Prototypy hybridních elektromobilů Favorit

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [8]:

Prototypy hybridních elektromobilů Favorit: Prototypy hybridních elektromobilů Favorit: Prototypy hybridních elektromobilů Favorit: Prototypy hybridních elektromobilů Favorit: Prototypy hybridních elektromobilů Favorit: Prototypy hybridních elektromobilů Favorit: Prototypy hybridních elektromobilů Favorit: Prototypy hybridních elektromobilů Favorit:

Text:

Těžko říci jak se tyto původně seriové elektromobily



ŠKODA dostaly až do Kanady, ale každopádně je tam



jistý pan Hartley Douglas zajímavě upravil. Aby prodloužil



dojezdovou vzdálenost, tak ke standartnímu bateriovému



napájení přidal ještě benzinový generátor. Vytvořil tím



tedy vlastně jakýsi druh Hybridního elektromobilu.





Základem je kdysi u nás seriově vyráběný elektromobil



Škoda ELTRA 151L a 151 Pick-UP. Tento jistě dobrý



nápad jen poněkud kazí provedení generátoru na střeše.





Majitel Douglas Hartley

Majitele Ostatní EV 1980 Kawasaki KZ250G

1993 Škoda výhodně

Umístění Montreal, Quebec Kanada mapu

E-mail

Vozidlo 1994 Škoda Pickup výhodně Eltra

Kryté mini pick-upu, část unibody, jako pickup Volkswagen)

Motor MTH 100 L / K cizím buzením DC

* "české 16 kW

Hnací ústrojí FWD s 5 rychlostní převodovkou

Kontrolor Curtis -1221R 84V

s Regen

Baterie 33, 0.00 V, Li-Ion

26 každý 200 + 100 Ah buněk, a 7 DCS-33 12V 33-hod. AGMs

Systém napětí 96 voltů

Nabíječka Česká

20 Amp izolované a přepínač napájení 5 pro buňku 26

Ohřívač Dva keramické topné články plus v kabině vysoušeč vlasů

DC / DC Converter Sevcon DC2431

dvě 25 Amp (1 pro baterie boost)

Instrumentace Norvik počítač, voltmetr

Maximální rychlost 55 MPH (88 KPH)

Rozsah 100 Miles odst. 160 kilometrů)

elektrické jediný, nekonečný v hybridním režimu

Počet míst k sezení 2 dospělí

Vlastní hmotnost 3000 liber odst. 1.363 kg)

přibližně

Pneumatiky 175/70/13 Toyo 800 Ultra

Doba převodu Továrna elektrické, 8 měsíců k upgradu

Přepočet nákladů asi tolik, jako nová Toyota Prius

Další funkce Rekuperační brzdění (až 70 amper)

Hybridní paralelní baterie 26 TS Li-Ion 200 Ah buněk plus sedm 12 V 33 Ah AGM.

série 12 V Startovací oživení baterie je zapnutý v s SPDT stykače a diodou zvýšit napětí pro zrychlení a kopců.

14 ​​KW generátor se skládá z Honda GX670 V-twin 24 HP motorem a eCycle vzduchem chlazený

MG3-36 motor-generátor s 3-fáze Bridge nabízí o 105 Voltů na 135 ampér pro delší cesty a dálnice cestování.

Přílohy:

hodnocení článku:

info:

Správce článku: Jiří Kmoťa
Založeno: 06.02.12 11:56   Poslední změna: 06.02.12 12:12

Prototypy hybridních elektromobilů Favorit - komentáře:

15:47:09
07.02.2012
castrol
15:12:43
07.02.2012
jans
-> Jiří Kmoťa:

A kde jsi sehnal ten článek? Nemůžu ho najít v originále.
10:44:20
07.02.2012
palasske
tenhle je lepsi, ceska vyroba, lozna plocha zachovana.



-skoda-virt.cz/cz/.../8090 -skoda-eltra-151-l-pick-up
10:17:42
07.02.2012
Jiří Kmoťa
souhlasím překladač je šílenýýý ale jak jinak na to1 1
upraveno 1x, naposled 07.02.2012 10:18:05
09:17:46
07.02.2012
aDAm
hmm pickup stratil svou funkci...a to se vyplatí.
17:14:11
06.02.2012
Stvivi
no,hold za par rokov uz spalovaky pojdu do dochodku1
15:51:46
06.02.2012
jans
Teď na to koukám, četl jsem jenom začátek. plus v kabině vysoušeč vlasů 3
15:31:05
06.02.2012
Stepix
ať žije google translator co? to je šílenej překlad tohle...
Extreme Tyres