezdila a jezdí je Jirka Hloušek
-> jezkos: Ano, ale auto co je otestovaný do K4 do V nemůže kamkoliv ven. Kamarád neotestoval, protože to sání bylo zrovna to špatný sání. Tomáš Macháček otestoval do V s tím samým autem se kterým byl vloni bez problémů v H. A na autě nezměnil jedinej šroubek. Od letoška je dalši "novinka" - Svody jedině 4-2-1 jinak máš smůlu. Prostě to tak bylo a tečka. Jak to, že dosud jsi mohl jet historika s 4-1 ti nikdo nevysvětlí. Dej někdy řeč s Harrym, je přímo od fochu.
-> Tuner#2: Ano, amatéry jezdit chci, ale ne za konstelace, kdy jezdíč 10x po jedné RZ tam a zpět. To není rallye a závody do vrchu po rovině. Teď například jedeme riskovat řidičáky na železný hory. Od příštího roku už chci mít vše legálně, protože řidičák potřebuju do práce. Bude nutné otestovat a asi se vydat cestou K4, pokud někdo nedokáže uzavřít celý kolečko RZ. A ono mi to ani nevadí. Náklady na jedny amatéry jsou pro mě úplně stejný jako na jeden závod K4. To co je navíc je testování, výbava a licence. Výbavu koupíš 1 za 4 roky a když si vezmeš STK tak si můžeš odškrtnout i jedno testování. Takže pro mě v penězích nikoliv tak velký rozdíl. Problém je nicméně jeden zásadní a to jsou peníze a čas. Platí totiž v 90% , že pokud máš jedno, nemáš druhý. Takže babo raď:-)
A k těm cílům, Korsiku jsem vybral náhodně a nemyslím tím ani žádný MS. Klidně nějakou regionální soutěž, stejně tak to může být třeba Itálie, nebo Chorvatsko. Prostě závodní dovolená. Na to potřebuješ licenci a auto který může ven.
-> Tuner#2: Ano, amatéry jezdit chci, ale ne za konstelace, kdy jezdíč 10x po jedné RZ tam a zpět. To není rallye a závody do vrchu po rovině. Teď například jedeme riskovat řidičáky na železný hory. Od příštího roku už chci mít vše legálně, protože řidičák potřebuju do práce. Bude nutné otestovat a asi se vydat cestou K4, pokud někdo nedokáže uzavřít celý kolečko RZ. A ono mi to ani nevadí. Náklady na jedny amatéry jsou pro mě úplně stejný jako na jeden závod K4. To co je navíc je testování, výbava a licence. Výbavu koupíš 1 za 4 roky a když si vezmeš STK tak si můžeš odškrtnout i jedno testování. Takže pro mě v penězích nikoliv tak velký rozdíl. Problém je nicméně jeden zásadní a to jsou peníze a čas. Platí totiž v 90% , že pokud máš jedno, nemáš druhý. Takže babo raď:-)
A k těm cílům, Korsiku jsem vybral náhodně a nemyslím tím ani žádný MS. Klidně nějakou regionální soutěž, stejně tak to může být třeba Itálie, nebo Chorvatsko. Prostě závodní dovolená. Na to potřebuješ licenci a auto který může ven.
-> Peklo-Evo-Luboš: No tak pokud máš až takhle vysoký cíle, tak je jasné, že to něco stojí a udělat z toho historika je drahé, ale žil jsem v tom, že chcete jezdit amatéry a tak bych se na nějaké historiky a placení ze nesmyslné testace vykašlal. Sice o tom vím jen z rychlíku, ale snad se již brzy povede ukončit monopol FASu a budou zas rozumné závody dostupné pro normální lidi. Ono svést se na Korzice je asi pěkné, ale žít kvůli jednomu podniku za rok, kde navíc se třeba technika může postavit na hlavu v první RZ mě nepřijde jako ideální a raději bych se za zlomek nákladů svezl 5 x tady. Ale tohle si každý musí přerovnat v sobě...
