táhlo řazění 4Q vs. 5Q

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [5]:

táhlo řazění 4Q vs. 5Q: 4Q táhlo táhlo řazění 4Q vs. 5Q: 5Q vs. 4Q táhlo řazění 4Q vs. 5Q: přesný dělkový rozdíl - 5Q je kratší o 6cm táhlo řazění 4Q vs. 5Q: hodnoty táhlo řazění 4Q vs. 5Q: kost

Text:

Rozdíl mezi táhly řazení 4Q vs. 5Q



Jejich rozdíl je jen v délce 6cm. Platí pro nové táhla s " kostí ".



Starý typ s kostkou časem přidám :)

hodnocení článku:

info:

Správce článku: Dušan
Založeno: 27.12.09 17:47   Poslední změna: 27.12.09 20:36

táhlo řazění 4Q vs. 5Q - komentáře:

14:57:16
11.10.2013
MOLSO
-> Zippess: proste presnejsie a predvidatelnejsie drahy .... na stvorkovej kulise je 5ka tam kde ma byt a na 5kovej dakde v riti v predu ... skus a uvidis no.
14:56:10
11.10.2013
Nwkt
-> Zippess: Asi v tom že se otáčí dokola a nemá pojišťovací plech, takže při řazení 5->4 tam můžeš frknout zpátečku 3
14:54:50
11.10.2013
Zippess
-> minno: V com lepsie? Idem menit prevodovku, tak by ma to zaujimalo.
07:52:56
01.10.2013
minno
-> Ferdis: ak ti drhne 5q radička o podlahu tunela, znamená to, že máš ešte starší ročník karosérie (do 86?) a vtedy sa vyrábala a dávala pod 5q kulisu taká biela silónová podložka obdĺžnikového tvaru. Novšie karosérie už majú na podlahe pod radičkou vybratie a podložku pod 5q kulisu nie je nutné použiť. Každopádne so 4q kulisou sa obvykle radí lepšie a preto ju veľa ľudí ponecháva aj k 5q prevodovke.
06:49:42
01.10.2013
MOLSO
-> Ferdis: radicku ponechaj 4q a bude to OK 4
01:32:26
01.10.2013
Ferdis
Potřebuju poradit kluci, měnim mokrej 4q za mokrej 5q a nastali mi problémy s řadičkou a právě s táhlem... 4q je s klecí a delší ten tam dávat nebudu, ale mám kratší (5q) táhlo s kostí a k tomu nějakou 5q řadičku, ale když jí vložím na své místo, ta dře o podlahu tunelu, je lepší to přišroubovat přez podložky a dostat to tak o pár mm víš, nebo použít 4q řadičku bez kulisy, jde mi o to jestli kompatibilní náhrada táhla i řadičky. díkes ;)
10:17:16
18.04.2011
herypb
kluci je táhlo na škoda 1000mb, samozřejmě 4Q stejně dlouhé jako na škoda 120?
13:21:16
02.10.2010
petr s
-> redlinegarde: Přesně 64 mm
13:17:47
02.10.2010
Dušan
-> redlinegarde: nezmylil, predelaval jsem 4Q na 5Q a urizl prene 6cm 4
upraveno 1x, naposled 02.10.2010 13:18:03
13:06:05
02.10.2010
redlinegarde
len dufam ze v tom je jedno je od druheho kratsie o 6 cm ste sa nikto nemylili :D
17:44:35
14.01.2010
Dušan
-> Pedro boy: jsou stejné
16:51:40
14.01.2010
Pedro boy
Ja mám tiež otázku: líší sa tiahlo 5q kivky a vlečky v rozmeroch - vlastne , je to zámenné , ide o 5q suché a mokré
10:32:35
10.01.2010
Kapřík
havlik 09.01.10 18:58:51 napsal:

→ Čokin: Ta gumokovová kost na poslední foto :)
přešně tak. Ale musí to být ten starý originální typ. Pogumovaná kost. Dneska se prodávají náhražky vyrobené celé z plastu a stojí za 2 věci. Dal jsem ji na auto a strašně mi drnčela řadící páka, rachot jako prase. Přenášely se přesto vibrace. Takže šla stará origo rychle zpátky a od té doby je opět klid a pokoj4
18:58:51
09.01.2010
havlik
-> Čokin: Ta gumokovová kost na poslední foto :)
16:07:53
09.01.2010
Čokin
A ted se zeptám. S čím se řadí líp co je lepší kostka nebo ten plastovej spojovací bazmek.
17:04:58
08.01.2010
gorg555
chci se zeptat, jak se to tahlo z 5Q vytahne, abych to mohl vyměnit na druhe auto?? mam to vsechno odsroubovane, v tunelu pod pakou to mam rozdelane, jenom mi to pod tim nejde vytahnout...vadi mi tam ten nosnik prevodovky...musim ten nosnik s prevodouvkou z tama vydelat nebo je nejaky fígl na to, abych to nemusel rozdelavat celei s prevodouvkou???
22:36:44
27.12.2009
petr s
stejně byli 3 táhla a 2 typy kostek
22:19:44
27.12.2009
Mr.Lumpy
prosím i rozměry alespoň jednoho táhla abych věděl kolik měří 1
20:35:34
27.12.2009
Dušan
vidis ses chytrejsi 1
19:16:21
27.12.2009
David.
Starý typ s kostkou je stejně jen pro 4Q....co je to za blbost?I 5q měl do 8/86 klec s kostkou
Extreme Tyres