skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Homolog. listy 130LA
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [25]:
Text:
Text ještě nebyl přidáninfo:
Správce článku: Jakub M.Založeno: 03.03.10 14:33 Poslední změna: 03.03.10 14:54
Homolog. listy 130LA - komentáře:
Thanks, I really appreciate to see homologation forms. If anyone has the other two extensions (should be 6 in total) it will be great to collect it all. And off course if anyone can publish more homologation forms different than available in the net now (LR, LA, RS), it will be great.
-> petr s: Alespoň někdo :-) Takže to nechám udělat z duralu. Díky
-> vhml: Na A jsem měl hliník spíše dural
-> deathcat: jistě to nevím, jelikož o tom nikde není pořádně psáno. Ale přirozeně bych očekával že jo
vhml 03.03.10 16:38:07 napsal:
→ deathcat: plovoucí střed je trochu něco jinýho. Tohle
je čistě jen unašeč, u LR z hliníku, u L/A ocelovej
Víš jistě že LR to měla povolené z hliníku?
→ deathcat: plovoucí střed je trochu něco jinýho. Tohle
je čistě jen unašeč, u LR z hliníku, u L/A ocelovej
Víš jistě že LR to měla povolené z hliníku?
-> vhml: Ok, říkám tak všemu co není vcelku
Vím, že jsou tady díry kulaté napevno spojené s kotoučem šroubem.

-> deathcat: to nic ale nemění na tom, že na závodní škodovce ani fáčku není plovoucí střed. Myslím, že je má až Octa WRC a určitě je má Evo9. Ale to jenom okrajem pro zajímavost
-> vhml: jj to vím, že tam je to v jednom kuse. Asi to jen špatně vyznělo
-> deathcat: zadní ale taky není plovoucí, ani na fáčku
Stydím se, asi jsem to přehlédl, protože jsem vždycky koukal jen na zadní brzdy 

-> deathcat: plovoucí střed je trochu něco jinýho. Tohle je čistě jen unašeč, u LR z hliníku, u L/A ocelovej
-> havlik 03.03.10 16:28:40: JJ je to tam.
-> deathcat: dyt je to snad i v tom pdfku s těma upravama pro skupinu A včetně "plánků"
Ona mělo Áčko povolené kotouče s plovoucím středem? Viz obrázek 17 - photo4. Žil jsem v přesvědčení, že to mělo až fáčko...
-> petr s: aha. Já pořád mám strach, že kdzž udělám oválnou díru, nastavím geometrii a někde skočím, tak se mi to posune
-> vhml: Tam je navařená trubka jako zesílení a vedení šroubu
-> Tuner#2: v iniciativě ti meze klást nebudu :-D
Vejška děr je mi jasná, ale ta první je evidentně širší. Že by na nějakou extra hlavu šroubu?
Vejška děr je mi jasná, ale ta první je evidentně širší. Že by na nějakou extra hlavu šroubu?
-> vhml: Strana 15 úplně nečitelná. Já vím asi tam nic není, ale jde o princip, tohle je děs navíc s hrozným šumem z foťáku. Pokud dovolíš, jak říkám rád se toho ujmu.
Jinak díky obě dvě oválné, obě dve mají 34mm na výšku na štelování.
Jinak díky obě dvě oválné, obě dve mají 34mm na výšku na štelování.
A jeden můj dotaz, když si otevřete můj homologační list s přílohou 05, tak je tam na konci Photo 2, na nastavení odklonů, ale každá díra je jinak velká. Dokáže někdo objasnit proč a co do ní patří?
-> Tuner#2: teď jsem na to koukal a kromě mejch překladů zlomenou tužkou, není nic, co by se nedalo přečíst ani vykoukat. Teda kromě uložení rámu, kterej se stejně už nesmí používat :-)