........ ale taky štěstí protože sehnat tu správnou hlavu, to správný sání s tím jediným správným nálitkem atd atd. je zázrak........
nechci se hádat,ale jestli jsem to správně pochopil z rozhovoru s p.Matouškem na testování na Chodovci a podle toho co jezdí kluci s autama co je mají otestovány jako LR do MČRHA,tak je povolena(tolerována) hlava,respektive motor favorit
jinak naprostej souhlas Luboši,např.Tomáš Bělohradský co má otestované BMW e30 318is do MČRHA,
to je třeba oproti LR finančně a co se týká náročnosti v dílech nesrovnatelné a nesrovnatelně dostupnější,to mě třeba přijde jako dobrý nápad,co se týká levnýho historika
ale,když se podívám jak historici v mistráku upadají,tak je to k pláči:(
nechci se hádat,ale jestli jsem to správně pochopil z rozhovoru s p.Matouškem na testování na Chodovci a podle toho co jezdí kluci s autama co je mají otestovány jako LR do MČRHA,tak je povolena(tolerována) hlava,respektive motor favorit
jinak naprostej souhlas Luboši,např.Tomáš Bělohradský co má otestované BMW e30 318is do MČRHA,
to je třeba oproti LR finančně a co se týká náročnosti v dílech nesrovnatelné a nesrovnatelně dostupnější,to mě třeba přijde jako dobrý nápad,co se týká levnýho historika
ale,když se podívám jak historici v mistráku upadají,tak je to k pláči:(
-> Tuner#2:
Ok, takže důvod proč ne škodovka je jeden - je problém z ní udělat historika se vším všudy. K tomu aby jsi ji dokázal otestovat, je zapotřebí nejenom kupa peněz, ale taky štěstí protože sehnat tu správnou hlavu, to správný sání s tím jediným správným nálitkem atd atd. je zázrak. Proto spousta LR ačkoliv jsou fakt LR jsou otestovaný pro skupinu V a nikoliv H. Když pominu peníze který prostě škodovka bere, protože za individuality se platí (a bude se platit ještě víc, protože jich bude míň a míň) tak tohle je důvod proč se s ní nebudu nikdy moct svíst v zahraničí což je momentálně můj cíl. Vzít na 14 dní dovolenou, auto a jet na Korsiku. Tam 4 dny závodit a zbytek si užít v partě.
Závodní ambice nemám velký, takže slušnej historik mi s rukama bude hospodařit až do konce života a nepotřebuju nějaký eNko. Ačkoliv je pravda, že letos jsme vážně uvažovali že vypustíme sezónu a místo toho se jeden závod svezeme s WRC, silný moderní auta momentálně nepotřebuju k životu, protože jsou nad moje schopnosti. Z toho mi plyne prakticky jedna jediná značka, která může tu škodovku nahradit.
Co se týče stavby, tak jsem to stavěl jednoduše z mladický nerozvážnosti a proto, že jsem byl blázen. Zcela zodpovědně říkám, že kdybych věděl, co to bude na počátku všechno obnášet, nikdy bych do toho nešel. Jasně, mohl jsem toho nechat ve fázi, kdy přilepíš na auto nějaký lamináty, co "přeci měla LRa" a pak to buď hodit do šmelcu, nebo prodat jako (a to si nebudeme lhát) 80% lidí tady, který do toho jdou plný velkejch snů, ale to nějak nebyl můj styl.
Auto nemá extra velkou hodnotu, spousta věcí je tam postavených špatně, od doby kdy poprvý zavrčelo se to snažíme postupně max přibližovat originálu a stejně to nebude nikdy úplný originál. Je tu ještě varianta, že postavíme druhý auto, dokonce už ho máme v seriový podobě doma, ale aby to bylo přesně tak jak jsem řekl, je zapotřebí 200tis na motor, 100 tis na výbavu, 50 tis na převodovku, 60 tis na úpravy karoserie, 60 tis na dvě sady kol, 70 tis na podvozek plus nějakých pár drobných na prkotiny, a nepočítáš čas, práci a zařizování. Pokud do toho mám vrazit tyhle peníze, budu se hodně rozmejšlet jestli je nevrazím do jinýho historika, u kterýho mám jistotu že ta tuhle samou cenu jej otestuju do H a nepotřebuju štěstí abych sehnal patřičnou hlavu nebo cosi elektronového.
