skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Homolog. listy 130LA
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [25]:
Text:
Text ještě nebyl přidáninfo:
Správce článku: Jakub M.Založeno: 03.03.10 14:33 Poslední změna: 03.03.10 14:54
Homolog. listy 130LA - komentáře:
16:28:40
03.03.2010
03.03.2010
havlik
-> deathcat: dyt je to snad i v tom pdfku s těma upravama pro skupinu A včetně "plánků"
16:27:34
03.03.2010
03.03.2010
deathcat
Ona mělo Áčko povolené kotouče s plovoucím středem? Viz obrázek 17 - photo4. Žil jsem v přesvědčení, že to mělo až fáčko...
16:03:56
03.03.2010
03.03.2010
vhml
-> petr s: aha. Já pořád mám strach, že kdzž udělám oválnou díru, nastavím geometrii a někde skočím, tak se mi to posune
15:52:35
03.03.2010
03.03.2010
petr s
-> vhml: Tam je navařená trubka jako zesílení a vedení šroubu
15:51:05
03.03.2010
03.03.2010
vhml
-> Tuner#2: v iniciativě ti meze klást nebudu :-D
Vejška děr je mi jasná, ale ta první je evidentně širší. Že by na nějakou extra hlavu šroubu?
Vejška děr je mi jasná, ale ta první je evidentně širší. Že by na nějakou extra hlavu šroubu?
15:44:38
03.03.2010
03.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Strana 15 úplně nečitelná. Já vím asi tam nic není, ale jde o princip, tohle je děs navíc s hrozným šumem z foťáku. Pokud dovolíš, jak říkám rád se toho ujmu.
Jinak díky obě dvě oválné, obě dve mají 34mm na výšku na štelování.
Jinak díky obě dvě oválné, obě dve mají 34mm na výšku na štelování.
15:37:28
03.03.2010
03.03.2010
vhml
A jeden můj dotaz, když si otevřete můj homologační list s přílohou 05, tak je tam na konci Photo 2, na nastavení odklonů, ale každá díra je jinak velká. Dokáže někdo objasnit proč a co do ní patří?
15:35:52
03.03.2010
03.03.2010
vhml
-> Tuner#2: teď jsem na to koukal a kromě mejch překladů zlomenou tužkou, není nic, co by se nedalo přečíst ani vykoukat. Teda kromě uložení rámu, kterej se stejně už nesmí používat :-)
15:31:17
03.03.2010
03.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Bude daleko čitelnější text a obrázky a bude to ve velké rozlišení s možností hledat detaily. Chápu že ty fotky tam asi nebudou nic moc, ale jde mě o to dostat z toho co nejlepší výsledek a ne jako u úprav podvozku a motoru dle L/A kde asi dvě strany nejdou skoro přečíst...
15:28:26
03.03.2010
03.03.2010
vhml
-> Tuner#2: mám to focený. Jestli se chceš angažovat k nascenování tak tě to klidně přinesu. Leč účel nechápu :-D
15:26:34
03.03.2010
03.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Teď na to koukám ale to není ani scan ale asi fotky dle toho jak je to naklopený. Proto říkám, že bych rád ty vytištěné listy rád pořádně nascenoval i s tím, že si pohraju aby to bylo rovně a ne jak když pes chči*e. Když už si s tím někdo dá práci tak pořádně.
15:25:14
03.03.2010
03.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jakub M.: Tady se to probíralo: skoda-virt.cz/cz/.../1263
26-mikemtx-la-naprava
15:22:34
03.03.2010
03.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Aha já myslel, že máš originál. Škoda...
15:19:26
03.03.2010
03.03.2010
vhml
Co na tom chceš skenovat líp, když už to jednou špatně naskenovaný mám :-D to lepší neuděláš.
Ale vše podstatné lze přečíst a vyčíst bez problémů si myslím
Ale vše podstatné lze přečíst a vyčíst bez problémů si myslím
15:14:26
03.03.2010
03.03.2010
petr s
-> Jakub M.: Má tam novější je tam seřizování odklonů zadní nápravy
15:07:03
03.03.2010
03.03.2010
Jakub M.
-> Tuner#2:
vhml má tu novější verzi o kt. píše Petr?
vhml má tu novější verzi o kt. píše Petr?
14:58:54
03.03.2010
03.03.2010
petr s
-> Jakub M.: Ještě byla VO 04
14:56:49
03.03.2010
03.03.2010
Jakub M.
poslední změna je z 27. dubna 1987 ... je možné, že bylo něco dál .. každop. jsou to další informace
14:56:18
03.03.2010
03.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Ale zas z těch obrázků jde lecos poznat. Nechceš tu tvou variantu pořádně nascanovat? Klidně se toho ujmu když mě jí zapůjčíš.
14:52:45
03.03.2010
03.03.2010
vhml
Tenhle homologační list ale není kompletní, resp. to není jeho poslední variatna