
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mostecký autodrom 28.10.2009
-> Eidy: : máš ji v ID, dík 

-> TUNER: Jako určitě to zkresluje, ale zase Víťa má ty gumy mnohem širší, takže pokud to brzdy unesou, může brzdit jen o kousek dřív než já. Vyšší rychlost mít bude, to jo, ale gumy musí to zpomalení vydržet.
-> Eidy: Ono to taky dost zkresluje..... Víťa jede před zatáčkou třeba o 40 km/h víc než ty a proto je potřeba brzdit o desítky metrů dřív.......Jako rezervy tam určitě jsou,ale vždycky bude muset jít na brzdy dřív než ty protože nájezdy budou z mnohem větších rychlostí.... 
Já to viděl u sebe...Jel jsem třeba o 20 rychleji,stahoval jsem tě a na brzdy jsme šli stejně......jenže ty jsi byl tak 50 metrů předemnou
Nehledě na podvozek,gumy....
Prostě s tvou váhou,gumama a "nízkou" rychlostí před zatáčkama můžeš na brzdy jako poslední......ale počkej až bude víc koní a místo 130 před zatáčkou pojedeš třeba 160....

Já to viděl u sebe...Jel jsem třeba o 20 rychleji,stahoval jsem tě a na brzdy jsme šli stejně......jenže ty jsi byl tak 50 metrů předemnou


Nehledě na podvozek,gumy....
Prostě s tvou váhou,gumama a "nízkou" rychlostí před zatáčkama můžeš na brzdy jako poslední......ale počkej až bude víc koní a místo 130 před zatáčkou pojedeš třeba 160....

-> Vita ze Sudet: Jojo, já se nejvíc ponaučím z videa. Zvláštní je, že během ježdění toho vyladím málo, vždycky to rozeberu až doma u monitoru.
-> Eidy: Já vím někde i víc jak 200m pred točnou, ale na tom okruhu v tej rychlosti to působilo jinak, některý točny i na krev. Hold video rozbor je dobrá věc na ponaučení

-> Vita ze Sudet: Máš hodně velký rezervy v brždění. Vypouštíš moc brzo. S tvejma gumama by se dalo brzdit hodně pozdě. V tom máš utopenejch určitě 5 vtěřin, možná víc. Ale to chce jenom trénink. Jinak motor táhne hodně slušně. 

-> Vita ze Sudet: taky jsem takhle maval kamaradovi s kamerou za jizdy,tam to proste udrzet nejde

-> jarda.u1: stojanek byl známej
-> Vita ze Sudet: leze ti to tam hodne slusne,akorat skoda,ze se ti nejak klepal stojanek na kameru

-> T: Tak mi dej adresu.
-> Eidy: : no jak to tu pročítám,tak nevzdávám a chystam se auto provětrat o víkendu,ať vim co kde a jak....a kdyz dobry.tak sup na geometrii a STK :-P interiér počká :-D
jinak potah jestli nevadí,tak pošli :-) jen pro tebe nic nemam no :-(
jinak potah jestli nevadí,tak pošli :-) jen pro tebe nic nemam no :-(
-> petr s: neni to bude asi jeste na nejakou dobu ... nespecham na to a tak zbiram z tech knizek co sem schanel jeste info nez definitivne naplanuju napravy
-> TUNER: no vsude je obsazeno a navic si ted Majda koupila taky auto a to zu stoji na dvore pac neni kam dat ... ted premejslim nad nejakym parkovanim v "patre" :))
-> TUNER: no vsude je obsazeno a navic si ted Majda koupila taky auto a to zu stoji na dvore pac neni kam dat ... ted premejslim nad nejakym parkovanim v "patre" :))
Radek má po stodolách tolik aut,že nebude vědět čim dřív přijet....)))
-> Zazaa: A co auto z ničeho už je hotové?
-> Eidy: kdepak esmeralda ... ta uz to ma davno za sebou ...
mam novej stroj jen musi probehnout repase
mam novej stroj jen musi probehnout repase
-> Zazaa: Ty chceš přijet Esmeraldou?
Nebo už jsi TO složil? Jestli tam máš rám, tak musíš mít helmu.
-> T: Nic nevzdávej a laď. Co ten potah na volant?
-> vhml: Budeš přeskládávat 140LS?

