Crash test Škoda 105 rv.88 Svet motoru 1/2005

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [4]:

Crash test Škoda 105 rv.88 Svet motoru 1/2005: Crash test Škoda 105 rv.88 Svet motoru 1/2005: Crash test Škoda 105 rv.88 Svet motoru 1/2005: Crash test Škoda 105 rv.88 Svet motoru 1/2005:

Text:

Crash test Škoda 105 rv.88 Svět motorů 1/2005

linky na zdroj kde sem to našel --- lepší kvalita než zde uploadováné---

kecy.roumen.cz/roumingSho w.php?file=Crash...
kecy.roumen.cz/roumingSho w.php?file=Crash...
kecy.roumen.cz/roumingSho w.php?file=Crash...
kecy.roumen.cz/roumingSho w.php?file=Crash...

hodnocení článku:

info:

Správce článku: Klop
Založeno: 07.01.07 13:27   Poslední změna: 07.01.07 13:45

Crash test Škoda 105 rv.88 Svet motoru 1/2005 - komentáře:

14:55:05
27.11.2018
Jura_Favorit
-> zabiakPUK: 4
14:16:46
27.11.2018
zabiakPUK
-> Jura_Favorit: tóž sa ti ospravedlňujem.
22:46:04
26.11.2018
Jura_Favorit
-> zabiakPUK 26.11.18 21:03:10: stačí se podívat na posloupnost příspěvků... -> Jura_Favorit 26.11.18 17:00:48: - vložen dříve, než jsi sem vůbec něco napsal Ty; tedy ne, Tebe se to netýká a poznámky o probuzení se na mou adresu jsou tudíž poněkud nemístné...
upraveno 1x, naposled 26.11.2018 22:47:02
21:03:10
26.11.2018
zabiakPUK
-> Jura_Favorit: nie som si istý či "toho po dávce matroše" si myslel mňa, ale sa zobuď. aj ja chodím rád na starom budári, ale to neznamená že budem trpieť fanatizmom, že ako sú tie videá zmanipulované, a starý hnoj bezpečný. kto to nechápe, nech ráči do rubriky: nehody škodovek, a tam si zopár "zmanipulovaných fotografii pozrie.

upraveno 2x, naposled 26.11.2018 21:24:58
20:53:48
26.11.2018
zabiakPUK
matess, -ja neviem či bol bez motora, alebo nie. pozrel som si to ešte raz, a je možné že tam nebol, ale nie je to isté, aj keď to tak vyzerá. v čase cca 0:07 vidno že predne čelo jakž tak drží tvar. bez motora, si myslím že by bolo výrazne viac vzadu. každopádne to nič nemení na tom, že staré budáre sa zlomia v "a" stĺpiku. pre najväčších gurmánov odporúčam sledovať zadný blatník v cca 0:31 a 0:42sec.
upraveno 1x, naposled 26.11.2018 21:07:33
20:49:33
26.11.2018
Jura_Favorit
-> MATTESS 26.11.18 20:21:55: přijde mi právě, že toto je psáno po pořádné dávce nějakého matroše... nic proti nikomu... 40
20:40:08
26.11.2018
Tom Troll
-> zabiakPUK: -> MATTESS: Tak nějak, a hlavně za své mluví to, že jsou všude oblaka hnědýho prachu a na zemi tuny nadrcený rze... to bylo sežraný na padrť.
Taky to srovnání neni moc směrodatný, protože zrovna kolem roku 59 Chevrolet experimentoval s platformou X-rámů který jsou uprostřed místo žebříků do X a pochopitelně tam neni žádná pevnost ale zase je to lehký a levný. Byly s tim velký oplejtačky už v tý době.
Obecně ta stará impala neodpovídá tomu jak by jiný auto toho segmentu z tý doby tu moderní odpinklo, ikdyž by přitom zlomilo páteř svojí posádce. 3 4

Jinak crash test škodovky je zavrhnutíhodnej ikdyž pomineme laborace o stavu toho auta a rezervu - bez rezervy jenom proto, že to osazení proti středu auta je obrovský a s timhle "Small Overlap Crash-Testem" maji dneska velký problémy auta ani ne 10 let zpět, a občas některý nový auta, protože se relativně nedávno zavedl.
20:38:56
26.11.2018
dolezal
Dobry den. Domnívám se myslím si mám takový pocit . Nějak se pleteš . To nejsem já .A tohle jsem dávno viděl .....vím o tom . A oceňuji lidi kteří dokážou sednout rýsovacímu prknu a navrhnout přídavné dodatečné vzpěry atd. A dát to sem ....Co něco umějí.A ne jenom kecat jak to byl odpad socializmu . Moc dobře vím ,že se na bezpečnosti neustále více zaměřuje a pracuje . Ale taky vím ,že i zde se na bezpečnosti pracovalo .Jak se řešil automobil do Severní Ameriky atd. A co taková motorka ? To je vyjádření mého pocitu myšlenky.
20:21:55
26.11.2018
MATTESS
-> zabiakPUK: to je ten test, kde Bel Air byl bez motoru?
-> Jura_Favorit 26.11.18 17:00:48: to by snad uměl psát, ne? 1
upraveno 1x, naposled 26.11.2018 20:24:19
17:18:20
26.11.2018
zabiakPUK
je vhodné dostať sa trošku do obrazu. a to je proti škode tank.

2009 Chevy Malibu vs 1959 Bel Air Crash Test | Consumer Reports
upraveno 1x, naposled 26.11.2018 17:21:09
17:00:48
26.11.2018
Jura_Favorit
A má cenu to ještě po skoro 14 letech řešit?

