skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rallye Cup 2010
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jo, to bylo přesně ono :-D
Ááááá tak už jsou koukám zveřejněny výsledky...
- -> Peklo-Evo-Luboš: Velikánská gratulace!!!
- -> Peklo-Evo-Luboš: Velikánská gratulace!!!

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Hlavně, že kluci dojeli celí a navíc dovezli zlato. -> Peklo-Evo-Luboš: Gratuluju chlape !!!!!!
-> MerHanz: Většina nechtěla, ale několik, kteří chtěli, se našlo... 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Kdo by tě nechtěl přejet ?
*3* *3* *3* *3* *3*










Peklo-Evo-Luboš 15.08.10 14:03:08 napsal:
(...) místy bylo znát že jsem ještě nepřehodnotil návyky :-D Viz ten plot.-> Peklo-Evo-Luboš: Myslíš to jak jsi mě chtěl přejet?
(...) místy bylo znát že jsem ještě nepřehodnotil návyky :-D Viz ten plot.-> Peklo-Evo-Luboš: Myslíš to jak jsi mě chtěl přejet?

-> jezkos: Od tý doby co mám špéru tak je couvání nutnost :-D V couvání jsme byli nakonec druzí: www.ewrc.cz/ewrc/show.php
?id=14753&a...
V H3 první a třicátí absolutně. Špéra byla většinou přínos, ale místy bylo znát že jsem ještě nepřehodnotil návyky :-D Viz ten plot. V každé levé se nám odléval benzín a týmový vedoucí nám webery ještě zatím zakázal....tak uvídíme.
V H3 první a třicátí absolutně. Špéra byla většinou přínos, ale místy bylo znát že jsem ještě nepřehodnotil návyky :-D Viz ten plot. V každé levé se nám odléval benzín a týmový vedoucí nám webery ještě zatím zakázal....tak uvídíme.
mě to tedy nepřekvapilo,od té doby co má Luboš špéru tak mu couvání jde

-> filcek: Já jsem byl v pátek i v sobotu... páteční najíždění tratí mě velice bavilo. 

-> Peklo-Evo-Luboš: Tak Luboši, jak to nakonec dopadlo? Bohužel jsem neměl možnost zůstat na vyhlášení a výsledky na stránkách ještě nezveřejnili a kdo ví kdy to bude. A jak dopadla ta soutěž v couvání? Ten tvůj výkon všechny velice překvapil a tebe určitě taky.
Překonal tě pak někdo ještě?

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : byli jsme dnes

- Tak kdo se jedete v pátek nebo v sobotu podívat na Rallye Železné hory?? 

-> Luky.: jinak řečeno, že to musí bejt postavený v plný homologaci.
Což si ale troufám říct, že není pravda, u ze základním typem podle homologačního listu by tě měli nechat jezdit.
Tj. jenom s hlavou a nápravou
Což si ale troufám říct, že není pravda, u ze základním typem podle homologačního listu by tě měli nechat jezdit.
Tj. jenom s hlavou a nápravou
Peklo-Evo-Luboš 31.07.10 12:38:29 napsal: Další věcí je, že musíš postavit 130LR, protože se 130L/B se většinou nikde nesvezeš.
Tomuhle moc nerozumim - LR byla snad pouze ve sk. B, ne? Tedy Škoda 130 L/A a Škoda 130LR/B.
Tomuhle moc nerozumim - LR byla snad pouze ve sk. B, ne? Tedy Škoda 130 L/A a Škoda 130LR/B.
-> Tuner#2: to je začarovanej kruh. V autě na normálních značkách nesmíš mít rám, s autem na R značkách nesmíš závodit mimo závody zapsaný v ročence.
-> Petrson: Není v homologačním listu tak musel křídlo demontovat
-> petr s 09.08.10 18:59:21: Nevím co sem pleteš vrchy

-> vhml 10.08.10 09:08:25: Jak to že ne? Proč teda nemohli ject amatéři už pár soutěží, ale mohli tam jen R značky? O tohle jde to je pro mě coby laika při pohledu na věc postavené na hlavu. Jednou je to amatérská soutěž, tak nevím proč řešit R značky a dělat problémy těm co nemají na republiku. NJ ale jsou v tom zas a jen peníze a závist jak se pohár rozjel.