-> T: Nic nevzdávej a laď. Co ten potah na volant?
-> vhml: Budeš přeskládávat 140LS?
-> Zazaa: No psal to MATTESS tady: 02.11.09 21:44:47
-> Zazaa: vono uz je TO slozeny?
-> Eidy: ze to nema papiry by kazdej poznal na prvni pohled :)
-> Luky.: jestli staci ram tak super ... nic jine tam neni :)
-> Luky.: jestli staci ram tak super ... nic jine tam neni :)
-> TUNER: Leda celý
auto rozebrat a cvičně si ho složit?? Nic jinýho co by se nedalo do jara
stihnout mě nenapadá
Ano, přesně tohle čeká i mě do jara. Jsem na to moc zvědav
auto rozebrat a cvičně si ho složit?? Nic jinýho co by se nedalo do jara
stihnout mě nenapadá

Ano, přesně tohle čeká i mě do jara. Jsem na to moc zvědav

Eidy 02.11.09 14:59:48 napsal: HOLA HOLA PÁNOVÉ. Mám dobrou zprávu. Psal jsem na okruh poděkování za skvělou akci s poznámkou, že by bylo super, kdyby to bylo třeba 2× do roka a dnes mi přišla odpověď v tomto znění:
Dobrý den,
děkujeme, těší nás, že se Vám akce líbila a na příští rok plánujeme i jarní
den otevřených dveří, pravděpodobně v druhé polovině března
S pozdravem
Truda Pochmanová
sport manager
Co vy na to?
Takže koukejte ladit, demontovat a montovat, ať to máte včas.
takže nevzdávám teda pro letošek a pomalu budu ladit 
Dobrý den,
děkujeme, těší nás, že se Vám akce líbila a na příští rok plánujeme i jarní
den otevřených dveří, pravděpodobně v druhé polovině března
S pozdravem
Truda Pochmanová
sport manager
Co vy na to?

Takže koukejte ladit, demontovat a montovat, ať to máte včas.



-> Tuner#2: takže jestli tomu dobře rozumim tak abys měl jistotu při kupování bubnů aby neházely tak rovnou koupíš kotouče a bude hydraulická ručka. mam pravdu?
-> TUNER: Máš sz a nebaí, ale je to nutné, zadní bubny jsou na pochodu a než se s nima srát, tak to projde pár úpravama který zaberou ale dost času.
-> Tuner#2: Že tě to pořád baví...na jednu stranu říkáš jak už nic,jen jezdit..na druhou stranu to je zase jinak... ))))
Jinak nevim co máš teda náročnýho že to do jara nestihneš?? Leda celý auto rozebrat a cvičně si ho složit?? Nic jinýho co by se nedalo do jara stihnout mě nenapadá
Jinak nevim co máš teda náročnýho že to do jara nestihneš?? Leda celý auto rozebrat a cvičně si ho složit?? Nic jinýho co by se nedalo do jara stihnout mě nenapadá

-> TUNER 02.11.09 19:24:39: Uvidím, pořád váhám co s tím. Zas teď bude hlava holá jen jí sundat než zas pak někdy vypuštět vodu a všechno sundavat. Nestíhám jaro, to je šibeniční, nějak jsem si toho vymyslel víc než je zdrávo.

-> Eidy: Značek netřeba, stačí rám a odpovídající technický stav 

-> Zazaa: Hoď na to značky z čehokoliv a fertig. Nikdo ti papíry nekontroluje.
-> vhml: Zrovna tvoje škodovka má koní habaděj. Ta se tam rozhodně neztratí.
-> Tuner#2: Tak nech motor bejt a přijeď s novou obuví a výfukem.
-> TUNER: To by mě zajímalo, co ještě vyhodíš. Motor?
-> Vita ze Sudet: Ty máš v časech ještě rezervy. S tvým výkonem musíš dát pod 2:10 jako prd. Koukej ladit a na jaře si povíme.

-> vhml: Zrovna tvoje škodovka má koní habaděj. Ta se tam rozhodně neztratí.
-> Tuner#2: Tak nech motor bejt a přijeď s novou obuví a výfukem.
-> TUNER: To by mě zajímalo, co ještě vyhodíš. Motor?

