Měření předstihu stroboskopem

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [2]:

Měření předstihu stroboskopem: Měření předstihu stroboskopem:

Text:

Nabízím měření předstihu stroboskopem DA-3100.



-měření předstihu

-napětí, dobíjení alternátoru, otáček motoru atd.



Když by měl někdo zájem překontrolovat, nebo zkoušet nastavit předstih, není problém se domluvit. Kousek ode mě je i letiště pro případné vyzkoušení.



Kontakt na mě, adresa je v ID
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Kapřík
Založeno: 25.07.09 12:24   Poslední změna: 25.07.09 12:31

Měření předstihu stroboskopem - komentáře:

11:16:06
07.08.2009
Labros
-> myschaak AZNP K.Hora: nevím, petr se psal že možná. Tak si kup MP-1, www.stroboskop.info.
07:02:21
07.08.2009
Gryzly
-> Labros: no jelikož jinek strobáč nemám tak jo. Brácha s tím nastavoval předvstřik na BMW a docela si chrochtal. Jak brácha tak bávo.
21:05:26
06.08.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Labros: fungovala by i s tím DA-3100?
13:46:27
06.08.2009
Labros
-> Gryzly: a používáš ji s MP-1?
10:10:12
06.08.2009
Gryzly
-> Labros: Já ji mám.
13:59:39
05.08.2009
Labros
-> myschaak AZNP K.Hora: ať si to můžou přečíst všichni, tak to napíšu sem. Dieselovou sondu nabízejí na www.stroboskop.info k stroboskopu MP-1.
20:16:11
04.08.2009
minno
-> Labros: jj, dík za ozrejmenie, tie články o zapaľovaní na techwebe som práve dnes cez deň čítal, dobre je to tam popísané :)
20:16:09
04.08.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Labros: hoď mi sz co a jak k tomu dieslovýmu snímači,to bych taky rád...díkes
15:51:56
04.08.2009
petr s
-> Labros: K tomuhle by možná šel požít také
15:48:51
04.08.2009
Labros
-> petr s: zrovna se chystám koupit si ten dieselový snímač, k MP-1 ho nabízejí. Píšou tam, že se dá připojit prakticky ke každému stroboskopu.
upraveno 1x, naposled 04.08.2009 15:52:04
15:46:56
04.08.2009
Labros
-> minno: také viz skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=385 . Co je zajímavé a vyplývá z toho, co jsem psal: na kontaktním rozdělovači je úhel sepnutí konstantní, protože je dán právě jak říká petr odtrhem kontaktů, na modernějších systémech zapalování se snaží spíš dosáhnout konstantní "doby plnění", čili doby "nabíjení" cívky, čili energie jiskry. Na škodovce je konstantní úhel plnění, a protože úhlová rychlost roste s otáčkama, zmenšuje se tím s otáčkama doba plnění a tím energie jiskry.
15:42:20
04.08.2009
Labros
-> minno: úhel sepnutí udává procento času, po který se cívka "nabíjí", takže 55% znamená, že kontakt 1 je 55% času uzemněn (primárem cívky teče proud z napájení) a 45% času rozpojen (jiskra a dokmitávání.) Na kontaktním rozdělovači to znamená procento času, po který jsou kontakty sepnuty, na jiných typech bateriového zapalování to znamená prostě uzemnění kontaktu č.1 jiným způsobem - např. tranzistorem.
22:52:45
03.08.2009
Kapřík
minno 03.08.09 21:34:22 napsal:

to chcem :D
je to šikovná mašinka4
22:20:41
03.08.2009
petr s
-> minno: To ti změří právě ten odtrh kolik máš 0,45mm je 55 stupnů
22:17:31
03.08.2009
minno
chalani, co presne znamena v praxi ten udaj "uhol zopnutia kontaktov" udavany v stupnoch, ked odtrh sa meria v desatinach milimetrov (0,35-0,45 mm), a uhol zopnutia by mal byt vraj 50 - 56 st.?
21:34:22
03.08.2009
minno
to chcem :D
21:28:31
03.08.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: mne to staci na skodovku
21:10:36
03.08.2009
petr s
-> gabo000000: Umí to dost věcí ale ne diesly
21:06:20
03.08.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: diky...





takze ked stroboskop s tmyto budem spokojny hej? a vie to v reale odmerat otacky
21:01:53
03.08.2009
petr s
-> gabo000000: www.univer.cz/centra.php
Extreme Tyres