-> dolezal: nejsi Ty ten legendární, pověstmi opředený, Jiří X Doležal cs.m.wikipedia.org/wiki/J iří_X._Doležal ? 4 1
upraveno 1x, naposled 26.11.2018 17:01:17
10:35:34
26.11.2018
dolezal
Domnívám se myslím si mám takový pocit a dojem .Tímto testem mě svět motoru zklamal .Je to od nich smutné,posměšné .Urážející Škodu Mladá Boleslav. Přímo se jim vysmívající . Někdy se i při takových testech nedovřou dveře . Místo ,aby udělali rubriku .RADÍME SI . A napsali o důležitosti rezervy ,udržování stavu karoserie. Případných dodatkových vzpěrách . Důležitosti vzpěry mezi tlumiči . Různě dodatkové vzpěry navrhli otestovali . Sesbírali dokumenty vše co se pro Severní Ameriku vyztužovalo a bylo jinak .Že ipur loketní opěrka není kvůli luxusu ,ale výztuha dveří atd. Jak automobil u nás byl tvrdě a hrubě okleštěný oproti Severní Americe .To v té době byla jediná země co na bezpečnost emie kladla tvrdý- nejtvrdší důraz !!! Já smekám před lidmi co tu dávají důležité rady pomoc ...technické výkresy vzpěr .Lidé co něco umí z počítat nakreslit . Jejich práce má smysl . Tento článek je vyjádření mého pocitu myšlenky domněnky.
22:47:47
25.11.2018
Luky
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: jj, pěkný náklad a vysoká rychlost. Údajně
22:20:05
25.11.2018
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Luky: na korbě tunový kvádr betonu4
21:51:56
25.11.2018
Luky
-> dolezal: tedy něco v tomto duchu 2
VW T3 Crashtest
21:39:48
25.11.2018
dolezal
Domnívám se myslím si mám takový pocit . Připomíná mi to jeden test co se odehrál myslím ,že v Německu. Nevím přesně jestli tam .V době kdy jezdilo hodně trabantů. Provedli test s trabantem účelově při testu užili vyšší rychlost .Velmi! A po čase se k tomu přiznali,že záměrně zvedli rychlost testu .Tohle je vyjádření mé myšlenky pocitu domněnky .
20:55:31
25.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dolezal 25.11.18 20:37:04: Rezerva tam nebyla a přesazení nárazu taky není 40% čelní plochy. Dlouhá leta se ví, že to byl účelový test 8
20:37:04
25.11.2018
dolezal
Dobrý den .Myslím si domnívám se mám takový pocit. Že, vše bylo účelově uděláno . Ať si celý svět motoru vzpomene na to co psal před dlouhými lety. A nechová se kam vítr tam plášť . Moje domněnka je ,že každé auto má své pro i proti .V době kdy tento test dělali byl účel jen jeden...Ještě těchto vozů dost jezdilo a prodejnost nových aut byla nic moc .Né podle představ automobilek .Nikdo u tohoto testu neasistoval zadarmo .Myslím si a domnívám se ,že někdo dobře prodal shnilý automobil k testu a smál se . Test nemá význam .Nikdo řádně nenafotil automobil před testem podlahu u řidiče stav kufru atd . fotky nikde !!A ejhle po testu je jich jako máku . Kde je fotka rezervního kola jak je huštěno na předepsaný tlak a vloženo do deformační zony. Které hraje významnou roli a je nutností . Automobil navrhovali inženýři a ne idioti.Též dělali nespočet testu něž vůz vyjel na silnice .A taky se zapomněli zmínit ,že se vozy vyváželi do Severní Ameriky- Kanady. To bylo pro automobilku oříšek . Nejpřísnější emisní a bezpečnostní normy v té době. Amerika si sama otestovala vůz a přišli veliké změny .Veliký emisní skandál ..Takže automobilka zřídila výrobní linku jen pro tuto zem . Přišli s upraveným karburátorem SEDR 32 .Byl odvzdušněný přes nádobku s aktivním uhlí -do ovládán i první stupeň karburátoru plus neřízený katalyzátor (časem se přestal dávat stačila úprava karburátoru)...Na automobilu neprošli chrom nárazníky ,dveře ,palivová nádrž atd.Museli se dát jiné nárazníky .Dveře museli být vyztuženy ,plastová palivová nádrž nahradila kovovou přísná barierová zkouška ....jiné sedačky. Nic na voze nedělo .Museli být povinně bezpečnostní pásy v celém voze. A kontrolka v přístrojové desce spolu se zvukovým signálem upozorňovala na 2 vteřiny při zapnutém klíčku se připoutat před jízdou . Povinné hlavové opěrky i u zadních sedadel . Atd. šílené co bylo vše jinak . Tady u tohoto testu se domnívám že rezervní kolo leželo za rohem a nebo bylo totálně prázdné . Nikdo neudělal foto po testu ,že tam rezervní kolo bylo .Myslím si,že časopis svět motoru si udělal krásnou vizitku jak se otáčí tam kam jde vítr a nevzpomíná si co psal před lety . Pokud je automobil silně zkorodovaný je každý nebezpečný . Byla to prostě komedie pro lidi ....Automobil vytažený s kopřiv ...jedna vzdálená fotka před testem .Účelově tak aby na ní nic nebylo vidět a pak fotek jako máku. Tenhle článek je vyjádření mého pocitu domněnky myšlenky .
13:29:55
22.01.2007
Vrba
ten článek je pěkná sračka....
21:50:22
17.01.2007
Tuxik
-> Labros: to netusim :-(
Extreme Tyres