skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Měření předstihu stroboskopem
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [2]:
Text:
Nabízím měření předstihu stroboskopem DA-3100.-měření předstihu
-napětí, dobíjení alternátoru, otáček motoru atd.
Když by měl někdo zájem překontrolovat, nebo zkoušet nastavit předstih, není problém se domluvit. Kousek ode mě je i letiště pro případné vyzkoušení.
Kontakt na mě, adresa je v ID
info:
Správce článku: KapříkZaloženo: 25.07.09 12:24 Poslední změna: 25.07.09 12:31
Měření předstihu stroboskopem - komentáře:
-> myschaak AZNP K.Hora: nevím, petr se psal že možná. Tak si kup MP-1, www.stroboskop.info.
-> Labros: no jelikož jinek strobáč nemám tak jo. Brácha s tím nastavoval předvstřik na BMW a docela si chrochtal. Jak brácha tak bávo.
-> Labros: fungovala by i s tím DA-3100?
-> Gryzly: a používáš ji s MP-1?
-> Labros: Já ji mám.
-> myschaak AZNP K.Hora: ať si to můžou přečíst všichni, tak to napíšu sem. Dieselovou sondu nabízejí na www.stroboskop.info k stroboskopu MP-1.
-> Labros: jj, dík za ozrejmenie, tie články o zapaľovaní na techwebe som práve dnes cez deň čítal, dobre je to tam popísané :)
-> Labros: hoď mi sz co a jak k tomu dieslovýmu snímači,to bych taky rád...díkes
-> Labros: K tomuhle by možná šel požít také
-> petr s: zrovna se chystám koupit si ten dieselový snímač, k MP-1 ho nabízejí. Píšou tam, že se dá připojit prakticky ke každému stroboskopu.
-> minno: také viz skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=385 . Co je zajímavé a vyplývá z toho, co jsem psal: na kontaktním rozdělovači je úhel sepnutí konstantní, protože je dán právě jak říká petr odtrhem kontaktů, na modernějších systémech zapalování se snaží spíš dosáhnout konstantní "doby plnění", čili doby "nabíjení" cívky, čili energie jiskry. Na škodovce je konstantní úhel plnění, a protože úhlová rychlost roste s otáčkama, zmenšuje se tím s otáčkama doba plnění a tím energie jiskry.
-> minno: úhel sepnutí udává procento času, po který se cívka "nabíjí", takže 55% znamená, že kontakt 1 je 55% času uzemněn (primárem cívky teče proud z napájení) a 45% času rozpojen (jiskra a dokmitávání.) Na kontaktním rozdělovači to znamená procento času, po který jsou kontakty sepnuty, na jiných typech bateriového zapalování to znamená prostě uzemnění kontaktu č.1 jiným způsobem - např. tranzistorem.
minno 03.08.09 21:34:22 napsal:
to chcem :Dje to šikovná mašinka![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
to chcem :Dje to šikovná mašinka
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> minno: To ti změří právě ten odtrh kolik máš 0,45mm je 55 stupnů
chalani, co presne znamena v praxi ten udaj "uhol zopnutia kontaktov" udavany v stupnoch, ked odtrh sa meria v desatinach milimetrov (0,35-0,45 mm), a uhol zopnutia by mal byt vraj 50 - 56 st.?
to chcem :D
-> petr s: mne to staci na skodovku
-> gabo000000: Umí to dost věcí ale ne diesly
-> petr s: diky...
takze ked stroboskop s tmyto budem spokojny hej? a vie to v reale odmerat otacky
takze ked stroboskop s tmyto budem spokojny hej? a vie to v reale odmerat otacky
-> gabo000000: www.univer.cz/centra.php