-> Tuner#2: pokud jde o amatéry tak to beztak nemá s testováním společnýho, takže je to úplně jedno :-D
Leda snad že teď je to nějak domluvený s fasem, že tam můžou auta na erkovejch značkách jako VIP testování
Leda snad že teď je to nějak domluvený s fasem, že tam můžou auta na erkovejch značkách jako VIP testování
-> vhml 10.08.10 08:57:04: No ale u MTX160RS to lze chápat pokud jde o republiku. Pokud jde o amatéry, tak bych nechal volnou ruku, rám, dodržení objemu motoru a fertig.
-> Tuner#2: však oni ale tohle řekli :-D
-> vhml 09.08.10 21:26:33: Dobrá parodie na funkční automobilový sport. Kdyby rovnou řekli, MTX160RS nikdy nezískala homologaci, smí ject pouze legendy apod. tak je jasno, tohle je kocourkov 

-> Tuner#2: tak tak. Otestujou ti víceméně cokoliv, s tím není problém. Ale nenechaj tě s tím ject
Krásnej příklad je 160RS, otestování není problém, ale nesmíš s tím ject snad vůbec nikde.
Krásnej příklad je 160RS, otestování není problém, ale nesmíš s tím ject snad vůbec nikde.
-> Petrson 09.08.10 18:48:33: Ale čelo má správný.
-> Rapid05 09.08.10 19:34:02: Aha, tak to pak jo.
-> Rapid05 09.08.10 19:34:02: Aha, tak to pak jo.
-> Tuner#2 09.08.10 18:39:53: Ten bude mít otestováno jen do K4 poháru, takže podle podstatně volnějších pravidel.
-> Petrson: Tak proč ji musel kolář na ecce homo sundat?
-> Peklo-Evo-Luboš: -> vhml: a další. Zajímalo by mě jak tohle může mít teda R značky po tom co jste zde napsali, když to má střešní spojler, mřížku z kila s prolisem v čele atd.?
img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../281_24997_8093 .jpg

img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../281_24997_8093 .jpg

Tady je pár informací proč byla zrušena rally železná: www.ewrc.cz/ewrc/show.php
?id=14673&a...
Přehrajte si také telefonát..
Přehrajte si také telefonát..
Pozdě ale přece. Měl sem Hned po závodech dovolenou a teď se nezastavím. Tak prosím o trochu zchovívavosti k pozdnímu uveřejnění. Zde je pár fotek z Kostelce od mé maličkosti.
merhanz.rajce.idnes.cz/M. V.Martrix_rallye_Kostelec_ nad_Orlici_2010
merhanz.rajce.idnes.cz/M. V.Martrix_rallye_Kostelec_ nad_Orlici_2010
-> Peklo-Evo-Luboš: měli to otevřený před rampou když jsme spolu kecali přes něj abych se nemusel s těma dvěma metrama ohejbat :-D
-> upír 130: volný pohár by mi stačil, stejně jako RC by mi stačil, ale prakticky se bojím o řidičák, jak jsem to psal dole.
-> Fén: -> petr s: Díky
-> Peklo-Evo-Luboš: a kdybys odjel několik závodů za sezónu ve volném poháru, tak to by ti nestačilo ?? byly by minimální problémy..a stím velkým obsahem máš pravdu že to tam nepatří.. ale když vidím ty problémy tak si myslím že větší obsah je to poslední co by mohlo něco ovlivnit k záporu.. a co se jízdy týče tak je to jiný auto, který dělá to co potřebuješ..
To je síla... Jak jsem psal, jde to mimo mě, ale prostě o závodech který obejdou FAS jsem něco slyšel . Třeba i za cenu zavřených RZ jako to jeli naposledli u nás včetně přejezdů. Tomu pak říkám laciné závodění a ne se s někým tahat o nádrž, svody a další chujoviny, které navíc každý rok chtí jinak, protože se nějaký páprda dozví, že tomu bylo tak a tak.
-> deathcat: Autoklub ČR a cena 1000,- Kč (teda v roce 2002, teď netuším). www.autoklub.cz/
-> deathcat: Na FAS
-> petr s: No dobře a kde bych ji mohl sehnat třeba i ve francouzštině? Je nějaké oficiální místo, kde je možné k těmto homologacím přijít.
-> vhml: a není náhodou v řádech, že musí být ve voze zavřena všechna okna? 

