skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
STOP 23/1985 - Zmenšenie spotreby paliva a škodlivín Š100-136
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [1]:
Text:
"Zmenšenie spotreby paliva a množstva škodlivín vo výfukových plynoch Š100, 110".Dobový článok uvedený v časopise Stop 23/1985
info:
Správce článku: minnoZaloženo: 28.11.10 11:43 Poslední změna: 28.11.10 12:03
STOP 23/1985 - Zmenšenie spotreby paliva a škodlivín Š100-136 - komentáře:
14:57:44
02.12.2010
02.12.2010
suri
-> vhml: tak bud čítaj alebo radšej nereaguj , bavili sa o tom že prečo voda sanie vyhrieva a potom musí aj chladiť a to preto lebo sú zvody na jednej strane sanie aj výfuk
14:08:32
02.12.2010
02.12.2010
vhml
-> suri: tak OHC to má snad normálně ne...
15:08:51
30.11.2010
30.11.2010
suri
-> vhml: áno škodovka to má zrejme kvôli tyčkám , ja hovorím o OHC
21:26:48
29.11.2010
29.11.2010
palinator
-> vhml:
On měl na mysli OHC rozvody ne?
On měl na mysli OHC rozvody ne?
21:24:33
29.11.2010
29.11.2010
vhml
-> suri: a tyčky dáš kam?
20:10:55
28.11.2010
28.11.2010
MiroJ
no neviem , zvladne ta srutka to tepelne zatazenie priamo na zaciatku vyfukovych zvodov ? a tiez , vzajomne utesnenie drieku skrutky medzi sacim a vyfukovym :/
ale inak zaujimave ...
ale inak zaujimave ...
17:27:04
28.11.2010
28.11.2010
palinator
-> suri:
Ano, to je vlastně pravda. V tom běžném provedení jsou ventily tedy proti sobě, narozdíl od škodovky, kde jsou vedle sebe?
Ano, to je vlastně pravda. V tom běžném provedení jsou ventily tedy proti sobě, narozdíl od škodovky, kde jsou vedle sebe?
17:20:44
28.11.2010
28.11.2010
suri
-> palinator: napríklad tak ako je to riešené bežne , jedna strana sanie druhá výfuk
ono z vyhrievaným saním a potom z mpi to už bolo celkom fajn vychytané si myslím
ono z vyhrievaným saním a potom z mpi to už bolo celkom fajn vychytané si myslím
17:10:56
28.11.2010
28.11.2010
palinator
-> suri:
A jak by měla být potrubí řešena dle tebe správně?
A jak by měla být potrubí řešena dle tebe správně?
14:11:08
28.11.2010
28.11.2010
Hurdis
A tak se pan Šustr z Ronova nad Doubravou zamyslel, a spočítal, že normální konev má 117 otvorů v tom kropítku. A že je to škoda a udělal do něho pouze 13 otvorů. Už to funguje na té konvi, konev šetří vodou..... (Přemek Podlaha - Receptář)
12:15:52
28.11.2010
28.11.2010
m8rinek
To jsou ale nápady :D.
12:15:02
28.11.2010
28.11.2010
Edisek
-> suri: dik za vysvětlení ;)
12:10:46
28.11.2010
28.11.2010
suri
-> Edisek: taplota saného vzduchu musí mať určitú optimálnu teplotu , kedže má škodovka blbo riešené výfukové zvody pod saním preto zaviedli vyhrievanie sacieho potrubia - studený motor zohrieva , zmes neostáva nakondenzovaná na stenách a motor sa lepšie plní , po ohriatí ale výfuk ohrieva sanie natoľko že zmes je "riedka " laicky povedané a preto potrubie voda chladí
12:09:14
28.11.2010
28.11.2010
afro100
-> Edisek: a ta chladiaca zmes, kt. to vlastne vyhrieva tam prudi len pocas startu alebo stale ? (8kanal)
Tak isto u 5k mas sacie oprete o vyfukove potrubie ... preco asi ?
Tak isto u 5k mas sacie oprete o vyfukove potrubie ... preco asi ?
12:07:14
28.11.2010
28.11.2010
minno
-> Edisek: teplota nasávaného vzduchu nie je dobrá ani príliš studená ani príliš horúca
12:06:07
28.11.2010
28.11.2010
Edisek
-> petr s: ale to jenom při startu aby se motor rychle zařál ne ?
12:02:36
28.11.2010
28.11.2010
petr s
-> Edisek: A proč jsou vyhřívané sání?
11:56:42
28.11.2010
28.11.2010
Edisek
nj, ale nejde pri nasávaní vzduchu o to, aby tento vzduch bol čo najchladnejší ?
11:45:53
28.11.2010
28.11.2010
minno
Zaujímavé :)