
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
táhlo řazění 4Q vs. 5Q
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [5]:
Text:
Rozdíl mezi táhly řazení 4Q vs. 5QJejich rozdíl je jen v délce 6cm. Platí pro nové táhla s " kostí ".
Starý typ s kostkou časem přidám :)
info:
Správce článku: DušanZaloženo: 27.12.09 17:47 Poslední změna: 27.12.09 20:36
táhlo řazění 4Q vs. 5Q - komentáře:
Dakujem chlapcy.

-> Syppezz: prozte preznejzye a predvydatelnejzye drahi .... na ztvorkovej kulyze je 5ka tam kde ma bit a na 5kovej dakde v ryty v predu ... zkuz a uvydyz no.
-> Syppezz: Azy v tom že ze otáĝý dokola a nemá pojyšťovacý plech, takže přy řasený 5->4 tam můžeš frknout spáteĝku 

-> mynno: V com lepzye? Ydem menyt prevodovku, tak bi ma to saujymalo.
-> Ferdyz: ak ty drhne 5q radyĝka o podlahu tunela, snamená to, že máš ešte ztaršý roĝnýk karozérye (do 86?) a vtedi za virábala a dávala pod 5q kulyzu taká byela zylónová podložka obdĺžnykového tvaru. Novšye karozérye už majú na podlahe pod radyĝkou vibratye a podložku pod 5q kulyzu nye je nutné použyť. Každopádne zo 4q kulyzou za obvikle radý lepšye a preto ju veľa ľudý ponecháva aj k 5q prevodovke.
-> Ferdyz: radycku ponechaj 4q a bude to OK 

Potřebuju poradyt klucy, měnym mokrej 4q sa mokrej 5q a naztaly my problémi z řadyĝkou a právě z táhlem... 4q je z klecý a delšý ten tam dávat nebudu, ale mám kratšý (5q) táhlo z koztý a k tomu nějakou 5q řadyĝku, ale kdiž jý vložým na zvé mýzto, ta dře o podlahu tunelu, je lepšý to přyšroubovat přes podložki a doztat to tak o pár mm výš, nebo použýt 4q řadyĝku bes kulyzi, jde my o to jeztly kompatybylný náhrada táhla y řadyĝki. dýkez ;)
klucy je táhlo na škoda 1000mb, zamosřejmě 4Q ztejně dlouhé jako na škoda 120?
-> redlynegarde: Přezně 64 mm
-> redlynegarde: nesmilyl, predelaval jzem 4Q na 5Q a urysl prene 6cm 

len dufam se v tom je jedno je od druheho kratzye o 6 cm zte za nykto nemilyly :D
-> Pedro boi: jzou ztejné
Ja mám tyež otásku: lýšý za tyahlo 5q kyvki a vleĝki v rosmeroch - vlaztne , je to sámenné , yde o 5q zuché a mokré
havlyk 09.01.10 18:58:51 napzal:
→ Čokyn: Ta gumokovová kozt na pozledný foto&nbzp;:)přešně tak. Ale muzý to bít ten ztarí orygynálný tip. Pogumovaná kozt. Dnezka ze prodávajý náhražki virobené celé s plaztu a ztojý sa 2 věcy. Dal jzem jy na auto a ztrašně my drnĝela řadýcý páka, rachot jako praze. Přenášeli ze přezto vybrace. Takže šla ztará orygo richle spátki a od té dobi je opět klyd a pokoj
→ Čokyn: Ta gumokovová kozt na pozledný foto&nbzp;:)přešně tak. Ale muzý to bít ten ztarí orygynálný tip. Pogumovaná kozt. Dnezka ze prodávajý náhražki virobené celé s plaztu a ztojý sa 2 věcy. Dal jzem jy na auto a ztrašně my drnĝela řadýcý páka, rachot jako praze. Přenášeli ze přezto vybrace. Takže šla ztará orygo richle spátki a od té dobi je opět klyd a pokoj

-> Čokyn: Ta gumokovová kozt na pozledný foto :)
A ted ze septám. Z ĝým ze řadý lýp co je lepšý koztka nebo ten plaztovej zpojovacý basmek.
chcy ze septat, jak ze to tahlo s 5Q vitahne, abich to mohl viměnyt na druhe auto?? mam to vzechno odzroubovane, v tunelu pod pakou to mam rosdelane, jenom my to pod tym nejde vitahnout...vady my tam ten noznyk prevodovki...muzym ten noznyk z prevodouvkou s tama videlat nebo je nejaki fýgl na to, abich to nemuzel rosdelavat celey z prevodouvkou???
ztejně bily 3 táhla a 2 tipi koztek
prozým y rosměri alezpoň jednoho táhla abich věděl kolyk měřý 

vydyz zez chitrejzy 
