Jak vyrobit greenline 1.9 TDI

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [4]:

Jak vyrobit greenline 1.9 TDI: Jak vyrobit greenline 1.9 TDI: Jak vyrobit greenline 1.9 TDI: Jak vyrobit greenline 1.9 TDI: kolečka

Text:

Pro výměnu je potřeba dvouramenný stahovák na stažení koleček. Dále hořák na nahřátí.

Po výměně se nelekněte hrozného hučení. Kolečka se musí zajet a vzájemně přizpůsobit.
První 4km je to šílené hučení které s přibývajícími kilometry mizí...
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Honza M
Založeno: 02.05.12 19:13   Poslední změna: 08.06.12 08:24

Jak vyrobit greenline 1.9 TDI - komentáře:

08:26:31
08.06.2012
Honza M
Včera vyměněno. Nyní při 130km/hod to točí 2300ot a při 100km/hod to točí 1800otáček.
Jsem spokojen :)
17:40:25
18.05.2012
palinator
-> Durnbach:
3 3
13:19:39
18.05.2012
Durnbach
-> saskyn2:

Pravda, jak se říká: člověk si zvykne na všechno. Když jsem přesedlal do Chrysleru, tak jsem jen nadával, jak to auto není vůbec domyšlený, plastový atd. A už jsem si zvyknul nic neříkám. Ale minulý týden jsem si pustil starý hit a šel si sednout do druhého Mercedesu z roku 1979 a dokonale jsem si připomenul jak je ten Chrysler odfláknutý auto. 3
01:55:53
18.05.2012
saskyn2
→ Durnbach: Ok, tak v tom případě asi máme podobný přístup, aspon co se automatu, výkonu, pohodlí a vysoké bezpečnost týká.

Zvuk, a jméno co něco dokázalo, asi trochu podcenuji, nebot prostě je to pro mě spotřebák – chci po autě aby se zaplatilo, zaplatilo svého nástupce, a ještě mi něco zbylo. Prostě každý je jiný, ty máš rád auta s duší, já to beru jako spotřebák,(pro radost mam embéčko nebo 120cu)a raději cpu peníze do baráku, než abych měl dvacet let starého Mercedesa s V8.
Nicméně pohodlí jízdy je asi také o zvyku.
Mam kamaráda Ládika co zhruba 2 roky z5 jezdil waranem, neměl s tim problém, najezdil zhruba 20tis. ročně.
My co jsme jezdili v normálních autech tak jsme nechápali, že v takovém postrku je schopen jezdit. Nicméně Láda postoupil nejdřív na formana(nástupce za wartburga) pak na služební F1, pak na funglofku caddy 1.6TDI. Dneska když má sednout do formana tak se v tom bojí a není schopen s tím normálně jet. Tudíž podle mě je to hlavně o tom na co si zvykneš, kdybys najezdil pár desítek tisíc v tom wartburgu tak ti to připadne v podstatě jako normální auto. A o tom to je
22:22:56
17.05.2012
Durnbach
-> saskyn2:

Já ti nějak nerozumím, proč bych měl někomu doporučovat jiné auto, když Oct 1 je plně dostačující. To jsem i v minulém příspěvku napsal.

Neexistuje univerzálnější auto pro českého řidiče než byla Oct 1. Je to taková česká (německá) porevoluční stodvacítka. Pojem Trabant nebyl užit pejorativně ale měl symbolizovat základní stavební kámen vozového parku.

Pokud se máme bavit o standartech, tak ti můžu říct jedině ten můj. Ale to dostaneme diskuzi úplně někam jinam. Ostatní ať si jezdí s čím chtějí, pokud jim to nebudu muset platit. :-D

Můj standard spočívá v automatické převodovce, vysoké bezpečnosti, výkonu, zvuku, pohodlí a hlavně musí jít o auto které má v automobilismu jméno, je nezvyklé a něco dokázalo. U Octávky bych mohl mít jen ten automat. Já osobně si raději nechám z Německa dotáhnout dvacet let starého Mercedesa s V8 za 250 000Kč než abych dal 200 000Kč za 3 roky starou tourku.