-> Vita ze Sudet: Ty máš v časech ještě rezervy. S tvým výkonem musíš dát pod 2:10 jako prd. Koukej ladit a na jaře si povíme.
-> Zazaa: v Mostě jich pár bylo (viděls galerii?)
např:
img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../191_14089_190. jpg
img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../191_14126_190. jpg
img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../191_14232_190. jpg
EDIT: v podmínkách je toto:
Na závodní dráze mohou jezdit pouze vozidla s registrační značkou a platnou STK nebo vozidla s bezpečnostním rámem v odpovídajícím technickém stavu.
např:
img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../191_14089_190. jpg
img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../191_14126_190. jpg
img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../191_14232_190. jpg
EDIT: v podmínkách je toto:
Na závodní dráze mohou jezdit pouze vozidla s registrační značkou a platnou STK nebo vozidla s bezpečnostním rámem v odpovídajícím technickém stavu.
Mrzí mě že jsem tam nebyl 

skoda ze to je tak daleko :(
BTW> muzou tam stroje bez znacek ? pokud bych se jeste predtim vnutil na nejake zkouseni do Mejta nebo Sosnove tak bych rad zkusil velkej okruh :)
BTW> muzou tam stroje bez znacek ? pokud bych se jeste predtim vnutil na nejake zkouseni do Mejta nebo Sosnove tak bych rad zkusil velkej okruh :)
-> Tuner#2: A co zkusit nalejt do okruhu spis ruzovou nemrzku misto te modre?
jak se znam tak jaro určitě taky nezvládam:)
Tak jaro fakt nezvládám, ale na kukačku bych jel
Když to vyjde, juknu se znovu určitě
-> Eidy: Tak to je super zpráva...to tam ani nemusim vracet to co jsem vyndal,ale spíš ještě něco vyhodim )))))
-> Tuner#2: Asi bych to neřešil...Ona voda kondenzuje hlavně v zimě,kdy jsou velký rozdíly teplot a motor je studenej a ty ho pak ohřeješ..... jak jsem už psal,pokud to nefučí do vody - nevaří,tak bych to nechal bejt.
A co do tý doby nestíháš? Jako že by jsi na jaře nejel??
-> Vita ze Sudet: Hmmmm,zajímavé časy. S tim pod 2 minuty,nevim nevim.....je to velkej rozdíl. Jako koně tam jsou,ještě jak se to bude chovat v zatáčkách. Ve výjezdech byl vidět HOOOODNĚ VELKEJ potenciál a zrychlení masakrální....
Já budu rád když se příště dostanu na tvoje letošní časy,což s polovičnim výkonem oproti tobě bude pro mě uspokojivé.
Ostatní - koukejte naladit a pokud bude jaro i přijet..
-> Tuner#2: Asi bych to neřešil...Ona voda kondenzuje hlavně v zimě,kdy jsou velký rozdíly teplot a motor je studenej a ty ho pak ohřeješ..... jak jsem už psal,pokud to nefučí do vody - nevaří,tak bych to nechal bejt.
A co do tý doby nestíháš? Jako že by jsi na jaře nejel??
-> Vita ze Sudet: Hmmmm,zajímavé časy. S tim pod 2 minuty,nevim nevim.....je to velkej rozdíl. Jako koně tam jsou,ještě jak se to bude chovat v zatáčkách. Ve výjezdech byl vidět HOOOODNĚ VELKEJ potenciál a zrychlení masakrální....


Ostatní - koukejte naladit a pokud bude jaro i přijet..

