Co už se ví o voze Škoda 100 - článek z jara 1969

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [2]:

Co už se ví o voze Škoda 100 - článek z jara 1969: Co už se ví o voze Škoda 100 - článek z jara 1969:

Text:

Článek z časopisu Věda a technika mládeži ještě před sériovou výrobou, kdy zatím nebyly známy všechny podrobnosti o "novém" voze Škoda 100. :)
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Václav Kršek
Založeno: 29.05.12 18:57   Poslední změna: 29.05.12 19:02

Co už se ví o voze Škoda 100 - článek z jara 1969 - komentáře:

19:51:49
29.05.2012
j_j
Jinak při dotazníku, jaké vlastnosti by mělo mít auto, které přijde po MBčku - vyšel 5 místný sedan s motorem vpředu, kotouči atp.,což v té době byl Fiat 124 (později Žiguli 2101).
19:44:38
29.05.2012
j_j
Moc hezký, díky. Hodně lidí říká, že MBčko bylo děláno poctivěji, zase kilo bylo na svojí dobu dost levné 6 Oba jsou to dříči, co motorizovali Československo 6 Jediný co mě u nich nebaví je vzlínání brzdovky a její působení na lak v prostoru pedálů. U silnějších motorizací 1107 ccm mi chybí 5 Q a taky zatejkání do vozu se nepodařilo za dlouhou dobu vyřešit. U mé 110L jsou zejména v prostoru dveří nedostřiky a dále třeba chybějící 5cm těsnění dvěří, to u MB neexistovalo. Škoda, že se nepodařilo embéčko dokončit v roce 1960, dát mu i hliníkovou hlavu, jak bylo zamýšleno a v době kil zas zamítnutí 720tky. Z hlediska kompatibility dílů ideální auta, na kilo jsem koupil jen plechy, světla, blinkry, brzdový destičky a je hototvo :) Když si přečtete SM tak v době zejména v 60. letech byly díly o dost hůře sehnatelné než dnes. Na 110 L mám spotřebu 7,7 litru, ne embé nevím. Kilo v naší rodině si ještě pamatuju, měli jsme ho do roku 1991, jediný co jsem po něm našel byla houkačka PAL Magneton.

-> suri: trošku jsem to ještě upravil.
19:35:42
29.05.2012
suri
-> j_j: nebyli to špatné auta...
Extreme Tyres