Takže asi tak kolegové škodovkáři :-D
PS.: drobný problém je taky místo. Kam dáš jedno auto na trénování, podvalník, něco za čím to potáhneš a dva případné závoďáky? Potom ještě náhradní kastli a kupu dílů? A to prosím jsem vesničan :-)

Ok, takže důvod proč ne škodovka je jeden - je problém z ní udělat historika se vším všudy. K tomu aby jsi ji dokázal otestovat, je zapotřebí nejenom kupa peněz, ale taky štěstí protože sehnat tu správnou hlavu, to správný sání s tím jediným správným nálitkem atd atd. je zázrak. Proto spousta LR ačkoliv jsou fakt LR jsou otestovaný pro skupinu V a nikoliv H. Když pominu peníze který prostě škodovka bere, protože za individuality se platí (a bude se platit ještě víc, protože jich bude míň a míň) tak tohle je důvod proč se s ní nebudu nikdy moct svíst v zahraničí což je momentálně můj cíl. Vzít na 14 dní dovolenou, auto a jet na Korsiku. Tam 4 dny závodit a zbytek si užít v partě.
Závodní ambice nemám velký, takže slušnej historik mi s rukama bude hospodařit až do konce života a nepotřebuju nějaký eNko. Ačkoliv je pravda, že letos jsme vážně uvažovali že vypustíme sezónu a místo toho se jeden závod svezeme s WRC, silný moderní auta momentálně nepotřebuju k životu, protože jsou nad moje schopnosti. Z toho mi plyne prakticky jedna jediná značka, která může tu škodovku nahradit.
Co se týče stavby, tak jsem to stavěl jednoduše z mladický nerozvážnosti a proto, že jsem byl blázen. Zcela zodpovědně říkám, že kdybych věděl, co to bude na počátku všechno obnášet, nikdy bych do toho nešel. Jasně, mohl jsem toho nechat ve fázi, kdy přilepíš na auto nějaký lamináty, co "přeci měla LRa" a pak to buď hodit do šmelcu, nebo prodat jako (a to si nebudeme lhát) 80% lidí tady, který do toho jdou plný velkejch snů, ale to nějak nebyl můj styl.
Auto nemá extra velkou hodnotu, spousta věcí je tam postavených špatně, od doby kdy poprvý zavrčelo se to snažíme postupně max přibližovat originálu a stejně to nebude nikdy úplný originál. Je tu ještě varianta, že postavíme druhý auto, dokonce už ho máme v seriový podobě doma, ale aby to bylo přesně tak jak jsem řekl, je zapotřebí 200tis na motor, 100 tis na výbavu, 50 tis na převodovku, 60 tis na úpravy karoserie, 60 tis na dvě sady kol, 70 tis na podvozek plus nějakých pár drobných na prkotiny, a nepočítáš čas, práci a zařizování. Pokud do toho mám vrazit tyhle peníze, budu se hodně rozmejšlet jestli je nevrazím do jinýho historika, u kterýho mám jistotu že ta tuhle samou cenu jej otestuju do H a nepotřebuju štěstí abych sehnal patřičnou hlavu nebo cosi elektronového.
Takže asi tak kolegové škodovkáři :-D
PS.: drobný problém je taky místo. Kam dáš jedno auto na trénování, podvalník, něco za čím to potáhneš a dva případné závoďáky? Potom ještě náhradní kastli a kupu dílů? A to prosím jsem vesničan :-)
-> Peklo-Evo-Luboš: Klidně se vyjádři, zajímá mě co Tě k tomu vede a stejně Tě to ani já, ani nikdo jiný na světě nevyvrátí. Podívej se na Mácu, to je stejně otázka času kdy mu fakt rupne v bedně a prodá luxusní užovku a půjde do Rapida 

Tak já vám snad ani nevím, jestli se k tomu mám vyjadřovat 

-> Tuner#2: a viš že o tom jsem už hodněkrát přemejšlel? A já nestavím čistou LR, takže se mi položka levnější netýká :-)
-> vhml 30.07.10 11:35:50: Tak proč stavíš to co stavíš, když vlastně levnějš by jsi měl "lepší" auto?