A dědina s 1000 obyvateli je opravdu chudej kraj oprotiva Práglu. 3
upraveno 1x, naposled 17.05.2012 23:11:33
20:56:52
17.05.2012
saskyn2
-> Durnbach: Jinak když si tak chytrý, můžeš nám prosím konkrétně doporučit nějaké jiné lepší auto ve stejné cenové relaci, které má lepší jízdní vlastnosti a přitom stejné provozní náklady jako ten český trabant? Kdyžtak prosím nechci nic co žere i trávu kolem silnice ani žádnou dvacetiletou plečku pod kterou budu akorát pořád ležet.4
20:42:17
17.05.2012
saskyn2
-> Durnbach: Asi chudý kraj, tady u nás to bylo vždy normální auto. Přímo nástupce feldy to samozřejmě nebyl to máš pravdu.
17:18:42
17.05.2012
Durnbach
-> dragon_cb_cz:

To je pravda, kámoš jezdí dvakrát týdně Zlín-Brno a bere mu to 6,5 litru. Jistá úspora z článku vychází. Hrozná představa v tom nalítat 70tis km ročně. 4 Hluk, nepříjemný hluk je v tom autě nad rychlost 150kmh.


-> anubis:

Velmi ti rozumím. 6 Po několika set kilometrech za volantem tohoto vozu musím říct, že je to český trabant který nejlépe zvládá zdejší cesty. Jedná se o auto které má dobrý kufr a lety odzkoušený traktor TDI. Ty to dvě věci udělali z OI. legendu a sen českých řidičů. Jinak je to naprosto tuctové auto, které ničím nenadchne. Pokud bych bral auto stejně jako varnou konvici a neměl k nim vztah, tak jistě koupím Oct I. protože stejně jako konvice co vaří vodu i Oct I. splňuje dopravu z bodu A do bodu B. I přesto, že má vzadu místo nápravy lešenářskou trubku, tak při obutí kol o šíři 225 mm zvládá průjezdy zatáček daleko lépe než vozy se zadní víceprvkovou nápravou, které svou cenou Oct přesahují klidně 10x.

-> saskyn2:

To s tím jakoby nástupnictvím feldy, nemůžeš myslet vážně. Oct byla v době uvedení na trh min o 200000Kč dražší než Felície. Felda byla běžné notně předražené vozidlo pro "lid" a octavii si u nás v obci v letech 1997-1998 koupili jen tři podnikatelé.
10:02:35
17.05.2012
saskyn2
Asi tak, Mc-pherson má většina dnešních aut, tyč vzadu se taky běžně vyrábí, viz F2., motory sem ani raději nekomentoval, kua co bych dal za to kdyby se do toho mýho pekáče dělala rotačka.
01:03:20
17.05.2012
venni
-> palinator: ještě mu vadí že na Mc-phersona jsou o půlku levnější věci než víceprvek 3 a údržba/provoz takovýho auta stojí minimum oproti dnešním "ekologickým" nespolehlivým autům
-> anubis: jen pro připomenutí ty "zastaralý auto" octavie I je z roku 97 4
upraveno 1x, naposled 17.05.2012 01:03:52
00:53:32
17.05.2012
palinator
-> Nwkt:
Jako do Vectry sedan jsem taky zadní blatníky naložil, ale musel jsem je rozbalit z krabic, když jsem je na poště vyzvednul.3