Na Kopné jsem se bavil osobně s Macháčkem a hlavní důvod mě uvedl, že nemá suchou skříň a ještě problém s tou zapuštěnou nádrží....měli fotky Siberovi Lr co je v muzeu a že remcali pořád...
Jinak ty svody to je řádná blbost....
Podle dobové přílohy J je výfuk livovolný, minimálně jeden funkční tlumič a samozřejmě musí splňovat limit hlučnosti...
Jinak ty svody to je řádná blbost....
Podle dobové přílohy J je výfuk livovolný, minimálně jeden funkční tlumič a samozřejmě musí splňovat limit hlučnosti...
-> jezkos: já vím že už ho má, ale tam jde o ten princip proč ho musel kupovat.
A šíbr v IS je bombovej, já na to koukal v Krkonoších jak blázen, když ho měli otevřenej. A vzhledem k tomu že to je áčková homologace tak je víceméně všechno ze sériovejch dílů, nemusíš být jiná nápravy, nějaký přesunování nádrží, vymejšlění hliníkovejch dvěří. Prostě koupíš is, zarámuješ a jedeš.
A šíbr v IS je bombovej, já na to koukal v Krkonoších jak blázen, když ho měli otevřenej. A vzhledem k tomu že to je áčková homologace tak je víceméně všechno ze sériovejch dílů, nemusíš být jiná nápravy, nějaký přesunování nádrží, vymejšlění hliníkovejch dvěří. Prostě koupíš is, zarámuješ a jedeš.
-> deathcat: v češtině nebyla
Zeptám se tady ať nezakládám nové vlákno, kde se dá sehnat homologace na 130 LR - B269 03–01ET a existuje v češtině?
to by jsme se mohli o tom bavit do nekonečna,pořád by se něco našlo
ale jestli ti luboši mužu poradit,tak si postav BMW E30 318is,protože tam mužeš mít i šíbr
,ne nedělám si prdel to je fakt!!!,kluci postavili 318is,které je otestováno na MČRHA a když se to stavělo tak dostali zákaz zavařit šíbr a dokonce musí být funkční i s mechanismem ovládání,duvod je takový,že se prej is bez šíbru nevyrábělo,to je bomba ne
takže bych řekl,že je to jediný auto v českým mistráku s funkčním šíbrem

ale jestli ti luboši mužu poradit,tak si postav BMW E30 318is,protože tam mužeš mít i šíbr

takže bych řekl,že je to jediný auto v českým mistráku s funkčním šíbrem

-> jezkos: tak a tady presne konci moje trpelivost se skodovkama :-)
jo to vím,jak o tý nádrži,tak např.o těch relátkách atd.,ale nechtěl jsem se tady o tom dopodrobna rozepisovat
zrovna ta záležitost s relátkama není bohužel jenom záležitost LR,ale i ostatních škodovek,když jsem byl u testování Jirky Křištana š110l rally,tak zrovna ty relátka mu byly vyčteny,protože tam měl "moderní" plastový
a s tou nádrží je to taky zajímavý,stál jsem osobně u jedný LR na testování na chodovci vedle komisařu(Matoušek,Mrkvan) , a konkrétně Matoušek řekl toto "v homologaci na fotkách je sice nádrž v kufru vyfocená zapuštěná,ale to je špatně a má být nezapuštěná,ale budeme to tolerovat"
zrovna ta záležitost s relátkama není bohužel jenom záležitost LR,ale i ostatních škodovek,když jsem byl u testování Jirky Křištana š110l rally,tak zrovna ty relátka mu byly vyčteny,protože tam měl "moderní" plastový
a s tou nádrží je to taky zajímavý,stál jsem osobně u jedný LR na testování na chodovci vedle komisařu(Matoušek,Mrkvan) , a konkrétně Matoušek řekl toto "v homologaci na fotkách je sice nádrž v kufru vyfocená zapuštěná,ale to je špatně a má být nezapuštěná,ale budeme to tolerovat"

->vhml:venca už hliník dávno má:)
to si tam teda dlouho nebyl vostudo!
to si tam teda dlouho nebyl vostudo!

-> petr s: já myslím, že v homologačním listu je to potrubí 4-2-1 vyfocené ( nemám teď homologaci u sebe) a v tu chvíli je potřeba se ho držet. Třeba na 1000 si můžes namotat co chceš v periodě G.