-> Tuner#2: pookud to bereš takhle tak jo, ale pokud se chceš bavit tak se daj pořídit levnější, rychlejší a zábavnější auta
-> vhml 30.07.10 10:32:00: Ale to se dá říct o čemkoliv. V tom případě je S2000 taky nesmysl, neb za 1/5 ceny koupíš Nkovýho Mišáka, vyhodíš restriktor, zvedneš tlak a seš na 350+PS a S 2000 strčíš do kapsy. A tak by jsme mohli pokračovat do nekonečna. Vždyť pokud do toho Luboš šel, tak mu to muselo být jasné, byl navíc tady jeden z prvních kdo říkal, že LR bez LR nápravy není LR. Ale to není ani bez převodovky a motoru. Takhle o tom prostě nejde přemýšlet, pokud se chtěl jen svést, tak si mohl koupit jakéhokoliv 2,0 a výš, vyrámovat a jezdit tak jako to někteří v RC dělají, ale já jsem přesvědčenej, že Luboš to dělal i pro něco jiného, pro fandovství do tohodle nádherného auta, který navíc s pořádným motorem umí porážet koneckonců i ty Nkový Mišáky...
-> Tuner#2: když si vemeš jaký je u LR poměr ceny a výkonu tak se není ani moc čemu divit...
-> Peklo-Evo-Luboš: No to by se dalo cekat ze jednou pujdete o kousek dál, ale ze by uz ted jste menili auto?
Peklo-Evo-LubošSpíš možná změníme vůz.To je doufám jen špatný vtip na pátek...
-> Bery: budu se těšit :-)
-> upír 130: to ne, já nejsem příznivec onoho zvyšování objemů, je to sice nejlevnější cesta, ale v tom autě to podle mě nemá co dělat :-) Spíš možná změníme vůz.
-> upír 130: to ne, já nejsem příznivec onoho zvyšování objemů, je to sice nejlevnější cesta, ale v tom autě to podle mě nemá co dělat :-) Spíš možná změníme vůz.
-> Peklo-Evo-Luboš: no ono si člověk na výkon hned zvykne.. nějaká 1500ccm by se hodila do budoucna ne ??

do pardubek vyrazíme na čumendu,tak budem fandit.
S kabriem asi těžko vyrazim závodit)...
S kabriem asi těžko vyrazim závodit)...
-> Tuner#2: Stálej převod máme stejnej jako loni, jiná je 1, 4 a 5.
-> upír 130: v kufru máme veškerý nářadí, baterku, zvedák a náhradní kolo, takže max co se tam dal dát. A ohledně toho zlepšení, plácnul jsem se přes kapsu a týden před závodama se stavil u p. Hlušičky pro svody. A je to sakra znát :-D Akorát že motoricky spíš umíráme, protože ten motor jezdí už 4 roky bez větších úprav, odlejvá se benzín a tak.. :-(
-> upír 130: Souhlas, zatíženej kufr dělá strašně moc, měl jsem kdysi taky problémy z hrnutím předku, ale teď vůbec. To zrychlení dělá kratší SP a kvalty, motor dle mě zůstal stejný.
-> Peklo-Evo-Luboš: ahoj, jen sem se chtěl optat jestli máš auto trochu dovážený ?? myslím baterka či nádrž v kufru atd.. on kolikrat někdo říká že par kilo nehraje roli ale není to pravda.. znám jizdní vlastnosti škodky a je znát každý dobrý kilo.. taky jsem koukal že ti to docela jede oproti minulej sezoně.. máš větší výkon nebo nějaký zlepšení??
a stím výkonem máš určitě pravdu.. na obě kola je potřeba víc výkonu a hlavně si myslím že špéra je opravdu pro pokročilý a není asi lehký si na ní zvykat.. ale poku d lze ladit svornost tak je to výhoda a člověk si jí doladí..
a stím výkonem máš určitě pravdu.. na obě kola je potřeba víc výkonu a hlavně si myslím že špéra je opravdu pro pokročilý a není asi lehký si na ní zvykat.. ale poku d lze ladit svornost tak je to výhoda a člověk si jí doladí..
-> Peklo-Evo-Luboš: tam nemusí být R-kový značky?
-> jezkos: No, takovej Harry s 1500 to nemá problém utrhnout když potřebuje :-D :-D
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : nene v Pardubicích už pěkně "do plných" :-D
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : nene v Pardubicích už pěkně "do plných" :-D
-> Peklo-Evo-Luboš: Jééé, teď koukám že se moje (nepovedené) fotky objevily na pekelských stránkách 

-> Peklo-Evo-Luboš: Jak to máš Luboši s účastí na Rallye Pardubice? Pojedeš? Zase jako předjezdec?
myslím,že ten "slabý motor" nebude hrát takovou roli,třeba Honza Hosnedl š120s,má tam stejnou šperu od Kašparu a motor 120pětikanál a na pohodu,prostě si na to musíš zvyknout

-> Peklo-Evo-Luboš: já jezdím na předku jedině Matadoří R1 nebo W14 a i tyhle nejměkčí směsi je problém vůbec ohřát.
