Seřizování a opravy karburátorů Jikov

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [8]:

Seřizování a opravy karburátorů Jikov: Jikov JSK (Somet) Seřizování a opravy karburátorů Jikov: BS/BST Seřizování a opravy karburátorů Jikov: EDSR Seřizování a opravy karburátorů Jikov: SEDR, BST Seřizování a opravy karburátorů Jikov: hotovo Seřizování a opravy karburátorů Jikov: po očistě Seřizování a opravy karburátorů Jikov: po očistě Seřizování a opravy karburátorů Jikov: ceník

Text:

Zatím jen sonduji, zda by byl zájem o mé služby, když už jsem si před lety pořídil ten "bublifuk" :-D
Pro "Pražáky" a okolí - osobní převzetí, ideálně otestování přímo ve voze...
...spíše mimo sezónu - od jara do podzimu se věnuji své hlavní obživě a není moc času nazbyt.
Vše je na domluvě ;-)
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Bukaj
Založeno: 01.02.19 00:06   Poslední změna: 04.03.19 08:29

Seřizování a opravy karburátorů Jikov - komentáře:

08:32:06
04.03.2019
Bukaj

Po častých dotazech přidán orientační ceník nejběžnějších úkonů a materiálu EDSR/SEDR (viz obrázky nahoře) 6
16:44:03
09.02.2019
Bukaj

16:43:40
09.02.2019
Bukaj

16:43:23
09.02.2019
Bukaj

16:43:08
09.02.2019
Bukaj

16:42:31
09.02.2019
Bukaj

16:41:20
09.02.2019
Bukaj

16:40:47
09.02.2019
Bukaj

16:37:30
09.02.2019
Bukaj

16:36:40
09.02.2019
Bukaj

Jedno BSko (Škoda 100 1973):
zvětšit Seřizování a opravy karburátorů Jikov - obrázek od Bukaj vložen 09.02.2019 16:36:40
20:36:35
05.02.2019
Bukaj

-> isti: Tak co se dílů týče, zatím není vyslovený problém snad s ničím. Z nových dílů sice karbec už jen tak nesložím, ale jetých použitelných je všude stále dostatek.
U SEDR/EDSR je sice problém sehnat například originál membránu akcelerační pumpičky, ale druhoška zjevně funguje též (z několika použitých jsem vytáhl druhovýrobní membránu v použitelném stavu, zato originální membrány už po 30 letech služby moc použitelné nejsou; a druhovýrobní membrána, kterou mi někdy kolem roku 2000-2005 rozleptal po půl roce provozu benzín, asi už na trhu není)...4
20:16:37
05.02.2019
isti

-> Bukaj: Istú klientelu by to malo ale v dnešnej dobe je už obmedzené množstvo nových dielov na karburátory a to by mohlo byť kameň úrazu.
19:00:40
05.02.2019
Bukaj

...to, co jsem psal se týká karburátorů v sériovém stavu - neplatí třeba pro případy, kdy někdo bude chtít, abych odstranil otřepy a přeleštil odlitky difuzorů a rozprašovačů či zvětšil velikost difuzorů nebo kupříkladu na karburátor SEDR dodělal ekonostat (z SEDR pro š 120 udělat SEDR pro 130/5/6) či jiné "nadstandardní úkony"...6
18:52:42
05.02.2019
Bukaj

Ceny za práci bych viděl asi tak, aby repas SEDR/EDSR nevyšel na více, než 1500 Kč.
Třeba nějak tak, že když mi někdo dodá karburátor v rozebraném a vyčištěném stavu včetně všech potřebných nepoškozených dílů, tak by cena byla 500 Kč (kontrola, přeměření, kalibrace a seskládání), v případě takovéto zakázky (jako ten Tuxikův karbec) - tedy komplet bez důrazu na estetiku, ale pouze na funkčnost 1000 Kč a s důrazem na estetiku - nově nazinkované vše, co lze (tedy vše mimo toho, co je pevně spojeno s oskami klapek - vačkový ovladač akcelerační pumpičky na klapce I. stupně a táhlo klapky II. stupně) cena 1500. A kdo si nedodá vlastní díly, ten si třeba připlatí, stejně tak bude- li karbec nadměrně zahumusen nebo zoxidován.
Samozřejmě, že třeba na karburátorech BS, kde je méně práce, budou ceny nižší, ale zase u nich bývají častěji vyžrané komory a některé díly jsou dražší (pístek akcelerační pumpičky)...

Prostě jak jsem psal na začátku - vše je o domluvě při zadávání "zakázky" 4
18:43:32
05.02.2019
kraska98

-> Bukaj: A kolik by sis tedy učtoval za to, kdybych ti poslal karburátor ve stavu například jako měl Tux ? 6
18:42:21
05.02.2019
Bukaj

-> isti: Tohle by mne právě neuživilo. 8 Kdybych měl za hodinu účtovat svou běžnou hodinovou sazbu (320 Kč), tak to nikdo nezaplatí. To by třeba Tuxika ten karbec vyšel na 1700 plus materiál a doprava - bratru 2000 Kč, což je téměř cena nového karburátoru (a kdybych měl použít některé nové díly a třeba nově nazinkovaný spojovací materiál, tak by cena byla ještě jinde).
Proto to dělám spíše jako koníčka, než jako živnost. Když z toho nějaká kačka kápne, budu rád, ale v "zaměstnání" si vydělám víc.4
18:30:10
05.02.2019
isti

Spadla mi sánka158 ,myslím že kludne môžeš dať výpoveď a toto ťa uživí1 Kolko karburátorov ti môžem poslať?1
12:46:11
05.02.2019
Bukaj

Souhrn:

časová náročnost:
- hrubé čištění a rozborka cca 1 hod.
- rovnání příruby - 20 min.
- chemické čištění a ruční finální dočištění - 1,5 hod.
- kontrola, proměření a finální kompletace - 2,5 hod.
dohromady tedy cca 5,5 hod. práce

použitý materiál:
- skleněná kulička (použitá nepoškozená)
- tlumítko sytiče (použité)
- membrána podtlakového ovládání klapky II. stupně (použitá nepoškozená)
- O-kroužky (šroub bohatosti, injektor, šroub přídavného vzduchu, sedlo ventilu odvzdušnění)
- těsnění víka (nové)
dohromady za materiál cca 120-150 Kč
12:33:34
05.02.2019
Bukaj

...a hotovo 5
zvětšit Seřizování a opravy karburátorů Jikov - obrázek od Bukaj vložen 05.02.2019 12:33:34
Extreme Tyres