-> Vita ze Sudet: Tak držíme palce,jsem zvědav co ukáže brzda!
-> Vita ze Sudet: To je hodně sebevědomé s tím podvozkem co máš myslím až nereálné, ale uvidíš sám. Každopádně když to jelo, tak to jede pěkně.
-> radekp: Já si moc nezajezdil. Absolvoval sem pouze dvě necelé ticket jízdy. Šlo mi hlavně o odladění určitých detailů před brzdou na kterou se příští týden chystám. A to hlavně konečně tlak 1,3baru.... Těžko hodnotit z toho mála, video z první zahřejvací ticket jízdy budu mít příští týden.
Jinak startovací 1.kolo s rozjezdem 2min.23s
2.kolo 2min.14s
3.kolo 2min.12s
4.kolo 2min.21s nechtěl mě pustit golf a do toho přestávalo plnit turbo slabounce a začal se smažit kabeláž od cívek (díky teploučku od svodů) a odjel sem tedy kolo předčasně raději.
Potom sem tedy narychlo vymyslel z AL plechu kryt, namontil a jelo se zkoušet druhá jízda. Protože sem nikde žádný únik na sání nenašel, neřešil sem a jel. Po jednom kole už turbo plnilo jen 0,6baru a jelo jak nejelo a v kabině šílenej kravál... Po třech kolech do toho prdla hadice přívodu vody do turba a hurá na lano. Tím to pro mě skončilo. Na vině byla příruba pod turbem, během třech okruhů sem ztratil 3 šrouby (2 priruba na svodech,1 výfuk) s největší pravděpodobností i proto bouchla ta hadička s vodou jak do ni pralo 800°C ..... 1.3bar je na dlouhodobej výcvik škodovky prostě nezbytný
Myslím, že pokud se jaro povede a bude otevreno tak čas 2min.5s padne
a dlouhodobě si dávám cíl pod 2minutky
Jinak startovací 1.kolo s rozjezdem 2min.23s
2.kolo 2min.14s
3.kolo 2min.12s
4.kolo 2min.21s nechtěl mě pustit golf a do toho přestávalo plnit turbo slabounce a začal se smažit kabeláž od cívek (díky teploučku od svodů) a odjel sem tedy kolo předčasně raději.
Potom sem tedy narychlo vymyslel z AL plechu kryt, namontil a jelo se zkoušet druhá jízda. Protože sem nikde žádný únik na sání nenašel, neřešil sem a jel. Po jednom kole už turbo plnilo jen 0,6baru a jelo jak nejelo a v kabině šílenej kravál... Po třech kolech do toho prdla hadice přívodu vody do turba a hurá na lano. Tím to pro mě skončilo. Na vině byla příruba pod turbem, během třech okruhů sem ztratil 3 šrouby (2 priruba na svodech,1 výfuk) s největší pravděpodobností i proto bouchla ta hadička s vodou jak do ni pralo 800°C ..... 1.3bar je na dlouhodobej výcvik škodovky prostě nezbytný

Myslím, že pokud se jaro povede a bude otevreno tak čas 2min.5s padne


-> Eidy: Dobra zprava s tim okruhem,uvidime,zda nezustanou jen u slibu???

-> Eidy: no jako asi to dopadne,ale je tam taky hodně práce.chtělo by zapracovat na podvozku,je skoro seriovej,motor by chtělo pořádně doladit a spousta drobností.
Pánové když Vás tak poslouchám tak asi už doopravdy příští rok vyrazím. Zatím jsem se tomu nějak bránil s mylšenkou, že škodovka nemá koně na to aby jezdila nějaký rozumný časy na okruhu, ale když to čtu tak je třeba naše monstrum asi vytáhnout do světa svět okruhů
-> Eidy: Na okruhu na to nebyl čas, ale ničeho jsem se nevšimnul. Spíš jsem to myslel tak, že kdyby to fouklo, tak to už ani dom doject nemuselo a nebo by to vařilo.
-> Mantrabeach: A proč nevezmeš žlutou?
-> Tuner#2: Jakože na okruhu kolísala nebo jak? Pokud ne, tak bych to asi neřešil.
-> Tuner#2: Jakože na okruhu kolísala nebo jak? Pokud ne, tak bych to asi neřešil.
-> Eidy: sakra to bych asi už konečně jel.mít na to dostatek času tak bych dal motor ze žlutky do erka abych vyzkoušel jak to pojede ale to asi nedopadne
-> Eidy: Voda krásně čistá, jak když jsem jí tam naléval, modrozelená, olej černý bez emulze taky. Teplota nekolísá, respektive nekolísala cestou zpět.
-> Tuner#2: A voda jako taková je čistá? Třeba po jízdě, když je to promíchaný, vytáhneš hadičkou pár deci tak je to čistý? Jestli jo a z nádobky nesmrdí spaliny, tak bych to neřešil. Mě, když to foukalo do vody, tak byla cítit, ale víčko bylo pořád čistý. Jen se kalila voda od spalin a samozřejmě to vařilo.
-> Eidy: Tak to asi nestíhám, spíš určitě :-( a nepotěšil jsi mě. Ale zas druhý tábor lidí říká když je olej dobrý a nevaří to, tak že to je normální... Je fakt že v létě jsem dával novou směs a tady se to pořádně prohřálo.
-> Eidy: hm tak zase věřim že u mě je to tim že buh ví co tam děděk lil předtim a věřim že to prostě vypláchlo tedka ten bordel z motoru a trubek atd atd...