-> vhml: no, tohle je blbý. Protože já byl až do teď spokojenej a zcela vážně uvažuju, že si připlatím na předek za nějaký lepivý gumy, aby to zatáčelo. V pátek v Kostelci to byla hrůza, sobotu už jsme jeli zadek o 4cm užší a zatáčelo to líp, ale pořád byly situace, kdy se tomu nechtělo. Dipi nám k tomu určitě něco řekne.
-> Peklo-Evo-Luboš: my máme právě motor silný až až a zatím jsem nějak nepocítil potřebu špéry. Jasně v každým vracáku to hrabe, ale není to jak když vidíš předokolku, že hrabe a stojí. Tak právě nevím. A hlavně mám rád předek pevně přilepenej, takže aby mě to někam tlačilo, tak se to můžu leda vyprdnout.
-> Peklo-Evo-Luboš: No ale když bys do tý zatáčky už přiletěl bokem, tak pak už je to v pohodě, ne?

-> vhml: Pro mě to zatím horší je. Nejvíc problémů jsme měl v krizovkách, kdy se z nich díky špéře stala ještě větší krize. Když potřebuješ přes rychlost utrhnout zadek, protože nezatáčíš, špéra tě postrčí přesně tím směrem jak seš dopředu. Takže třeba skok proti příkopu :-) Trošku se bojím, že na to aby prozatím převažovala pozitiva máme příliš slabý motor.
-> Peklo-Evo-Luboš: jak se to chová v reálu? Zkus se nějak rozepsat o rozdílu v chování. Vždycky to mě to zajímalo a zatím jí nemám a bojím se aby to nebylo jenom horší.
-> jezkos: tlačila svině a to že to neutrhnu jsem zjistil až tváří v tvář příkopu :-D a pak ještě asi 4x během soboty :-D no, ale zvykám si :-)
-> MerHanz 26.07.10 17:44:30: o tom nepochybuju, bílá je barvou rally, ale fotky mluví za sebe - ta bílá to prostě pořád kazí. Nejlepší je modrý nebo červený. 

-> jezkos: Njn je ještě tuhá. Přesně když si na tahači v zimě zapomenu vypnout uzávěrku,tak se divim že nemůžu zatočit :o)
dlažební kostky ne,ty jsou v pohodě
ale špéra je svina:)tlačí a tlačí:)
co luboši jaký jsou dojmy
ale špéra je svina:)tlačí a tlačí:)
co luboši jaký jsou dojmy
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : S tim souhlasim :)) , Ale Luboš má pravdu
-> Peklo-Evo-Luboš: ale fotit se nedá 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : vzhledem k situaci která letos panuje v RC jsme mu nebyli schopni garantovat odjeté závody. Domluvili jsme se, že pošetříme finance na příští rok :-) Navíc bílá je barva rallye :-)
-> Peklo-Evo-Luboš: Tak jak se jelo s novou technikou? A kam se ti vlastně vytratil z auta hlavní sponzor?
-> Peklo-Evo-Luboš: děkujeme za podporu! :-) skvělí jako vždycky.
Něco málo z Kostelce...
- dna69.rajce.net/Kosteleck a_Rally_2010
Pátek docela fajn, i to počasí celkem vyšlo. Sobota byla naprosto příšerná - počasí nestálo za nic, focení taky na houby, protože i přes oficiální akreditaci nás místní chytráci z řad pořadatelů vyháněli i z míst pro nás bezpečných...
- dna69.rajce.net/Kosteleck a_Rally_2010
Pátek docela fajn, i to počasí celkem vyšlo. Sobota byla naprosto příšerná - počasí nestálo za nic, focení taky na houby, protože i přes oficiální akreditaci nás místní chytráci z řad pořadatelů vyháněli i z míst pro nás bezpečných...
-> Dipi: ani mě nestraš, že je to takovej rozdíl! :-D nemáme čas testovat :-(