Automobil 2004 - vývoj 1000MB

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [6]:

Automobil 2004 - vývoj 1000MB: Automobil 2004 - vývoj 1000MB: Automobil 2004 - vývoj 1000MB: 3 Automobil 2004 - vývoj 1000MB: 4 Automobil 2004 - vývoj 1000MB: 5 Automobil 2004 - vývoj 1000MB: 6

Text:

Z hromady časopisov Automobil nájdených v kontajneri s papierom som zachránil mnoho zaujímavých článkov o starých škodovkách. Podarilo sa mi rozchodiť scanner a tak sa s nimi môžem konečne podeliť.

Tu sa pojednáva o priebehu vývoja "tisícky" v rokoch 1956 - 64.
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Amper
Založeno: 07.05.11 21:25   Poslední změna: 07.05.11 21:36

Automobil 2004 - vývoj 1000MB - komentáře:

11:12:33
09.05.2011
j_j
-> Jozka: minulý týden jsem viděl R 8 podrobně a musím přiznat, že v motorovém prostoru narozdíl od MB moc místa není - podlahu a různé výztuhy jsem bohužel neviděl. Myslím, že právě Renaulty a VW 1500/1600 byly hlavní inspirací při tvorbě embéčka. Dokonce mu prý na technické vytknuli ostré hrany na nárazníku (přitom ten byl sériový) 6
10:45:48
09.05.2011
Jozka
-> j_j: Se mi tam u Francouzů otvírají jen nový CC Floridy.. Ony jsou ty původní dvojí, první má techniku Dauphine, zesílený myslím byly až následně, když dostaly střeva z osmiček.
09:23:34
09.05.2011
j_j
-> Jozka: up.autotitre.com/forum/.. ./6e178eeb19.jpg vypadá to, že Floride má docela masivní výztuhu vedoucí od prahu ke prahu v úrovni dveří. -> Zdendys: MBT jsem novodobě ještě neviděl 8
upraveno 1x, naposled 09.05.2011 11:08:06
08:15:14
09.05.2011
Zdendys
MBT - má ji tady někdo?
08:11:36
09.05.2011
Jozka
-> Vilda: MBX má taky v prazích výztuhy navíc.. Ale asi ne tak vychytaný jako Rapid..

Zkuste někde omrknout Renault Floride - ten ani zevnitř nemá středovej tunel a přes tu plochou podlahu se dle slov majitelů nekroutí. A zvenka se od Xka liší jen všemi navařený blatníky, koncepce jinak stejná.
23:58:15
08.05.2011
j_j
-> vlasmi: v nějaké dobové publikaci jsem četl, že v zahraničí byl zájem o MB bez chromových a dalších doplňků,ale zato se silnějším motorem - pokusím se to najít. V podstatě chtěli oželet výbavu a naopak lepší motor. Cenově nedovedu v tehdejších cenách odhadnout jak by vycházelo srovnání "oželená výbava" vs. motor 1100 ccm. PS :zatím jsem se setkal také pouze s 1000 MBT (model 68 i 69).
23:39:31
08.05.2011
vlasmi
-> j_j: Všechny zdroje co mám k dispozici udávají MBT jen s motorem 1000 ccm. A když se nad tím zamyslíš, tak je to i trochu logický. MBT byl low-end a low-cost model očesanej o co šlo a údajně vymyšlenej pro potřeby zahraničních trhů a pokud měl být co nejlevnější, tak do něj přece nebudou montovat určitě dražší 1100 ccm motor.
22:39:34
08.05.2011
j_j
-> vlasmi: MBT se v motorizaci 1100 ccm nevyráběl?
22:26:52
08.05.2011
vlasmi
-> j_j: 1000 MB 349348

1000 MB De luxe 52411

1000 MBG De luxe 3287

1000 MBT 13091

1000 MBX De luxe 1403

1100 MB De luxe 22487

1100 MBX De luxe 1114

Celkem vyrobeno 443141 ks
21:18:55
08.05.2011
j_j
-> andyrs: díky. 6 a kolik bylo 1000 a kolik 1100 ? 4

-> Vilda: já nad tím přemýšlel, jak by to šlo v rámci renovace zpevnit aniž by si toho někdo hned všiml 6
20:24:33
08.05.2011
Vilda - zrušená registrace
Stačilo by udělat pevnější konstrukci podvozku. Výztuhy do prahů, podobně jako to dělal MTX u Rapidů.
14:03:51
08.05.2011
andyrs
-> j_j:

MBX bolo presne vyrobených 25176
10:06:12
08.05.2011
j_j
-> Vilda: škoda to je, ale ono i MBX mělo problémy s tuhostí karoserie a proto ho bylo místo plánovaných 50 000ks bylo vyrobeno něco přes 3 000ks. Škoda 7
01:48:18
08.05.2011
Vilda - zrušená registrace
Škoda, že se nevyráběl ten roadster. Mohl to bejt poměrně pěknej sporťák. 7
22:41:43
07.05.2011
j_j
pěkné, díky moc.
Extreme Tyres