-> anubis:
Octa je úplně stejně zastaralá, jako Golf IV a Toledo. Mimochodem, tyč vzadu má v současný době docela comeback.
Ještě by mě zajímalo, co od dieselu čekáš kromě toho, aby to bylo úsporný a spolehlivý. Jestli pánovi VertailePumpe nevoní jenom proto že to je rotační blbuvzdorný čerpadlo a né rádobymódníhit common-rail, tak to se není o čem bavit. 3
upraveno 1x, naposled 17.05.2012 00:55:36
00:50:46
17.05.2012
U-Geen
-> saskyn2: a pak jeste jedno stredni se strednim kufrem :-) a samozrejme 1-2-3-4-5ti mistny auta podle toho, kolik vas jede :-)
00:49:16
17.05.2012
saskyn2
Nechci se hádat ale stačí se podivat třeba na tipcars, zrovna golfy si myslim že jsou ještě o něco dražší, toleda jsou +- stejně cenově jako ta okta, možná o fous levnější. O tom že zrovna oktávka bude olítaná a golfa si kupoval děda na ježdění na chalupu se dá taky celkem polemizovat.
-> anubis: Zastaralost - uvědom si že to byl dá se říct nástupce feldy a myslím ten rozdíl je tam propastný, samo sebou když to porovnáš s dnešním autem tak to zastaralé je.
Na druhou stranu je to asi nejspolehlivější auto který kdy škodovka za 100 let své existence vyrobila.
Kufr - no nevím, já taky nejezdim s plnym kufrem pořád, ale občas ho využiju a nevim jaký jiný řešení by se dalo použít, to jako chceš abych měl jedno auto bez kufru a druhý co budu používat jen při plném naložení?1
20:35:18
16.05.2012
anubis
-> saskyn2: já nepsal levný... já psal spíš sehnatelný... octávka bude vylítaná a předražená... tady není v našich luzích a hájích takovej zájem takže teoreticky by měl bejt GIV nebo toledo v lepším stavu za podobný peníze... (ale to je kus od kusu)...

á opět je ve hře tradiční český fenomén - velkej kufr... nechápu proč je tohle měřítko.. o čem to je že budu řešit auto podle toho jak má velkej kufr... prostě národ ,,chalupářských balíků".....

pokud chcete někdo vidět tuhle teorii v praxi podívejte se v dopravní špičce v některém z českých měst kolik lidí jede prázdnou megavelkou octavíí combi po městě samo bez nikoho dalšího v autě... tak jakej to má význam...

prostě polovička lidí co si myslí že potřebuje velkej kufr ho nevyužije... akorát na bordel převáženej v autě..

a pokud někdo můžete vyvraťte mi technickou zastaralost octavie.... mcpherson vepředu, trubka s kolama na stranách vzadu, zastaralý (sice spolehlivý a úsporný) motory... atd atd... prostě každá octavie bude postavená z toho, co zbylo protože má tahat ke koncernu lidi co auta neřeší a nic o nich nevědí...
upraveno 3x, naposled 16.05.2012 20:38:57
16:38:47
16.05.2012
Nwkt
-> palinator: By ses divil, jsem tam vezl oba na rapida a ještě mrtě další plechařiny a dílů. Akorát skládat to tam bylo jak ježek v kleci, ten kufr je blbě vyřešenej
13:05:14
16.05.2012
palinator
-> saskyn2:
Toledo o něco levnější je. A je pravda, že je hezčí, ale Octa ať liftback nebo kombi je prostě praktičtější. Do Toleda bych zadní blatníky na škodovku nedal.3
11:09:22
15.05.2012
saskyn2
-> anubis: By mě zajímalo kde pořád bereš ty levný golfy? Podle mě je cena GIV minimálně srovnatelná s O1, toledo/leon(když nepočítáš to starý co má nápravy z dvojkovýho golfa) taky není o moc levnější. Kdybych si měl z těhle tří aut vybrat tak si vyberu právě tu oktávku kvůli kufru a dílů je všude pokokot.
22:45:11
14.05.2012
Honza M
Všechno je to stejný - Octavia, Golf, Toledo, A3.
Stejná technika a jiná kastle. Já to budu měnit v A3.
Akorát bych potřeboval ten montážní návod. Kdyby jste někdo mohl sehnat... Díky
Extreme Tyres