skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svet Motoru 1981/1982.. ruzne.
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [20]:
Text:
Text ještě nebyl přidáninfo:
Správce článku: Pavel P..Založeno: 31.10.06 20:40 Poslední změna: 31.10.06 21:33
Svet Motoru 1981/1982.. ruzne. - komentáře:
14:00:01
01.11.2006
01.11.2006
Labros
-> Tuner#2: No on je tak blbě nakreslený, že rovná hrana na něm vypadá jako zahnutá, ani nevím co je to za promítání ;)
13:53:45
01.11.2006
01.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: A kde píšou že byli dvě verze? Pokud soudíte z obrázku, tak ten o ničem nevypovídá a dle mě je to jen blbě prostorově nakreslený.
13:47:47
01.11.2006
01.11.2006
havlik
-> Labros: jj vypadá to částečně jako RS
13:44:28
01.11.2006
01.11.2006
Labros
-> havlik: nevim jedno připomíná snad trochu RS nebo LR, ale podle mě na sériový garde dávali jenom to normální...
13:36:38
01.11.2006
01.11.2006
Pavel P..
Jsem rád že se vám to líbí..
13:28:55
01.11.2006
01.11.2006
janos
Nejlepší je stejně hláška z toho článku o hokejistech, že když prohrávají, roní jejich škodovky z ostřikovačů slzy - kapky Glacidetu"
12:44:03
01.11.2006
01.11.2006
havlik
-> Labros 01.11.06 11:51:34: a to měli ve vývoji dva typy ramen?
12:41:16
01.11.2006
01.11.2006
tomapa
-> Labros: dnes nenajdeš na parkovišti starši škodu 105/120 ale pouze přestárlou škodu105/120
12:40:04
01.11.2006
01.11.2006
Labros
a to, že jich je dneska spousta rozpadlejch je bohužel kvůli tomu, že se z nich staly sociální auta a jakýkoliv nástřiky dutin, spodku nebo voskování laku by neúměrně zvyšovaly jejich cenu.
12:39:12
01.11.2006
01.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Jasně v kontextu s dnešní dobou je to úsměvné
12:37:19
01.11.2006
01.11.2006
Labros
-> Tuner#2: Ale ne, přečti si to pozorně. Jenom mě ty věty pobavily v kontext dnešní doby - když se vytrhnou z původního kontextu, tak zní velice vtipně - to musíš sám uznat. Si představ, že chodíš v dnešní době po parkovišti a hledáš na škodovkách stopy koroze. Jinak si samozřejmě nemyslím, že by škodovky rezly víc než fávo
12:06:24
01.11.2006
01.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: A ty si jako myslíš, že 120 reznou nějak hodně?? Pokud se podívám ne některá i mladší auta, ale reznou úplně stejně a dokud to není pozink, tak je to více méně rovnocené. Řekl bych, že Favorit reznul snad víc než 120, Felicie, která měla plastový podběhy už na tom byla lépe - bez nich je to jako fávo.
12:03:59
01.11.2006
01.11.2006
tomapa
-> Labros:
12:02:58
01.11.2006
01.11.2006
Labros
Ale víte, co mě nejvíc pobavilo, skoro uvažuju dát to do sekce vtipy.
V článku o antikorozní ochraně se dočteme: "...se můžeme přesvědčit pozorným sledováním zaparkovaných starších vozů Škoda 105/120. Viditelná koroze je u nich vyjímkou."
Dobrá, beru si z toho ponaučení a jdu na parkoviště pozorovat starší škody 105/120, jestli nenajdu viditelné známky koroze.
V článku o antikorozní ochraně se dočteme: "...se můžeme přesvědčit pozorným sledováním zaparkovaných starších vozů Škoda 105/120. Viditelná koroze je u nich vyjímkou."
Dobrá, beru si z toho ponaučení a jdu na parkoviště pozorovat starší škody 105/120, jestli nenajdu viditelné známky koroze.
12:00:34
01.11.2006
01.11.2006
tomapa
-> Labros: a jo no to pak jo
11:58:04
01.11.2006
01.11.2006
Labros
-> tomapa: je to jasný - jsou to vozy pro Saharu!
11:51:34
01.11.2006
01.11.2006
Labros
ten článek o vlečce miluju
11:48:13
01.11.2006
01.11.2006
tomapa
-> Labros: a nemaj stěrače
11:46:12
01.11.2006
01.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
Super je ten stabík - takhle nějak to měl i rapid R/H...
11:45:11
01.11.2006
01.11.2006
Labros
Proč mají všechny škodovky před fabrikou pootevřenej kufr? Co kdyby začlo pršet? ;)