navigace:
[
komentáře ]
[
hodnocení ]
[
text ]
[
fotky ]
obrázky [4]:
Text:
Jelikož se mi zdál seriový podvozek na mojí Škodě 130 dosti měkký,tak jsem byl donucen přistoupit na změnu pružin a tlumičů.Přední nápravu jsem osadil 220 mm pružinami od Tunera#2 a zadní nápravu pružinami ze Škody 120 (tedy z kyvné nápravy).Tlumiče jsem použil na obě nápravy HP-sporting.
Po montáži pružin na auto jsem zjistil,že zadek je vůči předku dost nízko,bylo s tím tedy potřeba něco udělat.
Upravil jsem proto domky pružin z kyvky tak,aby se daly použít na vlečenou nápravu.Několik lidí se mě ptalo na tuto úpravu,tak ji zde zveřejním.
Nejprve si opatříme domky z kyvné nápravy,které rozdělíme na 2 kusy a z hlavního (středového) kusu odstraníme pryžový silentblok.(Já ho ořezal nožem a potom dobrousil drátěným kartáčem ve flexe).
Druhý díl (plechový prstenec) se po obvodě uřízne na požadovanou výšku (já zvolil cca 25 mm).Tu část,která má na sobě díry pro šrouby otočíme vzhůru nohama a nasadíme na očištěný střed domku a privaříme.Zbylou část prstence můžeme vyhodit.Postup jednoduché úpravy je znázorněn na obrázcích.
info:
Správce článku: jarda.u1
Založeno: 02.05.10 21:20
Poslední změna: 02.05.10 22:00
Úprava kyvkových domků na vlečku. - komentáře:
-> Tuner#2: jak u koho Jendo

Ja to mel opet jako clun

Pěkný článek, ale kyvková pružina + vlečkový domek je akorát

-> Martin136COUPE: jasne,zpusobu bude vzdycky vic.

Já to nepopírám jenom se přidal svůj šálek kávy. A hlavně sem vyhlášenej magor na předimenzování tuhosti a na hmotnost či výrobu nehledím.

-> Martin136COUPE: taky to tak jde,ale zdá se mi to moje rešení jednodušší

-> havlik: Ano !

-> Martin136COUPE: jsou tací co neřezali a maj eště nižší:D
-> Martin136COUPE: Taky jsi měl zadek nízko?Klidně to sem přidej,zajímá mě to.

Pěkný pěkný. Já s tim bojoval loni když se naskytly taky pružiny od T2.
Pokud ti to neva, tak sem mohu hodit odkaz mého badání s popisem i fotkama co Ty na to ?